BMW Divize
Re: BMW Divize
Motory M50i (v X7, X5) jsou ještě pořad takový průšvih? Zaznamenal jsem někdy před půl rokem v diskusi, ze už to snad není taková kalamita... Případně po dobu záruky by to mohlo být jedno, ne? Nebo jsou ta auta pak neprodejna? Případně je lepší vzít 40i? Naftu nechci, mám malý nájezd, max. do 25tkm ročně a často krátké trasy... Díky.
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
Re: BMW Divize
Mě na to šéf servisu co si to koupil v 550i mávnul rukou, že do konce záruky to stejně pošle do světa a do tý doby v pohodě. Blbě prodejná vs. xD jsou tak jako tak.
Re: BMW Divize
UPOZORNĚNÍ: Následující VŮBEC neznamená, že to budu dělat!
Jen mě napadlo: Nevíte někdo, kdo (jaké firmy) dělají nějaké pěkné a pasující "body kity" pro e90 preface?
Uvítám odkazy, kuju.
Nejlíp vzhled ala M3 e90 a kabroň (struktura cabroňu i úspora hmotnosti)
Jen mě napadlo: Nevíte někdo, kdo (jaké firmy) dělají nějaké pěkné a pasující "body kity" pro e90 preface?
Uvítám odkazy, kuju.
Nejlíp vzhled ala M3 e90 a kabroň (struktura cabroňu i úspora hmotnosti)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
tak tie bodykity a karbon diely - to je potom prieser na technickej kontrole, ked to nie je homologovane a prudia s tym.
Ja idem teraz o chvilu na TK a EK , tak uvidime, snad prejdem. Serie ma len rucna brzda. Aj som ju nastavoval (odistil pod rucnou brzdou zarazku na pruzine, co dotahuje samostav a potom pekne dostavil ozubene kolieska na pakni kazdeho kolesa) a aj tak to nejako po tyzdni zas skoro nebrzdi. Musim zatiahnut skoro az nadoraz. Neviem,ci uz nie su nejako lanka rucnej ponatahovane. Snad teda prejdem.
Ale to bol problem aj minulu TK. Povedal technik,ze s tym maju problemy BMW aj Volva.
Ja idem teraz o chvilu na TK a EK , tak uvidime, snad prejdem. Serie ma len rucna brzda. Aj som ju nastavoval (odistil pod rucnou brzdou zarazku na pruzine, co dotahuje samostav a potom pekne dostavil ozubene kolieska na pakni kazdeho kolesa) a aj tak to nejako po tyzdni zas skoro nebrzdi. Musim zatiahnut skoro az nadoraz. Neviem,ci uz nie su nejako lanka rucnej ponatahovane. Snad teda prejdem.
Ale to bol problem aj minulu TK. Povedal technik,ze s tym maju problemy BMW aj Volva.
Re: BMW Divize
Tak např. tady mají nárazníky ve stylu M3, ale je to jen v plastu. V karbonu bych to viděl na nějakou kusovku někde na zakázku a stejně bych měl obavy, aby to fungovalo stejně dobře jako OEM.
Kdysi jsem uvažoval o karbonové kapotě na Z3 (OEM ocel váží cca 20kg), kopyto na ní v ČR je a několik odvážlivců z klubu si ji na to dali. Když jsem pak v reálu viděl, jak to vůbec nelícuje kde by mělo, rychle jsem si to rozmyslel a zůstal u OEM ocelové.
Možná bych spíš zvážil karbon střechu, sice to bude větší drbačka, ale úspora bude na pravém místě:
https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=528825
Přiznám se, že svého času jsem uvažoval nad výměnou OEM střechy s šíbrem na E92 za OEM karbon z M3, ale když jsem si pak uvědomil, kolik hmotnosti mi tam přidával jen xDrive, tak jsem prozřel...
Kdysi jsem uvažoval o karbonové kapotě na Z3 (OEM ocel váží cca 20kg), kopyto na ní v ČR je a několik odvážlivců z klubu si ji na to dali. Když jsem pak v reálu viděl, jak to vůbec nelícuje kde by mělo, rychle jsem si to rozmyslel a zůstal u OEM ocelové.
Možná bych spíš zvážil karbon střechu, sice to bude větší drbačka, ale úspora bude na pravém místě:
https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=528825
Přiznám se, že svého času jsem uvažoval nad výměnou OEM střechy s šíbrem na E92 za OEM karbon z M3, ale když jsem si pak uvědomil, kolik hmotnosti mi tam přidával jen xDrive, tak jsem prozřel...
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: BMW Divize
A nebo se rovnou podívat po nějaké M3 E90/2 a přetvořit si ji k obrazu svému. Na M už se těch karbon dílů budě dělat víc a jako bonus super V8...
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: BMW Divize
Kuju za názory. Sem si myslel, že to nebude "easy", protože sem taky nic nemohl najít.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Dívám se, že něco málo se v karbonu dělá i na ne-M, třeba kapotu bych zvažoval, na E92 ( ) dělají i baltníky a vnější plech dveří.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: BMW Divize
Následně sem nechal dvorního Michala rozebrat, vyčistit a vysušit řídící jednotku toho nátáčení (skrytou v podběhu kola) a byl klid až do fčerejška, kdy se mito zase (jen na chvíli) rozsfítilo... takže už vím, co zase bude (krom jiného) Michal při příštím servisu dělat....pavproch v březnu 2019 píše: bohužel sa mu rozsvítila a svíti kontrolka "chyba natáčení xenonů do zatáčky".
Škarohlídům a rýpalům: "Mně to baví" a jaxem naspal vedle - už nikdy nehodlám na tom cokoli měnit....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Chlopi, počebuju poradit v čem by to mohlo být.... (= abych se měl zase v čem dlůbať)
brambor2: RWD, MT, N52 190kW, ca 1600 kg 18" 225př+255z, PSS, svor Quaife, m-paket tlumiče, HR Sport pružiny, tužší stabíky
m4Zlik: RWD, MT, N52 190kW, ca 1500 kg, 19" 225př+255z, PSS+PS4S, svor Quaife, EDC tlumiče ("sport" režim), HR Sport pružiny, tužší stabíky
Zatímco m4Zlik pži nájezdu do táhlé zatáčky pod brzdama (nebo při výjezdu z ní pod plným plynem) jede zatáčkou plynulou křivku, brambor2 (pod brzdama i pod plynem) jede tu křivku vlnovkovatou.
Kura, proč?
Kuju za nápady.
brambor2: RWD, MT, N52 190kW, ca 1600 kg 18" 225př+255z, PSS, svor Quaife, m-paket tlumiče, HR Sport pružiny, tužší stabíky
m4Zlik: RWD, MT, N52 190kW, ca 1500 kg, 19" 225př+255z, PSS+PS4S, svor Quaife, EDC tlumiče ("sport" režim), HR Sport pružiny, tužší stabíky
Zatímco m4Zlik pži nájezdu do táhlé zatáčky pod brzdama (nebo při výjezdu z ní pod plným plynem) jede zatáčkou plynulou křivku, brambor2 (pod brzdama i pod plynem) jede tu křivku vlnovkovatou.
Kura, proč?
Kuju za nápady.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.