BMW Divize
Re: BMW Divize
ja jsem dnes v Plzni potkal cervene Z4 M40i a nevim sice jak na to pohlizi vyznavaci nefoukanych motoru...ale minimalne exterier je fakt pekny
Citroen C4 GP
Re: BMW Divize
pavproch 22.2.2019 píše:Jo, se zapomjél - fčera sem v autorizáku zahlíd (právě ji/ho skládali z kamjonu) novou Z4 ///M40i v červené metle... kura to je (proti třeba mojí e89) velká obluda.... ale pěkně vypadající velká obluda.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Boha, to je zepředu nepěkné....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
No mene je nekdy vice ...
Vim ze nema prilis pozitivni odezvu, ale musim rict ze se mi velmi libil strohy retro design noveho nissanu Z. Zadny agresivni spicaty blbosti, diry ...
Vim ze nema prilis pozitivni odezvu, ale musim rict ze se mi velmi libil strohy retro design noveho nissanu Z. Zadny agresivni spicaty blbosti, diry ...
Re: BMW Divize
Tak. Michal se v těch SMC zase dneska musel hrabat - za poslední týden semi 3x rozsvítla a zase zhasla chyba natáčení. Tak zas bude rok a 4 měsíce klid (paxe v nich zase bude Michal hrabat, no).pavproch 23.5.2019 píše: chyba natáčení xenonů po vyčištění obvodů/desek SMC zmizela
Pro rýpaly: mně to baví....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Možná mi rupne v kouli a budu zase experimentovat s podvozkem brambora2 (to "vlnkovaté" projíždění zatáček mě séře čímdáltímvíc) - už sem kdysik měl Koni FSD (yellows) nastavené na 2/3max tuhosti a dobrý (jízdně) ale nic moc životnost (přední 30tis, zadní 60tis km max).
Tak mě napadly Bilsteiny B6 (stavitelné) - dyž sem ale koukal na CZ web bilsteinu, tak mě překvapilo u předních, že nenabízí P a L (jako to bylo u Koni) ale UNI pro P i L stranu - je to normálníé nebo se nějak blbě dívám?
Podotázky - nemá s nima tady někdo zkušenost (jak - na jakou hodnotu - nastavit útlum + životnost)?
Tak mě napadly Bilsteiny B6 (stavitelné) - dyž sem ale koukal na CZ web bilsteinu, tak mě překvapilo u předních, že nenabízí P a L (jako to bylo u Koni) ale UNI pro P i L stranu - je to normálníé nebo se nějak blbě dívám?
Podotázky - nemá s nima tady někdo zkušenost (jak - na jakou hodnotu - nastavit útlum + životnost)?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Tyto polovičaté řešení nikdy nefungují a to platí ve všech oborech.
Takže každý zkušený člověk doporučí pořádné řešení v podobě setu tlumič + pružina, který lze seřídit, servisovat a s kterým má někdo v ČR zkušenosti.
Mě osobně napadají pouze 2 varianty a to Nitron nebo KW. Osobně bych bral variantu s nastavitelným reboundem i kompresí.
Takže každý zkušený člověk doporučí pořádné řešení v podobě setu tlumič + pružina, který lze seřídit, servisovat a s kterým má někdo v ČR zkušenosti.
Mě osobně napadají pouze 2 varianty a to Nitron nebo KW. Osobně bych bral variantu s nastavitelným reboundem i kompresí.
Re: BMW Divize
Mám přesně opačnou zkušenost - stavitelný podvozek KW = katastrofa. Never ever more.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Ja mám právě dokonalou zkušenost.
Tlumiče se daly nastavit tak, že auto je okruhově tvrdé a přesné a po překlikání je to 7er v Longu na 16´´
Kde byl problém s KW?
Tlumiče se daly nastavit tak, že auto je okruhově tvrdé a přesné a po překlikání je to 7er v Longu na 16´´
Kde byl problém s KW?
Re: BMW Divize
KW 3 mám na MIni a funguje dobře, ani jsem neslyšel nějaké zlé řeči na KW.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3