Rozhodl jsem se pro sedan 330i e46 a teď hled´ma, třeba budu mít štěstí na podobný kousek:) ... jen mít nachystané prachy a pak vyrazit:)pjanda píše:Podobne ojetiny se vetsinou prodaji hned, takze ani me to neprekvapuje. Proto take neni divu, ze se treba opravdu zachovale E46 prodavaji tak draho. Kdyz se po nich hned zaprasi, proc chodit s cenou nize...
e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
Spravna volba Urcite se jeste nejake najdou, budeme to sledovat i za Vas
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
Yngwie: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
a 2.varianta: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Ale jsou to dražší kusy
a 2.varianta: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Ale jsou to dražší kusy
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
Neoslovilo me ani jedno...
Prvni je zbastlenina, Edition Excsluive nemela M paket a neni to to jedine, co je na ni pridano. Je to pul vola, pul vcely Za 18 500 € by to melo byt alespon o neco lepsi.
Druha nema M paket, z toho bych dnes uz neslevil, dela nejen dobry vizualni, ale i funkcni dojem...
Prvni je zbastlenina, Edition Excsluive nemela M paket a neni to to jedine, co je na ni pridano. Je to pul vola, pul vcely Za 18 500 € by to melo byt alespon o neco lepsi.
Druha nema M paket, z toho bych dnes uz neslevil, dela nejen dobry vizualni, ale i funkcni dojem...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
Já myslel, že jde v 1. řadě o co nejmenší nájezd...
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
Kdyz se tak divam, neni lepsi nez kupovat tyto kousky, koupit radsi nejakou starsi za min penez a za usetreny prachy, vymenit co neni uplne v super stavu. Stejne se u starsiho auta uz neda dosahnout noveho stavu. (nepocitat do toho restaurovani veteranu ) napr toto http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
Mam rovnaky nazorVrooom píše:Kdyz se tak divam, neni lepsi nez kupovat tyto kousky, koupit radsi nejakou starsi za min penez a za usetreny prachy, vymenit co neni uplne v super stavu.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
Vroom & merlin: Mam presne opacny nazor Cenovy rozdil mezi superskvelou 330i E46 a polovrakem bude treba 150 tisic Kc. Nemate vubec zadnou sanci za tento cenovy fakticke diference odstranit. Ani z male casti...
Zjistite, ze na tom horsim mate "vyslehane" xenony (nikoli vybojky, ale cele paraboly) - 50 tisic Kc za nove (nema to zadne jine reseni).
Zjistite, ze podvozek je na odchodu do vecnych lovist, ma "jen" vymackane silentbloky vzadu, cepy na predku a tycky rizeni (naprosto klasicke veci) - 30 tisic Kc jen to hvizdne.
Jedno auto bude mit oproti tomu druhemu jen opotrebene brzdy - 35 tisic Kc za vymenu vsech kotoucu a desek.
Pak staci jen par vizualnich drobnosti - znicene velurove koberecky, ukradeny znak BMW, rozbite zpetne zrcatko, lehce tuknuty naraznik, bocni blinkr do ktereho zateka, vytlacene tesneni dveri u kupe. A jste na 150 tisicich Kc jak nic.
A co jste vymenili? Zhola nic - mate porad treba o 70 tisic km vice ojety motor, prevodovku, kardan, diferencial, poloosy... Mate vsechny plechy vice otlucene od kaminku, nakupnich voziku... Mate v interneru opotrebovanejsi sedacky, volant, predaly, vyplne dveri...
Museli byste vynalozi alespon pul milionu, abyste to auto dali do stejneho stavu. A porad tam budete mit spoustu starych dilu, na kterych je stari znat (to rekneme vyvazi to, ze jinde budete mit o neco novejsi ). Je mou velkou zivotni zkusenosti, ze u ojetiny vzdy plati: koupit co nejlepe jete auto, trebaze na prvni pohled az neumerne draze. Vzdy se to vyplati, kupujici nikdy neoceni ten fakticky rozdil tak, jak by bylo zdravo, navic s rostouci cenou poet potencialnich zakazniku ubyva, tudiz cena logicky klesa. 330i za 400 tisic a 250 tisic Kc muze delit opravdu klidne pulmilionovy rozdil ve skutecneho hodnote, pokud byste obe autachteli dat do stejneho stavu...
Zjistite, ze na tom horsim mate "vyslehane" xenony (nikoli vybojky, ale cele paraboly) - 50 tisic Kc za nove (nema to zadne jine reseni).
Zjistite, ze podvozek je na odchodu do vecnych lovist, ma "jen" vymackane silentbloky vzadu, cepy na predku a tycky rizeni (naprosto klasicke veci) - 30 tisic Kc jen to hvizdne.
