Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
muze byt, nezajimal jsem se o to.
u auta z videa ale vidim chybu v ridici a zpusobu pouzivani auta.
jako u tech 911, i tu kvuli gripu dostava spojka a prevodovka dost zabrat a pokud s tim nekdo zachazi jak s traktorem, nedivim se, ze to odejde. primarne bych vzdy cekal spojku, protoze ta bude nejslabsim clankem. ale majitel auta z videa tam mel neco silnejsiho, takze pres spojku to odnasela prevodovka.
u auta z videa ale vidim chybu v ridici a zpusobu pouzivani auta.
jako u tech 911, i tu kvuli gripu dostava spojka a prevodovka dost zabrat a pokud s tim nekdo zachazi jak s traktorem, nedivim se, ze to odejde. primarne bych vzdy cekal spojku, protoze ta bude nejslabsim clankem. ale majitel auta z videa tam mel neco silnejsiho, takze pres spojku to odnasela prevodovka.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Volkswagen obecne
nemyslím si.. probíral jsem to i s lidma z českého zastoupení VW a vědí o tom. Lepší spojku ale nedělaj. Takže pokud s tím budeš jezdit pro rohlíky, tak v pohodě. Když to budeš používat za účelem za jakým si to člověk asi primárně koupil, tak to nevydrží. A určitě když to ještě pošteluješ nějakým chipem na 360 koní.. DGS to přežije.mmira píše:spojka z blata? spise bude problem u ridice. stejne jako u povestnych spojek u 911. ty pry taky vydrzi tak 50t a pak konec.
Re: Volkswagen obecne
dobre vedet.
uvidim, kolik vydrzi na mem aute. zatim ma za sebou 40t hodne ostreho vyuziti s namerenym vykonem okolo 320 k a znamky vadnuti zatim nejevi.
uvidim, kolik vydrzi na mem aute. zatim ma za sebou 40t hodne ostreho vyuziti s namerenym vykonem okolo 320 k a znamky vadnuti zatim nejevi.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Volkswagen obecne
Co se týče spojek u manuálních převodovek koncernu VW, tak mohu potvrdit, co říkal céda.
Mám na Superbu 1.4TSi manuál a po 18 tisících mi museli měnit spojku, protože smrděla. Kolegyni s TDI totéž. Škoda nás odbyla se slovy, že neumíme řídit.
Po výměně spojky už nesmrdí. Zatímco předtím zasmrděla při sebemenším prokluzu. Tady bych to tipoval na špatnou dávku obložení do výroby (můj Sup i ten od kolegyně byly vyrobena zhruba ve stejnou dobu).
Mám na Superbu 1.4TSi manuál a po 18 tisících mi museli měnit spojku, protože smrděla. Kolegyni s TDI totéž. Škoda nás odbyla se slovy, že neumíme řídit.
Po výměně spojky už nesmrdí. Zatímco předtím zasmrděla při sebemenším prokluzu. Tady bych to tipoval na špatnou dávku obložení do výroby (můj Sup i ten od kolegyně byly vyrobena zhruba ve stejnou dobu).
Re: Volkswagen obecne
A nebo jste šli oba do sebe
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Volkswagen obecne
Na našem Leguánovi MY2012 (103 tis km) je spojka původní (a drží/funguje dobře), je ale pravda, že při sebemenším prokluzu smrdí jaxfiň.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
Smrdí i na O3 RS i při malém prokluzu. Pro porovnání na MX-5 a Swift Sport při stejném zatížení není cítit nic.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Volkswagen obecne
Já řídím jak kopyto furt stejně , už 32 let.M.Z. píše:A nebo jste šli oba do sebe
A jezdím jenom s manuálem, automat do baráku nechci.
Re: Volkswagen obecne
nejsem si vedom toho, ze by mi kdy zasmrdela spojka na cemkoliv, teda s vyjimkou jednoho z prvnich rychlejsich rozjezdu s 911. rozhodne ne na Cupre a ani na R.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou