Táhneme na Brusel
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27896
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Táhneme na Brusel
...na druhou stranu: v příštím životě bych se asi chtěl narodit jako jedinec, co bude vnímat realitu tak nějak jednoduše, jako nicco
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Táhneme na Brusel
Asi tak do toho mají možnost mluvit...ExFun píše:Musel bych být hodně zaslepený myslet si, že automobilky do těch cílů nekecaly.
Automobilky jsou oporou hospodářství zemí, takže určitě věděly o tom, co se chystá, měly možnost se seznámit s podkladovými studiemi na základě kterých směrnice vznikla a určitě se vyjadřovaly k cílům.
A můžeme se vsadit, jak to dopadne...Evropská komise chce opět přiškrtit emise automobilek, Němci jsou proti
Podle připravovaného návrhu by průměrné emise nových vozidel v roce 2030 měly být zhruba o 50 procent nižší, než průměrné emise nových automobilů v roce 2021. Podle současných plánů se přitom pro rok 2030 počítá se snižováním průměrných emisí o 37,5 procenta oproti výsledkům z roku 2021.
Německá automobilová asociace VDA již ovšem uvedla, že se chystá jakékoliv podobné zpřísňování emisních limitů rázně odmítnout, upozornil mezi prvními německý magazín Sueddeutsche Zeitung.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: Táhneme na Brusel
Což dokazuje, že o tom předem ví...
To jsou jen hry o prachy. Hele uvažuj - VW, Renault jsou pod kontrolou státu. Když teda tvrdite, že EU skáče podle D a Fr, jakou logiku by mělo podkopnout svoji výstavní krávu?
To jsou jen hry o prachy. Hele uvažuj - VW, Renault jsou pod kontrolou státu. Když teda tvrdite, že EU skáče podle D a Fr, jakou logiku by mělo podkopnout svoji výstavní krávu?
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Táhneme na Brusel
Západní, zejména německé firmy jsou z mne nepochopitelných důvodů neskutečně konformní se státní mocí. Možná proto, že Němci se chovají jako tlupa. Vůbec mne v Německu překvapilo, jak je běžné držet hubu a krok. Vedení má vždy pravdu. Netvůrčí poslušnost, dle mého. Také je otázkou, kdo ta rozhodnutí dělá, a jak daleko je vzdálen technickému oddělení. Vysocí manažeři si mohou dovolit vypadat zeleně, když za pár let odejdou se zlatým padákem tak jako tak.
Už déle se říká ohledně energetiky a zeleného údělu, že Němci sice mají odborníky, ale nikdo je už dávno neposlouchá.
Také proto dopadly obnovitelné zdroje v Německu fiaskem. (Výsledek jen zlomek proti slibům a cena násobná proti slibům).
Zelený úděl je politické zadání, ne technické.
Technici vědí, že biopaliva byla hovadina, že vodík nemá z technického hlediska budoucnost..... ale nerozhodují.
Proběhlo médii, jak si vysoký představitel automobilky otevřel hubu na EU politiku ohledně emisí CO2 a byl odejit. Už snad i více případů, nepamatuji si zdroje. Náboženství se nesmí kritizovat.
Už déle se říká ohledně energetiky a zeleného údělu, že Němci sice mají odborníky, ale nikdo je už dávno neposlouchá.
Také proto dopadly obnovitelné zdroje v Německu fiaskem. (Výsledek jen zlomek proti slibům a cena násobná proti slibům).
Zelený úděl je politické zadání, ne technické.
Technici vědí, že biopaliva byla hovadina, že vodík nemá z technického hlediska budoucnost..... ale nerozhodují.
Proběhlo médii, jak si vysoký představitel automobilky otevřel hubu na EU politiku ohledně emisí CO2 a byl odejit. Už snad i více případů, nepamatuji si zdroje. Náboženství se nesmí kritizovat.
Re: Táhneme na Brusel
OT: ake su nevyhody vodiku?
Re: Táhneme na Brusel
Vodík má jako uložiště energie v podstatě jen nevýhody.
Re: Táhneme na Brusel
I v tom mém (firemním) oboru má vodík jen samé nevýhody: malá výhřevnost = malá hustota energie v plameni a hlavně "neviditelný" plamen (nebezpečné pro lidskou obsluhu). Asi právě proto se jeho používání v poslední době fest rozmáhá (generátory O2 a H2 z vody a jejich spalování při ručním pájení)....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Táhneme na Brusel
Honza: Technici mají velkou nevýhodu nedostatečné imaginace. Jsou hodně zaseknutí v současnosti. Proto jich na CxO pozicích najdeš mnohem méně než lidí z oborů humanitních...
Jsem absolvent VUT a ČVUT.
Jsem absolvent VUT a ČVUT.
2.9T RWD
Re: Táhneme na Brusel
A nebude to tím, že technik prostě nemůže akcionářům / zákazníkům, v rámci nějaké profesní cti, naslibovat takový píčoviny, aby působil dostatečně radikálně a byl akceptován? Vidíme to dnes a denně v politice, v soukromých výběrových řízeních (...). Kdo slíbí větší kokotinu, ten vyhrává. Realizace a následky už jsou někde jinde.HondaMan píše:Honza: Technici mají velkou nevýhodu nedostatečné imaginace. Jsou hodně zaseknutí v současnosti. Proto jich na CxO pozicích najdeš mnohem méně než lidí z oborů humanitních...
Jsem absolvent VUT a ČVUT.
Druhým důvodem bude to, že už "střední technik" bere slušnou škváru a nemá důvod se cpát vejš. "střední management" je, co se týče odměn, k hovnu
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Táhneme na Brusel
Není. Podívej se na Bezose, Muska, Jobse... v čem utápějí svoji škváru. Ty "nesmysly" dokázali prosadit. Včera jsem byl na konferenci, kde se řešil i Amazon. To co ještě před pár rokama byla utopie se dnes prodává. Robotizace, automatizace, AI...
Kvantový počítač bude za pár let v každém lepším mobilu, 5G sítě umožní výrazně vyšší datové toky, autonomní auta řízená centrálně (obdoba automatizovaného ŘLP)... A to bylo hlavním tématem zpomalení dopravy a logistiky....
Kvantový počítač bude za pár let v každém lepším mobilu, 5G sítě umožní výrazně vyšší datové toky, autonomní auta řízená centrálně (obdoba automatizovaného ŘLP)... A to bylo hlavním tématem zpomalení dopravy a logistiky....
2.9T RWD