To musí být, ale hodně prudký kopec, to bych tipoval na 12% určitě. Bez helmy... brain less index asi hodně velkejhonziss píše:83,6 cca 25 let zpatky na necem co pripominalo mtb, ale obuty do semislicku 1.75, v dresu, ale bez helmy. Lesni asfaltka, uzavrena pro bezny provoz zavorou, u nas na chalupe. Je to takovej padak s par zatackama, kde kdyz to znas a mas dobrou stopu, tak muzes bejt furt zalehlej. Kazdopadne vmax usek konci pravym vracakem, do kteryho se brzdi pres mirnou levou.jerry píše:Při tom kole a sledování Tour jsem zavzpomínal na svoji cyklistikou historii a dohledal jsem maximálku 78,1 km/h ve sjezdu. Jak jste na tom vy? Btw dnes už bych se bál
Na dnesni pomery sileny
Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Re: Cyklistické vlákno
To sem zvjedaff, esli se tohodle principu řetázky (bezúdržbový, bez mazání, bez opotřebení) chytne někdo z branže cyklo/bajk řetězů.pavproch píše: což = brzo tam pude letos už třetí řetázka
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Bych to chtel videt pod mikroskopem po 10tkm...pavproch píše:To sem zvjedaff, esli se tohodle principu řetázky (bezúdržbový, bez mazání, bez opotřebení) chytne někdo z branže cyklo/bajk řetězů.pavproch píše: což = brzo tam pude letos už třetí řetázka
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Neska ráno sem se opět vysrááál na práci a byl kroutit nohama proti kopcu - zřejmě letos naposled už brzo ráno jen v třičku a kraťasoch a hic. Škoda no, až bude chladněji, že se budu muset oblíkat mi neva, ale zase bude kosa na prsty i přes rukavice. Fajný výlet, je vidět, že tělo si zvyklo na točení nohama, sem 600 výškových vyšuměl nahoru jak špunt z láhve šampusu a ani nejsem moc scíplý po výkonu. Zadní brzda si kníkla hned na začátku (raz), pak už byl klid, chjo no.
A prošel sem si při výletu v hlavě od "mám ráth po nesnáším": lesáci (těžba kůroffce) většinou při těžbě slušné cesty úplně rozdrbou do nesjízdna, neska ale při cestě nahoru - jsou tam asi 2 km lesní kamenité cesty, která bývala plná volných šutrů, na těch dvou km i dyž to není moc do kopce, tak mě to dycky tak 3x shodilo (ty volné šutry = prohrábnutí = zastavení). No a fčíl tam těžili, cestu rozjezdili ale.... rozjezdili tam prach a bláto aj. bovdel a ujezdili to to hladka, takže neska se žádné shazování z bajku volnýma šutrama nekonalo, křasně sem to celé vyšlapal. Zato ve sjezdu z druhé strany kopca - taky těžili - tam to rozdrbali do nesjízdna (hromady polámaného chvojí na cestě, koryta, díry, volné šutry). Halt, dialektika....
A prošel sem si při výletu v hlavě od "mám ráth po nesnáším": lesáci (těžba kůroffce) většinou při těžbě slušné cesty úplně rozdrbou do nesjízdna, neska ale při cestě nahoru - jsou tam asi 2 km lesní kamenité cesty, která bývala plná volných šutrů, na těch dvou km i dyž to není moc do kopce, tak mě to dycky tak 3x shodilo (ty volné šutry = prohrábnutí = zastavení). No a fčíl tam těžili, cestu rozjezdili ale.... rozjezdili tam prach a bláto aj. bovdel a ujezdili to to hladka, takže neska se žádné shazování z bajku volnýma šutrama nekonalo, křasně sem to celé vyšlapal. Zato ve sjezdu z druhé strany kopca - taky těžili - tam to rozdrbali do nesjízdna (hromady polámaného chvojí na cestě, koryta, díry, volné šutry). Halt, dialektika....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Podle všeho tam mám tyhle ložiska. Dybych přes zimu do toho "vrtal (nemám - prozatím - vhodné lisovací náčiní, ale co není, může být) a dal tyhle "ceramic" - pomůži si?pavproch píše: Asi budu muset přes zimu ten BB30 nějak pořešit, dyž usilovně šlapu proti kopcu, tak se z něj ozývá chroupání, jako když se v mlýnku na maso melou chrupavky nebo jako by mi někdo do řetězu nasypal písek a rezonuje to celým bajkem.... chjo no. Jak to má kozy nebo kola, tak s tím bude nejen láska, ale aji problémy.
