Je to divny, vsechny moje predchozi auta byly prakticky neviditelny..M.Z. píše:neříkej, že tě to ani trochu netěšíhonziss píše:Toyota Supra 2.0 GR po prvnich 3500km: zatim vyrazne predcila ocekavani strucne:
- nenapadnost, koupil jsem si auto cerny aby na nem zanikly ty falesny zabry co ma vsude (to je ok) a cekal, ze bude nenapadny aspon trochu - tak houby, foti si me kdejakej vocas na pumpe, v zacpe, pred skolkou, u samosky..
Toyota obecně
Re: Toyota obecně
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Toyota obecně
Jj, pritom kdyz zaradis v normalnim rezimu manualne, tak je to stejne rychly, jen to necukne.Brus píše:v tom je taky 8kvalt od ZF? Tohleto mě taky neskutečně sere. Oni tvrdí, že prý to lidi chcouhonziss píše:Toyota Supra 2.0 GR po prvnich 3500km: zatim vyrazne predcila ocekavani strucne:
- fake cukani prevodovky v rezimu sport
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Toyota obecně
U konkurence vyšel srovnávací test Supry a Z4, oboje základní motorizace (foukaný 2-litr).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Toyota obecně
V posledni z4 jsem sedel chvilku a jel asi 5 minut kolem baraku a rozhodne ma hodnotnejsi interier, bez debat. Ovsem taky za vyrazne vic penez. Motorizace 20i a 30i jsem zkousel v 3er a je to celkem slusny rozdil (dynamika, zvuk), silnejsi verze 2 litru v supre je proti 30i jeste pocitove rychlejsi, ale to bude spis tim, ze 3er je tezsi a utlumenejsi.
Hodne jsem toho najel se suprou 3.0i. Rozdil ve vybave pro me neni zasadni. Motor 3.0i je samozrejme rychlejsi a ma lepsi zvuk a prislo mi, ze rozumne ten rozdil ve vykonu clovek pouzije jen ve zlomku situaci. Dneska jsem brousil mokry okresky kolem rakovnika a zadkem si to hodi klidne na 4-5tku v rychlostech nad 100...na moje skills to je az az.
Rizeni a ovladatelnost ma jednoznacne lepsi 2.0, na staci 5 minut jizdy.
A furt to je +550tkc, coz neni malo..
Hodne jsem toho najel se suprou 3.0i. Rozdil ve vybave pro me neni zasadni. Motor 3.0i je samozrejme rychlejsi a ma lepsi zvuk a prislo mi, ze rozumne ten rozdil ve vykonu clovek pouzije jen ve zlomku situaci. Dneska jsem brousil mokry okresky kolem rakovnika a zadkem si to hodi klidne na 4-5tku v rychlostech nad 100...na moje skills to je az az.
Rizeni a ovladatelnost ma jednoznacne lepsi 2.0, na staci 5 minut jizdy.
A furt to je +550tkc, coz neni malo..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Toyota obecně
A ano, zakladni supra nema parkovaci senzory, ale je velka jak anglicak a ma kameru, zit se s tim da.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Toyota obecně
Cenový rozdíl je brutální, asi bych taky zvolil 2,0
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Toyota obecně
Teď mi cvrnklo do nosu info že 2021 bude nový BRZ / 86, přičemž se počítá se zhruba 250k turbem. To se jako už ví? Bude v Evropě / bude manuál? Internet je plnej balastu
honziss: základní supra má svor?...nemá, už to vidím.
honziss: základní supra má svor?...nemá, už to vidím.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Toyota obecně
AutoCar píše, že nový BRZ do EU eeeeeee
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Toyota obecně
Co by taky dělali s 2,4 atmosférou na EU trhu. Už současné BRZ stojí nějakých 200 tis. na CO2 pokutách za prodané auto.
Ze stejného důvodu to zabalilo Jimny, auto s cenou 450 tis. co se teď v inzerci prodává za 700 jelikož už u nás nebude.
Swift a Ignis, auta s cenou 260tis zdražily spolu s kompletně překopaným slabším motorem a mild hybridem o 50 tisíc. Ani těch 90 nebo kolik gramů na km není dost málo, aby se z toho neplatila pokuta, když se předepsaný limit snižuje s hmotností. A to jsou reálně nejúspornější konvenční auta na trhu. Legislativní konec spalovacích motorů v EU už je blízko
Ze stejného důvodu to zabalilo Jimny, auto s cenou 450 tis. co se teď v inzerci prodává za 700 jelikož už u nás nebude.
Swift a Ignis, auta s cenou 260tis zdražily spolu s kompletně překopaným slabším motorem a mild hybridem o 50 tisíc. Ani těch 90 nebo kolik gramů na km není dost málo, aby se z toho neplatila pokuta, když se předepsaný limit snižuje s hmotností. A to jsou reálně nejúspornější konvenční auta na trhu. Legislativní konec spalovacích motorů v EU už je blízko
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Toyota obecně
Zjistim v toyote jestli bude gt86, protoze jeste v lete tvrdili, ze bude...
Ze nebude u subaru bylo predem jasny vzhledem k jejich modelum/emisim.
Ze nebude u subaru bylo predem jasny vzhledem k jejich modelum/emisim.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k