Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Staříci vybírají elektrokola. Budget 25-30/kolo.
Nájezd tak 500km/rok, cyklostezky max nějaká polní cesta. Většina cest okolo 20km. Nějaké tipy? Kde koupit? Nevíte o nějakých výprodejích?
Chtěl jsem něco se středovým motorem alespoň na Aliviu, ale zdá se to jako nadlidský úkol...
Nájezd tak 500km/rok, cyklostezky max nějaká polní cesta. Většina cest okolo 20km. Nějaké tipy? Kde koupit? Nevíte o nějakých výprodejích?
Chtěl jsem něco se středovým motorem alespoň na Aliviu, ale zdá se to jako nadlidský úkol...
2.9T RWD
Re: Cyklistické vlákno
Jsem kupoval manželce Sense Mood 3 antracit před půl rokem za 25t v akci a klidně doporučím, jen teda teď už ho za tyhle prachy nikde nemají...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
A neska byl naplněn vrchovatě. KUWA!pavproch píše:Můj pesimismus (co sa može posrať, to sa taky poséře) tentokráte nebyl naplněn....
Sem si udělal radost a objednáál (konečně byl k sehnání) SIDa Ultimate Race na svýho kanona, neska SID přišel a..... vše OK, ale objednal sem "se zamykáním z korunky" a přišel "se zamykáním z řídítek" ... mně opravdu yebne, du to reklamovat
Nebo žeby? Neví někdo, esli nejde nějak DIY to předělat na ovládání z korunky? Neexistuje nějaká "konverzní sada" (IMHO by to vevnitř ve vidli mělo být stejné, ne?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
U lonskyho SIDa stacilo vysroubovat to ovladani lankem a dat tam packu, ktera byla v baleni...operace na 5 minut, pochybuju, ze by kvuli tomu delali 2 verze stejny vidle...prohledej krabici!pavproch píše:A neska byl naplněn vrchovatě. KUWA!pavproch píše:Můj pesimismus (co sa može posrať, to sa taky poséře) tentokráte nebyl naplněn....
Sem si udělal radost a objednáál (konečně byl k sehnání) SIDa Ultimate Race na svýho kanona, neska SID přišel a..... vše OK, ale objednal sem "se zamykáním z korunky" a přišel "se zamykáním z řídítek" ... mně opravdu yebne, du to reklamovat
Nebo žeby? Neví někdo, esli nejde nějak DIY to předělat na ovládání z korunky? Neexistuje nějaká "konverzní sada" (IMHO by to vevnitř ve vidli mělo být stejné, ne?
To je ten s 35 mm nohama? Jakej zdvih/vaha?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
ref 35 mm - nevím, asi....
váha dle specs 1326 grsm nevážil sem
Kuju, podle prvotní neověřené info od kolegy (taky bajker) konverze lze, ale znamená to prý celý vnitřek nohy nový...
váha dle specs 1326 grsm nevážil sem
Kuju, podle prvotní neověřené info od kolegy (taky bajker) konverze lze, ale znamená to prý celý vnitřek nohy nový...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Tak to je husty, ja montoval loni jednoho SIDa a slo to hladce, ale je fakt, ze ted kvuli twistlocku menily zpusob zamykani a ten je ted defaultne lock. (mam twistlock pro tlumic na Izzu a kdybych jen prestrihnul lanko, tak se to zamkne)pavproch píše:ref 35 mm - nevím, asi....
váha dle specs 1326 grsm nevážil sem
Kuju, podle prvotní neověřené info od kolegy (taky bajker) konverze lze, ale znamená to prý celý vnitřek nohy nový...
Jinak ovladani twistlockem mi teda moc nesedlo...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Taxem čuměl do manuálu RX SID 2021 a je to fuckt rozdílné (minimálně v hlavě nohy). Takže nic, du to vrátit, TwistLock je jedna z věcí, která mi NESMÍ do blízkosti.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
A v čem je zamykání z řidítek horší než z korunky? Já měl před lety vzduchovou SID, sice bez zamykání, ale byla mimořádně lehká. Ta snad neměla ani celý kilo. Pak jsem měl Manitou R7 zamykání s řidítek a teď mám Rebu taky zamykání s řidítek. Moc to zamykání nevyužívám, spíš vůbec, ale šahat za jízdy dolů ke kolu mi moc pohodlný nepřijde.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Cyklistické vlákno
Pro mě to je "no go" stejně jako AT.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
A proč? U AT to chápu a důvodů je řada. Jako nezpochybňuju to, ale neumím si to zdůvodnit. Je to jenom pocit? Upřímně jsou mi v posledních letech technické vymoženosti na kole celkem fuk, páč nejvíc bych potřeboval nové nohy A to vidlici mám skoro pořád otevřenou, protože už dávno nešlapu do krpálu naplno ze sedla. To jsem ji zavíral.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.