Jedno auto bude mit oproti tomu druhemu jen opotrebene brzdy - 35 tisic Kc za vymenu vsech kotoucu a desek.
Pak staci jen par vizualnich drobnosti - znicene velurove koberecky, ukradeny znak BMW, rozbite zpetne zrcatko, lehce tuknuty naraznik, bocni blinkr do ktereho zateka, vytlacene tesneni dveri u kupe. A jste na 150 tisicich Kc jak nic.
A co jste vymenili? Zhola nic - mate porad treba o 70 tisic km vice ojety motor, prevodovku, kardan, diferencial, poloosy... Mate vsechny plechy vice otlucene od kaminku, nakupnich voziku... Mate v interneru opotrebovanejsi sedacky, volant, predaly, vyplne dveri...
Museli byste vynalozi alespon pul milionu, abyste to auto dali do stejneho stavu. A porad tam budete mit spoustu starych dilu, na kterych je stari znat (to rekneme vyvazi to, ze jinde budete mit o neco novejsi ). Je mou velkou zivotni zkusenosti, ze u ojetiny vzdy plati: koupit co nejlepe jete auto, trebaze na prvni pohled az neumerne draze. Vzdy se to vyplati, kupujici nikdy neoceni ten fakticky rozdil tak, jak by bylo zdravo, navic s rostouci cenou poet potencialnich zakazniku ubyva, tudiz cena logicky klesa. 330i za 400 tisic a 250 tisic Kc muze delit opravdu klidne pulmilionovy rozdil ve skutecneho hodnote, pokud byste obe autachteli dat do stejneho stavu...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
Tohle je klasické dilema veteránisty. U relativně běžnějších veteránů ze 60. - 80. let (tj. od VW Brouk před BMW 2002 až po Jaguar E-Type, nikoliv nějaký superexot, kterých bylo deset kusů celkem) se obvykle dají koupit auta tří kategorií:
1) Auto před renovací
2) Auto po renovaci
3) Auto v dobrém origo stavu, renovace nikdy nebyla a není ani nutná.
Zkusil jsem postupy 1) a 3) a jsem rozhodnut, že případný další veterán bude vždy a pouze 3), tedy pokud takové auto bude existovat a budu na něj mít. A kdybych na něj neměl, koupím raději jiný typ / verzi / motor, kde na stav 3) rozpočet postačí.
V 90% případů člověk nastrká do auta stavu 1) stejně nebo víc jako kdyby koupil stav 3) a přitom to už nikdy nebude ono. Výjimkou je snad případ, kdy je někdo schopen si udělat významnou část práce svépomocí / za velmi výhodnou cenu popř. má zdroj nestandardně levných a použitelných dílů.
Z mého pohledu se např. sebelépe přečalouněná sedadla a sebelepší nový lak nikdy nevyrovnají zachovalému origo čalounění a původnímu továrnímu laku.
Poznámka: auto stav 2) bych nekoupil asi nikdy, pokud bych o té renovaci neměl 100% info resp. u ní přímo nebyl.
1) Auto před renovací
2) Auto po renovaci
3) Auto v dobrém origo stavu, renovace nikdy nebyla a není ani nutná.
Zkusil jsem postupy 1) a 3) a jsem rozhodnut, že případný další veterán bude vždy a pouze 3), tedy pokud takové auto bude existovat a budu na něj mít. A kdybych na něj neměl, koupím raději jiný typ / verzi / motor, kde na stav 3) rozpočet postačí.
V 90% případů člověk nastrká do auta stavu 1) stejně nebo víc jako kdyby koupil stav 3) a přitom to už nikdy nebude ono. Výjimkou je snad případ, kdy je někdo schopen si udělat významnou část práce svépomocí / za velmi výhodnou cenu popř. má zdroj nestandardně levných a použitelných dílů.
Z mého pohledu se např. sebelépe přečalouněná sedadla a sebelepší nový lak nikdy nevyrovnají zachovalému origo čalounění a původnímu továrnímu laku.
Poznámka: auto stav 2) bych nekoupil asi nikdy, pokud bych o té renovaci neměl 100% info resp. u ní přímo nebyl.
Naposledy upravil(a) beaumont dne čtv 05 kvě 19:38, celkem upraveno 1 x.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
vroooom: na tomhle autě by mě odrazoval vysoký počet majitelů. Tady se už kupuje jenom po 1. majiteli. A jsem si vědom, že mnou postované taky nejsou po 1. majiteli.
pjanda: svatá pravda, proto jsem od tohoto ustoupil, když teď sám mám auto po 1. majitelce s najetými 56 tisíci
pjanda: svatá pravda, proto jsem od tohoto ustoupil, když teď sám mám auto po 1. majitelce s najetými 56 tisíci