BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1490
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvek od Předseda »

Tak na to že to má v AT, 4x4 a to auto váží nesmysl, tak tě vlastně slušně pojezdil :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

:D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

Po dlouhý době video u Apexi na Ringu co jsem dokoukal do konce. Kubice je strašnej borec, jede tam kládu jako sviňa a přitom totál uvolněnej - už jen jak lehce drží volant. Bomba.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
francis
Mistr volantu
Příspěvky: 531
Registrován: sob 26 bře 01:07

Re: BMW Divize

Příspěvek od francis »

Naprosta pecka ta jeho jizda. Dlouho jsem nevidel takovou palbu na ns. Misha Ch. byl taky hotovej
Mirek
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1920
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: BMW Divize

Příspěvek od Zajda »

Jízda neskutečná, normálně na těch onboardech z ringu někomu kviknou kola v části oblouku, on jezdil na hraně od nájezdu po výjezd, v jednom plynulém pohybu. Lehké držení volantu je v jeho případě asi nutnost, jelikož pravou paži mu vpodstatě znovu přišívali 8-x
Parádní zásek byl že před Apexem se byl nejdříve optat v jiné půjčovně, kde ho ale nechtěli nechat řídit bez instruktora :D
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše: jak já su ráth za nefoukaných 6 hrnků s manuálem a bez EU pičičand... oach!
Enem otázka na krematorium v Pelhřimově, abych věděl, do čeho du... :D

Citace z článku tady na AF.cz asi týden z5:
Dánové se rozhodli, že zvýší daně uvalené na automobily se spalovacím ústrojím,...

K těmto počátečním investicím bude nově třeba připočítat tisíc dánských korun (3 600 Kč), jež budou majitelé benzinových a dieselových aut každoročně platit jako silniční daň. Navíc se každým rokem, a to až do roku 2030, bude navyšovat cena pohonných hmot o 1 DKK (3,60 Kč) za litr. Vlastnit vůz se spalovacím motorem tak bude stále dražší.
Myslíte že u nás v Kocourkově v dohledném horyzontu něco takového "falsch-ekologisch" taky hrozí?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

Zajda píše:Jízda neskutečná, normálně na těch onboardech z ringu někomu kviknou kola v části oblouku, on jezdil na hraně od nájezdu po výjezd, v jednom plynulém pohybu. Lehké držení volantu je v jeho případě asi nutnost, jelikož pravou paži mu vpodstatě znovu přišívali 8-x
Parádní zásek byl že před Apexem se byl nejdříve optat v jiné půjčovně, kde ho ale nechtěli nechat řídit bez instruktora :D
Tak on to tam i říká, že když člověk jednou jezdí F1 tak už ho prostě nic nepřekvapí :) . Je neskutečný jak je na něm vidět, jak i když je dle videa na limitu auta (nebo možná za), tak stejně má strašně času na korekce a dává to s obrovským přehledem. Je to borec.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1490
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvek od Předseda »

viděl jsem dnes ráno na youtube.. pobavil dost s tou půjčovnou :D
Uživatelský avatar
Jaggie
Pan Řidič
Příspěvky: 409
Registrován: úte 02 dub 07:44

Re: BMW Divize

Příspěvek od Jaggie »

lehkost ovladani a pristup je fenomenalni...
fakt paradni casovani plynu pri vyjezdu ze zatacek

nekdo pod videem shrnul par bodu stylu jizdy

Kód: Vybrat vše

Key elements of good driving:
1) He uses the FULL space available of the track corners and is comfortable using a range of lines that suits the car through each.
2) He realizes the inherent understeer of the car, even on throttle, and manages the front tire grip limit very well through corners and places the car very well on intended lines while using most of the available tire grip and handling balance.  He also recognizes this quite early on and adjusts his driving quickly to it.  Even near the end when the rear tires start to get a little hot and the car will oversteer a little, he adjusts quickly and manages it well.
3) He bleeds off very little speed up to corners and is quite good at keeping momentum.  He also seems to deliberately enter corners slightly fast and is willing to make small adjustments mid if needed or the girp isn't there.
4) He accelerates VERY early out of corners and even into and mid corner as available with the track space.
5) He has decent understanding of the track to know how to enter and come out of corners and can pretty comfortably manage car speed and placement through corners.
6) He is very deliberate in driving inputs.  Short of inputs managing grip of the front tires and driving line, he applies very few actual inputs and extremely few corrections.  Actions are very deliberate with specific intent.  This is a BIG area that differentiates very good drivers from ok drivers.  Even things like choice of application speed plays a role, not just the amount of input.
7) He is doing all of this while still driving the car relatively light.  This is him maybe at 70%.  He's not taking chances or doing anything wild or outside of the scope of what he can easily see.  Even so, he still does all of the above well with low risk and clean, simple driving.
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Duke_Luke
Pan Řidič
Příspěvky: 283
Registrován: pon 19 srp 11:15

Re: BMW Divize

Příspěvek od Duke_Luke »

ja som si urobil radost a objednal predne brzdice z M4 , ktore pasuju priamo aj na E93. TEraz mam predny kotuc 348mm , po upgrade bude 370mm. Tak sa tesim :ymhug:
Odpovědět