Koronavirus
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koronavirus
Dix: Peková tomu přece nerozumí, kradě s Janouškem a chce se zviditelnit! To je jasné. Že má v mnoha věcech pravdu, nikoho nezajímá, protože je potřeba další lockdown...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Koronavirus
Já bejt Janouškem, tak Pekovou přejedu autem. Praxi už v tom má.
Skutečnost, že vyšetřování kauzi pokročilo zrovna ve chvíli, kdy začala píčovat na estabilishment, nemohu považovat za náhodu...
Skutečnost, že vyšetřování kauzi pokročilo zrovna ve chvíli, kdy začala píčovat na estabilishment, nemohu považovat za náhodu...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Koronavirus
Jsem krajně nedůvěřivý, když jeden člověk hlásá něco úplně jinýho než většina odborné veřejnosti (navíc, když dostává takový prostor v médiích). Ale to neznamená, že by nemohla mít pravdu. Kdyby jo, o to líp, bo by to o vánocích skončilo.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Koronavirus
Také sdílím stejný názor. Navíc Peková je pro mě nedůvěryhodná, už jen jak jede v podvodech a upozorňuje na sebe. Nevím, co tím sleduje nebo zda je tak hloupá. Ale pokud by měla pravdu, tak bych samozřejmě byl rád.
Ale co mi vrtá hlavou ještě víc. Většina evropských států přistupuje ke koroně diametrálně odlišně než naše republika. Nikde si nedovolili to takto pustit. A vlastně to zatím pouštíme dál. Ta opatření jsou malá, aby to mohla zvrátit. Je to vidět i na tom, jak už nás nikde nechtějí. Co tím dosáhneme? Ekonomika se položí sama, když to nezměníme, lockdown nebude potřeba.
V Německu (Bavorsko) mají počty na počet obyvatel dnes už 15x menší a pořád o tom mluví, jak zamezit dalšímu nárůstu a tím zásadním problémům. V podstatě i teď jsou opatření přísnější než u nás. Celé léto roušky uvnitř, registrace v restauracích, zavřené kluby a diska. A mají podporu od lidí, podle politbarometru podporuje opatření 69% obyvatel a 18% je dokonce pro tvrdší opatření.
Čas ukáže, kdo měl pravdu. Zda Babiš a spol. (včetně opozice), kteří to nechali dojít, kde to je, nebo Merkel a spol. (také včetně opozice). Protože u nás byly, už v létě, když to vypadalo špatně, proti opatření všechny partaje. A v Německu naopak vyjma extrémní AfD je všechny podporují. Trochu mám obavy, aby to neskončilo státním bankrotem po zhroucení zdravotnictví a ekonomiky.
Ale co mi vrtá hlavou ještě víc. Většina evropských států přistupuje ke koroně diametrálně odlišně než naše republika. Nikde si nedovolili to takto pustit. A vlastně to zatím pouštíme dál. Ta opatření jsou malá, aby to mohla zvrátit. Je to vidět i na tom, jak už nás nikde nechtějí. Co tím dosáhneme? Ekonomika se položí sama, když to nezměníme, lockdown nebude potřeba.
V Německu (Bavorsko) mají počty na počet obyvatel dnes už 15x menší a pořád o tom mluví, jak zamezit dalšímu nárůstu a tím zásadním problémům. V podstatě i teď jsou opatření přísnější než u nás. Celé léto roušky uvnitř, registrace v restauracích, zavřené kluby a diska. A mají podporu od lidí, podle politbarometru podporuje opatření 69% obyvatel a 18% je dokonce pro tvrdší opatření.
Čas ukáže, kdo měl pravdu. Zda Babiš a spol. (včetně opozice), kteří to nechali dojít, kde to je, nebo Merkel a spol. (také včetně opozice). Protože u nás byly, už v létě, když to vypadalo špatně, proti opatření všechny partaje. A v Německu naopak vyjma extrémní AfD je všechny podporují. Trochu mám obavy, aby to neskončilo státním bankrotem po zhroucení zdravotnictví a ekonomiky.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Koronavirus
Dyť to číslo nakažených je úplně o hovně. Nestaly způsob výběru vzorků, každý den jiný počet testovaných... Je to akorát zkratka pro občany. Jednoduché číslo, kterým se dá dobře děsit.
Ekonomiku si položíme sami. Strasime, lidi neutraci. Dotujeme neefektivní pracovní místa namísto toho aby se nechal volný průběh presunu zaměstnanců tam, kde práce je. kazdej majitel stavební firmy, kterýho se zeptám, brečí že nestíhá, protože Ukrajinci odjeli a Češi nechtějí / nemusí tahat... Průmysl vesměs jede, nářky relativně nedulezitych firem typu Kara na tom nic nemění.
Špatně to skončí, ne kvůli koroně, ale kvůli priposranosti politiku. Volby už jsou za rok.
Ekonomiku si položíme sami. Strasime, lidi neutraci. Dotujeme neefektivní pracovní místa namísto toho aby se nechal volný průběh presunu zaměstnanců tam, kde práce je. kazdej majitel stavební firmy, kterýho se zeptám, brečí že nestíhá, protože Ukrajinci odjeli a Češi nechtějí / nemusí tahat... Průmysl vesměs jede, nářky relativně nedulezitych firem typu Kara na tom nic nemění.
