BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
HOUZJ5AJ
Řidič začátečník
Příspěvky: 165
Registrován: stř 11 črc 13:45

Re: BMW Divize

Příspěvek od HOUZJ5AJ »

Motory M50i (v X7, X5) jsou ještě pořad takový průšvih? Zaznamenal jsem někdy před půl rokem v diskusi, ze už to snad není taková kalamita... Případně po dobu záruky by to mohlo být jedno, ne? Nebo jsou ta auta pak neprodejna? Případně je lepší vzít 40i? Naftu nechci, mám malý nájezd, max. do 25tkm ročně a často krátké trasy... Díky.
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: BMW Divize

Příspěvek od retron »

Mě na to šéf servisu co si to koupil v 550i mávnul rukou, že do konce záruky to stejně pošle do světa a do tý doby v pohodě. Blbě prodejná vs. xD jsou tak jako tak.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

UPOZORNĚNÍ: Následující VŮBEC neznamená, že to budu dělat!

Jen mě napadlo: Nevíte někdo, kdo (jaké firmy) dělají nějaké pěkné a pasující "body kity" pro e90 preface?

Uvítám odkazy, kuju.

Nejlíp vzhled ala M3 e90 a kabroň (struktura cabroňu i úspora hmotnosti)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Duke_Luke
Pan Řidič
Příspěvky: 283
Registrován: pon 19 srp 11:15

Re: BMW Divize

Příspěvek od Duke_Luke »

tak tie bodykity a karbon diely - to je potom prieser na technickej kontrole, ked to nie je homologovane a prudia s tym.

Ja idem teraz o chvilu na TK a EK , tak uvidime, snad prejdem. Serie ma len rucna brzda. Aj som ju nastavoval (odistil pod rucnou brzdou zarazku na pruzine, co dotahuje samostav a potom pekne dostavil ozubene kolieska na pakni kazdeho kolesa) a aj tak to nejako po tyzdni zas skoro nebrzdi. Musim zatiahnut skoro az nadoraz. Neviem,ci uz nie su nejako lanka rucnej ponatahovane. Snad teda prejdem.
Ale to bol problem aj minulu TK. Povedal technik,ze s tym maju problemy BMW aj Volva. :-o
Uživatelský avatar
.Z3
Pan Řidič
Příspěvky: 253
Registrován: úte 16 čer 20:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od .Z3 »

Tak např. tady mají nárazníky ve stylu M3, ale je to jen v plastu. V karbonu bych to viděl na nějakou kusovku někde na zakázku a stejně bych měl obavy, aby to fungovalo stejně dobře jako OEM.

Kdysi jsem uvažoval o karbonové kapotě na Z3 (OEM ocel váží cca 20kg), kopyto na ní v ČR je a několik odvážlivců z klubu si ji na to dali. Když jsem pak v reálu viděl, jak to vůbec nelícuje kde by mělo, rychle jsem si to rozmyslel a zůstal u OEM ocelové.

Možná bych spíš zvážil karbon střechu, sice to bude větší drbačka, ale úspora bude na pravém místě:
https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=528825

Přiznám se, že svého času jsem uvažoval nad výměnou OEM střechy s šíbrem na E92 za OEM karbon z M3, ale když jsem si pak uvědomil, kolik hmotnosti mi tam přidával jen xDrive, tak jsem prozřel... :)
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Uživatelský avatar
.Z3
Pan Řidič
Příspěvky: 253
Registrován: úte 16 čer 20:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od .Z3 »

A nebo se rovnou podívat po nějaké M3 E90/2 a přetvořit si ji k obrazu svému. Na M už se těch karbon dílů budě dělat víc a jako bonus super V8... :ymhug:
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Kuju za názory. Sem si myslel, že to nebude "easy", protože sem taky nic nemohl najít.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
.Z3
Pan Řidič
Příspěvky: 253
Registrován: úte 16 čer 20:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od .Z3 »

Dívám se, že něco málo se v karbonu dělá i na ne-M, třeba kapotu bych zvažoval, na E92 ( :x ) dělají i baltníky a vnější plech dveří.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

pavproch v březnu 2019 píše: bohužel sa mu rozsvítila a svíti kontrolka "chyba natáčení xenonů do zatáčky".
Následně sem nechal dvorního Michala rozebrat, vyčistit a vysušit řídící jednotku toho nátáčení (skrytou v podběhu kola) a byl klid až do fčerejška, kdy se mito zase (jen na chvíli) rozsfítilo... takže už vím, co zase bude (krom jiného) Michal při příštím servisu dělat.... :ymhug:

Škarohlídům a rýpalům: "Mně to baví" a jaxem naspal vedle - už nikdy nehodlám na tom cokoli měnit.... :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Chlopi, počebuju poradit v čem by to mohlo být.... (= abych se měl zase v čem dlůbať)

brambor2: RWD, MT, N52 190kW, ca 1600 kg 18" 225př+255z, PSS, svor Quaife, m-paket tlumiče, HR Sport pružiny, tužší stabíky
m4Zlik: RWD, MT, N52 190kW, ca 1500 kg, 19" 225př+255z, PSS+PS4S, svor Quaife, EDC tlumiče ("sport" režim), HR Sport pružiny, tužší stabíky

Zatímco m4Zlik pži nájezdu do táhlé zatáčky pod brzdama (nebo při výjezdu z ní pod plným plynem) jede zatáčkou plynulou křivku, brambor2 (pod brzdama i pod plynem) jede tu křivku vlnovkovatou.

Kura, proč?
001.jpg
Kuju za nápady.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět