BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1983
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: BMW Divize

Příspěvek od Lachende Bestien »

Jestli to měl velký zájem prodat za tak relativně vysokou cenu, upřímnost ohledně počtu najetých km mu rozhodně nepomohla. :p
Kdyby to stočil na zde tak oblíbených cca 135 tkm, zájemců by se jistě pár našlo; ale zase by prodávající riskoval, že by na to někdo přišel, obzvláště pokud by se motor krátce po koupi odporoučel do věčných lovišť, což bohužel s touto porcí najetých km nelze vyloučit. Pak by se z toho stala jen velmi drahá ozdoba nějakého vrakoviště postupně rozebíraná na ND.
Na generálku nebo výměnu motoru je totiž třeba být mecenášem Béé eM Véé, a na to většina lidí není dostatečně silná ani materiálně, ani psychicky. ;)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

260 není až tak moc - vím, mám, kupoval sem (pravda jen se 73kkm na tachu) :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5694
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvek od Stepan »

Předseda -> se podívej na mobile.de, kolik manuálová E9x 330i s N52 stojí. Z týhle generace i E6x s 50i, klidně automat.
Z generace minulé E46 330i a E39 540i, manuály.
Tyhle auta už se neposozujou běžnou optikou na věk a km jako nějaká naftová ovce.
Navíc ta maniacova má paket vevnitř, venku, zajímavou barvu, a jestli je ten servis, kterej vypisuje reálnej (což bych u něj věřil) + něco uhádáš na místě (jak sám navrhuje na 3. stránce toho vlákna) tak máš reálnou cenu "jenom za auto" kolem dvou kil. A to už je, v rámci kategorie, parádička.
Jestli je to tak správně nebo ne, už je na každým soudruhovi a jeho peněžence.
pp: Jo, ale tys tam měl taky už svor, což je samo o sobě +-50k. Za kolik vlastně šla, mmira chtěl původně snad 400-500 ne?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1983
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: BMW Divize

Příspěvek od Lachende Bestien »

Stepan píše:Předseda -> se podívej na mobile.de, kolik manuálová E9x 330i s N52 stojí. Z týhle generace i E6x s 50i, klidně automat.
Z generace minulé E46 330i a E39 540i, manuály.
Tyhle auta už se neposozujou běžnou optikou na věk a km jako nějaká naftová ovce.
Navíc ta maniacova má paket vevnitř, venku, zajímavou barvu, a jestli je ten servis, kterej vypisuje reálnej (což bych u něj věřil) + něco uhádáš na místě (jak sám navrhuje na 3. stránce toho vlákna) tak máš reálnou cenu "jenom za auto" kolem dvou kil. A to už je, v rámci kategorie, parádička.
Jestli je to tak správně nebo ne, už je na každým soudruhovi a jeho peněžence.
pp: Jo, ale tys tam měl taky už svor, což je samo o sobě +-50k. Za kolik vlastně šla, mmira chtěl původně snad 400-500 ne?
Takže ten prodávaný kus svorem vybaven není?
Což by znamenalo dalších +-50 klacků a životnost motoru po 270 tkm je sázka do loterie.
Jedině, že by se našel podobně štědrý patron BMW jako PP, který by BTW u svého aktuálního kusu původem od mmiry s vámi odhadovanou směšně nízkou cenou rozhodně nesouhlasil. :p
rhinos
Mistr volantu
Příspěvky: 766
Registrován: pát 04 bře 11:21

Re: BMW Divize

Příspěvek od rhinos »

Je to jina motorizace...ale 535d jsem kupoval s 270k na tachu a prodaval s 360k.
Krome spotrebaku jsem menil jen skrtici klapku a mechy.
Citroen C4 GP
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1490
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvek od Předseda »

MadJoe píše:N53 je problemove? Zrovna to zvazuju. Diky
Všude se dočteš, že je to riziko a jak je to motor na hovno a kdesi cosi. Samozřejmě jsou tam věci co se potenciálně mohou pokazit. Např. vysokotlaké palivové čerpadlo nebo vstřiky. A další je NOx kat / NOx čidlo. Tím se na forech straší a kdo umí jen číst a papouškovat, tak se toho drží.

Nicméně - HPPF byla většinou měněna už v záruce. Vstřiky - nyní je asi 11 generace, která je v pohodě. Imo čistit to nemá smysl. Jsou to piezo a ty nikdo neopraví. Takže nový za 7-8tis / ks nebo 4,5 na bazaru (nový). NOx kat stojí nový 70. Nox čidlo 13. Nicméně čidlo se dá koupit i za 7 (nové), případně se dá dát noxem a máš pořešený i nox kat. Když motor funguje tak jak má tzn. přepíná do vrstveného spalování, tak není problém se dostat na 7l/100 při 120 GPS. Při 90 to je 4,2-4,5. fungující stratified mode dokáže snížit spotřebu o 20-30%.

Jinak ještě spotřeba oleje = obecný znak BMW. Někomu to žere olej někdo nedolejvá. A je jedno zda N52 nebo 53. Jen u 52 je snažší vyměnit olejový separátor. N53 ho má integrovaný do ventilvíka, který sám o sobě stojí nový asi 10tis. Ale opět se to dá řešit v řádu asi 1500 za samotnou gumovou membránu + krytku PCV.

A pak jsou věci co jsou společné - časem zkřehnou různé vodní hadice a hadičky. To je fajn rovnou vyměnit. Ideálně kde to jde tak za kovové. Např. hadička odvzdušňování, přívod vody do bloku motoru atd.

Časté je také el.vodní čerpadlo. U modelů s hydraulickým posilovačem si to vyměníš sám na heveru. U verze s el.posilovačem na to zapomeň. Pokud teda doma nemáš zvedák aby sis povolil tyč řízení a celý posilovač posunul.. Práce pro mechanika ale tak na 3h.

Osobně bych se N53 nebál. Resp. měl nastudováno a pokud se ukáže hezký kousek s nějakou hezkou výbavou, tak proč ne. Tím, že 53 všichni haní, tak se dá sehnat za zajímavé peníze.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

S N53 sem nalítal 1/4mio km. Je to dobrý motor, ale je kolem něho víc starání se než kolem N52 (a leze to "starání se" do peněz), protože je na něm víc (zbytečných) bebechů, co se můžou posrat.

Jo, a žere (při stejném zatížení jako N52) asi o 2 litry míň.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Na bmwklubu někdo inzeruje ///M3 e92: "je tam nový motor, přímo z autorizáku". Úplně mně oblilo horko, dyž sem to čet..... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Fčíl sem byl na otočku až u PL hranic v jedné firmě (potenciální zákazník) a.... jak já su ráth za nefoukaných 6 hrnků s manuálem a bez EU pičičand... oach! Ne, ne a ne, opravdu si už žádné novější brmbrmbrm (= zasažené dnešní pokřivenou dobou) nekoupím....

Jo, a zkrácený brambor2 dynamicky stačí (ale ani o ň víc, nedojel sem na něj ani metr) na R36 v Supu II face (sem ho dojel a on asi měl chuť závodit, taxme se pěkně povozili skrz Beskydy).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5694
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvek od Stepan »

by mě zajímalo, na co bude Bawore z těch dvou M3 přestupovat
nebo jestli přišel na psa mráz kvůli koroně?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Odpovědět