Špatně to skončí, ne kvůli koroně, ale kvůli priposranosti politiku. Volby už jsou za rok.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koronavirus
jerry: ty máš nějaké důkazy, že jede v podvodech? Nebo psali to v Agrotisku, tak to musí bylt pravda?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Koronavirus
Souhlas! Slysel jsem nedavno nejakyho predaka gastro prumyslu, mel rozhovor na radiozurnalu. Adoroval tam za svuj obor, desil 150t nezamestnanejch lidi, atd...dotace sem, dotace tam, moudra kolik by meli brat cisnici na kurzarbaitu apod...ale kdyz zavolam zednikovi ted, tak mi rekne nejdriv brezen, nemam lidi. A ne na odbornou praci, chybi mu vypomoc (odnest sut, nalozit, vylozit, vymalovat, uklidit)...Stepan píše:Dyť to číslo nakažených je úplně o hovně. Nestaly způsob výběru vzorků, každý den jiný počet testovaných... Je to akorát zkratka pro občany. Jednoduché číslo, kterým se dá dobře děsit.
Ekonomiku si položíme sami. Strasime, lidi neutraci. Dotujeme neefektivní pracovní místa namísto toho aby se nechal volný průběh presunu zaměstnanců tam, kde práce je. kazdej majitel stavební firmy, kterýho se zeptám, brečí že nestíhá, protože Ukrajinci odjeli a Češi nechtějí / nemusí tahat... Průmysl vesměs jede, nářky relativně nedulezitych firem typu Kara na tom nic nemění.
Špatně to skončí, ne kvůli koroně, ale kvůli priposranosti politiku. Volby už jsou za rok.
V CR je milion restauraci, 90% z nich vari sragory, minimalne tomuhle oboru by zestihleni prospelo.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Koronavirus
Prumysl celkem jede. Opatreni ve firmach jsou daleko vetsi nez opatreni narizovana statem. Firmy, ktery sem za leto navstivil bez rousky bych napocital na jedny ruce, rozestupy, polovina zidli v kantynach, atd... Jsou firmy, kde jsou navstevy komplet zakazany, ale kdyz prijedu s cerstvym testem, radi udelaj vyjimku.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koronavirus
Ano, jede. Ale pokud lidé přijdou o práci, tak nebude konzument. Nebude pro koho vyrábět.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Koronavirus
No právě.
Proto je potřeba se přece nezastavovat a rvát to na sílu dokud to jde. Lidi mají dělat to, co je někdo ochotnej zaplatit. Řešení, který pár stran zpět navrhoval .Z3 je z principu blbost a je děsivý, že se jím vlády řídí.
Představa, že celou ekonomiku budu držet na přístrojích a ona najednou sama od sebe naskočí a pojede dál, dluhy doplatíme potom, je ekonomicky nesmysl.* A navíc to ani není potřeba. HK ČR vydala stanovisko, že české firmy už poptávají stejný počet UKR jako loni touhle dobou. Akorát se sem jaksi nemůžou dostat, protože jsou zavřený konzuláty v UKR. Na straně nabídky práce je pořád přebytek. V cestovním ruchu asi ne, ale jsou i jiný obory žejo. Akorát v tomhletom socialismu se každej vodí za ručičku, hlavně aby mu dobře bylo a nedejbože si nemusel vytáhnout hlavu z prdele.
*Protože ve spoustě oborů "odložená spotřeba" nefunguje. Krásnej příklad je třeba kamionová doprava. AETR nevochčiješ, jakmile je ten den pryč, tak je prostě pryč. Nedají se přidávat směny, nemůžeš nabrat víc zákazníků. A vzhledem k tomu jaký jsou tam marže (u většiny dopravců), tak držet za státní záruky naoperákovaný kamiony a řidiče je nesmysl. Na každej proflákanej den potom budeš vydělávat tejden. To už je lepší insolvence a hurá s čistým štítem.
Proto je potřeba se přece nezastavovat a rvát to na sílu dokud to jde. Lidi mají dělat to, co je někdo ochotnej zaplatit. Řešení, který pár stran zpět navrhoval .Z3 je z principu blbost a je děsivý, že se jím vlády řídí.
Představa, že celou ekonomiku budu držet na přístrojích a ona najednou sama od sebe naskočí a pojede dál, dluhy doplatíme potom, je ekonomicky nesmysl.* A navíc to ani není potřeba. HK ČR vydala stanovisko, že české firmy už poptávají stejný počet UKR jako loni touhle dobou. Akorát se sem jaksi nemůžou dostat, protože jsou zavřený konzuláty v UKR. Na straně nabídky práce je pořád přebytek. V cestovním ruchu asi ne, ale jsou i jiný obory žejo. Akorát v tomhletom socialismu se každej vodí za ručičku, hlavně aby mu dobře bylo a nedejbože si nemusel vytáhnout hlavu z prdele.
*Protože ve spoustě oborů "odložená spotřeba" nefunguje. Krásnej příklad je třeba kamionová doprava. AETR nevochčiješ, jakmile je ten den pryč, tak je prostě pryč. Nedají se přidávat směny, nemůžeš nabrat víc zákazníků. A vzhledem k tomu jaký jsou tam marže (u většiny dopravců), tak držet za státní záruky naoperákovaný kamiony a řidiče je nesmysl. Na každej proflákanej den potom budeš vydělávat tejden. To už je lepší insolvence a hurá s čistým štítem.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))