Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
To je možné. Ty fotky jsou z 2005. A asfalt vypadal docela nově.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Cyklistické vlákno
Tremalzo dávám do pořadníku, akorát je problém na silničce tam nějak rozumně z Rivy dojet pod to stoupání. Tunelem nahoru to je úplný nesmysl a dolů to nebylo dvakrát příjemné.
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Aftermath aftermath: Dyž v Kocourkově nenisu, taxem ho (na zkoušku a do zásoby) objednál na bike-discount.de (ukazovalo to, že mají 26T/6mm skladem a to dokonce levněji než v Kocourkově). To sem teda zvjedaff.pavproch píše:Aftermath: na jaře sem koupil 26T (a za sezonu sem ho ojezdil), fčíl sem koupil a namontoval druhý (na zbytek letoška+ příští sezonu). A tím sem (zřejmě) vykoupil zásoby Sram/Truvativ direct mount 6mm offset 26T převodníků v celém CZ Kocourkově - fčíl už ho nikde nenašel..... doufám, že velkoprodejci se přes zimu zase vyzásobí, dyž je to (pro mě) spotřebák, 2021 budu potřebovat další...pavproch píše: Takže už vím, že 26T placka je (skoro) stejný spotřebák (1 za sezonu) jako řetázka (3 za sezonu).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
A neuvažoval jsi o ozubeném řemenu a převodovém náboji? Kolega mi dnes ukazoval co si nechal postavit za gravel bike a přiznám se, že mě to dost zaujalo.
Naposledy upravil(a) delphin dne pát 23 říj 15:55, celkem upraveno 2 x.
Nejdřív Pionýr, pak Favorit, Fabia, Focus, Superb, Kodiaq a teď Octavia se Superbem. Ale Pionýr mi pořád zůstal...
Re: Cyklistické vlákno
Jedině dát z Rivy po staré cestě skrz tunely na Ledro po šotolině ale Strade BiancheBrus píše:Tremalzo dávám do pořadníku, akorát je problém na silničce tam nějak rozumně z Rivy dojet pod to stoupání. Tunelem nahoru to je úplný nesmysl a dolů to nebylo dvakrát příjemné.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Cyklistické vlákno
Otázka na ty, co používají bezduše a do nich NoTubes mlíko:
Vím, že to mlíko má "životnost" pár měsíců, paxe má vyměnit. Fčíl už (se starým mlíkem) dojezdím sezonu, pak nechám bajka přes zimu spát v noře a na jaře před prvním výletem staré NoTubes z pneu vyliju a nahradím "čertsvým".
Otázka zní: Při té výměně NoTubes (za účelem obnovy jeho těsnících vlastností) prostě jen vylít, zbytky starého nechat v plášti a dolít novým nebo poctivě ten plášť vymýt, aby tam toho "starého" zbylo co nejmíň / nic?
Vím, že to mlíko má "životnost" pár měsíců, paxe má vyměnit. Fčíl už (se starým mlíkem) dojezdím sezonu, pak nechám bajka přes zimu spát v noře a na jaře před prvním výletem staré NoTubes z pneu vyliju a nahradím "čertsvým".
Otázka zní: Při té výměně NoTubes (za účelem obnovy jeho těsnících vlastností) prostě jen vylít, zbytky starého nechat v plášti a dolít novým nebo poctivě ten plášť vymýt, aby tam toho "starého" zbylo co nejmíň / nic?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Ja to tam nechavam a jen doliju ...
Re: Cyklistické vlákno
taky jen doliju a zdaleka ne tolik jako do noveho. Ale ja teda nikdy ani nevylevam.
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Jen dolívám, a to ani nezjišťuju, jestli tam ještě něco je a kolik. Jak začne nějak moc klesat tlak, chrstnu tam trochu a hotovo. Před závody bych to možná řešil víc.
Re: Cyklistické vlákno
Tak tak, vysroubuju ventilek a doliju. Neresim co je uvnitr dokud nevyhodim rozrizlej plast nebo ho nesjedu