Blbé je, že ten můj Canon má střed o 6 mm širší než je celosvětový standard (= AI = Artificial Intelligence či jak to u Kanónů zovou), tak to zase bude potrat něco alternativního k pressfit BB30 sehnat...
Kuju za názory.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Cyklořetěz musí být příčně ohebný kvůli přehazovačce. Až ho budeš mít rozebraný (třeba při nýtování), tak uvidíš, že to je parodie na řetěz, nemá ani pouzdro, jen vylisovaný "komínek" na vnitřním plechu. Takže ohledně odolnosti smolík, bych řekl.pavproch píše:To sem zvjedaff, esli se tohodle principu řetázky (bezúdržbový, bez mazání, bez opotřebení) chytne někdo z branže cyklo/bajk řetězů.pavproch píše: což = brzo tam pude letos už třetí řetázka
Re: Cyklistické vlákno
keramické budou o pár gramů lehčí, výhody keramických ložisek se snad projevují v otáčkách, kde se toto ložisko nedostane ani náhodou, takže spíš jen jak vytáhnout víc peněz ze zákazníka. Tolik, co jsem to kdysi trošku zevrubně pročítal. Ale náby v kolech mám s keramickýma ložiskamapavproch píše:Podle všeho tam mám tyhle ložiska. Dybych přes zimu do toho "vrtal (nemám - prozatím - vhodné lisovací náčiní, ale co není, může být) a dal tyhle "ceramic" - pomůži si?pavproch píše: Asi budu muset přes zimu ten BB30 nějak pořešit, dyž usilovně šlapu proti kopcu, tak se z něj ozývá chroupání, jako když se v mlýnku na maso melou chrupavky nebo jako by mi někdo do řetězu nasypal písek a rezonuje to celým bajkem.... chjo no. Jak to má kozy nebo kola, tak s tím bude nejen láska, ale aji problémy.
Blbé je, že ten můj Canon má střed o 6 mm širší než je celosvětový standard (= AI = Artificial Intelligence či jak to u Kanónů zovou), tak to zase bude potrat něco alternativního k pressfit BB30 sehnat...
Kuju za názory.
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Na bike-forum mi napsali, že problém je na 99% v kvalitě opracování ploch pro ložiska ve středové spojce rámu = prý je to častý problém kabroň rámů FSI, že ložiska v nich vydávají zvuky a že snad by mohlo pomoct je zalepit Loc-titem.
Mno, nevím, esli do toho budu gabat, jestli se rači nenaučím žít se zvukama....
Mno, nevím, esli do toho budu gabat, jestli se rači nenaučím žít se zvukama....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Odešlé ložisko musíš poznat, když sundáš řetěz a budeš točit klikama rukou. Očekává se hladký chod bez zadrhávání.
Problém je jak píšeš v uložení ložisek v domečku.
Problém je jak píšeš v uložení ložisek v domečku.
Re: Cyklistické vlákno
Nemas na klikach treci brzdu?pavproch píše:Na bike-forum mi napsali, že problém je na 99% v kvalitě opracování ploch pro ložiska ve středové spojce rámu = prý je to častý problém kabroň rámů FSI, že ložiska v nich vydávají zvuky a že snad by mohlo pomoct je zalepit Loc-titem.
Mno, nevím, esli do toho budu gabat, jestli se rači nenaučím žít se zvukama....
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k