Když to nepoužíváš, je to k prdu, zavazí na řidítkách a je to potenciální kurvítko.jerry píše:A v čem je zamykání z řidítek horší než z korunky? Já měl před lety vzduchovou SID, sice bez zamykání, ale byla mimořádně lehká. Ta snad neměla ani celý kilo. Pak jsem měl Manitou R7 zamykání s řidítek a teď mám Rebu taky zamykání s řidítek. Moc to zamykání nevyužívám, spíš vůbec, ale šahat za jízdy dolů ke kolu mi moc pohodlný nepřijde.
Já to taky odmítám, vyměňuju, abych měl ovládání jen z korunky.
U EN se to vůbec nedělá (s výjimkou řešení Scottu). Ještě problém, že tam se to na nízkém zdvihu moc nevyužívá, ale při ovládání na korunce není jen lock a open, ale několik mezistupňů přivření low speed komprese. To u ovládání z řidítek lze nastavit blbě. U vyšších zdvihů (od 120 výš) může být jedno z řešení správně fungující vidlice, že se nafouká na nižší tlak než by měla a přivře se Low speed komprese. Vidlice je tak citlivější a přivření low speed zabraňuje zbytečnému noření do zdvihu.