BMW Divize
Re: BMW Divize
Tak na to že to má v AT, 4x4 a to auto váží nesmysl, tak tě vlastně slušně pojezdil
Re: BMW Divize
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Po dlouhý době video u Apexi na Ringu co jsem dokoukal do konce. Kubice je strašnej borec, jede tam kládu jako sviňa a přitom totál uvolněnej - už jen jak lehce drží volant. Bomba.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
Naprosta pecka ta jeho jizda. Dlouho jsem nevidel takovou palbu na ns. Misha Ch. byl taky hotovej
Mirek
Re: BMW Divize
Jízda neskutečná, normálně na těch onboardech z ringu někomu kviknou kola v části oblouku, on jezdil na hraně od nájezdu po výjezd, v jednom plynulém pohybu. Lehké držení volantu je v jeho případě asi nutnost, jelikož pravou paži mu vpodstatě znovu přišívali
Parádní zásek byl že před Apexem se byl nejdříve optat v jiné půjčovně, kde ho ale nechtěli nechat řídit bez instruktora
Parádní zásek byl že před Apexem se byl nejdříve optat v jiné půjčovně, kde ho ale nechtěli nechat řídit bez instruktora
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: BMW Divize
Enem otázka na krematorium v Pelhřimově, abych věděl, do čeho du...pavproch píše: jak já su ráth za nefoukaných 6 hrnků s manuálem a bez EU pičičand... oach!
Citace z článku tady na AF.cz asi týden z5:
Myslíte že u nás v Kocourkově v dohledném horyzontu něco takového "falsch-ekologisch" taky hrozí?Dánové se rozhodli, že zvýší daně uvalené na automobily se spalovacím ústrojím,...
K těmto počátečním investicím bude nově třeba připočítat tisíc dánských korun (3 600 Kč), jež budou majitelé benzinových a dieselových aut každoročně platit jako silniční daň. Navíc se každým rokem, a to až do roku 2030, bude navyšovat cena pohonných hmot o 1 DKK (3,60 Kč) za litr. Vlastnit vůz se spalovacím motorem tak bude stále dražší.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Tak on to tam i říká, že když člověk jednou jezdí F1 tak už ho prostě nic nepřekvapí . Je neskutečný jak je na něm vidět, jak i když je dle videa na limitu auta (nebo možná za), tak stejně má strašně času na korekce a dává to s obrovským přehledem. Je to borec.Zajda píše:Jízda neskutečná, normálně na těch onboardech z ringu někomu kviknou kola v části oblouku, on jezdil na hraně od nájezdu po výjezd, v jednom plynulém pohybu. Lehké držení volantu je v jeho případě asi nutnost, jelikož pravou paži mu vpodstatě znovu přišívali
Parádní zásek byl že před Apexem se byl nejdříve optat v jiné půjčovně, kde ho ale nechtěli nechat řídit bez instruktora
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
viděl jsem dnes ráno na youtube.. pobavil dost s tou půjčovnou
Re: BMW Divize
lehkost ovladani a pristup je fenomenalni...
fakt paradni casovani plynu pri vyjezdu ze zatacek
nekdo pod videem shrnul par bodu stylu jizdy
fakt paradni casovani plynu pri vyjezdu ze zatacek
nekdo pod videem shrnul par bodu stylu jizdy
Kód: Vybrat vše
Key elements of good driving:
1) He uses the FULL space available of the track corners and is comfortable using a range of lines that suits the car through each.
2) He realizes the inherent understeer of the car, even on throttle, and manages the front tire grip limit very well through corners and places the car very well on intended lines while using most of the available tire grip and handling balance. He also recognizes this quite early on and adjusts his driving quickly to it. Even near the end when the rear tires start to get a little hot and the car will oversteer a little, he adjusts quickly and manages it well.
3) He bleeds off very little speed up to corners and is quite good at keeping momentum. He also seems to deliberately enter corners slightly fast and is willing to make small adjustments mid if needed or the girp isn't there.
4) He accelerates VERY early out of corners and even into and mid corner as available with the track space.
5) He has decent understanding of the track to know how to enter and come out of corners and can pretty comfortably manage car speed and placement through corners.
6) He is very deliberate in driving inputs. Short of inputs managing grip of the front tires and driving line, he applies very few actual inputs and extremely few corrections. Actions are very deliberate with specific intent. This is a BIG area that differentiates very good drivers from ok drivers. Even things like choice of application speed plays a role, not just the amount of input.
7) He is doing all of this while still driving the car relatively light. This is him maybe at 70%. He's not taking chances or doing anything wild or outside of the scope of what he can easily see. Even so, he still does all of the above well with low risk and clean, simple driving.
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: BMW Divize
ja som si urobil radost a objednal predne brzdice z M4 , ktore pasuju priamo aj na E93. TEraz mam predny kotuc 348mm , po upgrade bude 370mm. Tak sa tesim