Peugeot a vše kolem nich!
- normack
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 18
- Registrován: úte 22 úno 08:13
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Peugeot a vše kolem nich!
Zakládám toto téma pro všechny šťastné i "šťastné" majitele peugeotů.
Takže piště svoje postřehy, stížnosti atd
Takže piště svoje postřehy, stížnosti atd
- normack
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 18
- Registrován: úte 22 úno 08:13
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot a vše kolem nich!
A pridam hned svuj postreh. Mam peugeota 406 2.0HDI 79kW a velka spokojenost, jen obcas mi auto hlasi engine imobilizer failure... Nevim cim to muze byt, vetsinou staci jen vypnout a zase zapnout zapalovani a uz je to OK. Premyslim jestli to zpusobil pad klicu z 2 patra, nebo uz je opotrebovana spinacka. Prece jen je auto denne v provozu a kazdy den tak 4x, 5x mozna i vickrat startuju... Nejake rady?
Re: Peugeot a vše kolem nich!
co diagnostika?
- normack
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 18
- Registrován: úte 22 úno 08:13
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot a vše kolem nich!
Nic nerekla, jen klasika docasna chyba imobilizer.
-
- Dítě v autě
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát 25 úno 13:30
Re: Peugeot a vše kolem nich!
zdravim, mam jeden takovy problem. Vlastnim PEUGEOT 206, bohuzel jsem nekde ztratil hlavni klic. Bohuzel nahradni klic mam zamknuty uvnitr nevite nekdo jak se do auta dostat, bez vetsich skod. V zivote me nenapadlo, ze je mozne si zabouchnout klice i u jineho auta nez Favorit. Dik
- normack
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 18
- Registrován: úte 22 úno 08:13
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot a vše kolem nich!
Vzhledem k tomu jak je 206 bytelne auto by nemel byt problem trochu pootevrit dvere a dratem vyhackovat... Ale nejsem si ted jistej jak jsou resene kliky...
Re: Peugeot a vše kolem nich!
Peugeoty tu nejak stradaji, tak to zkusime ozivit posledni "chlubici akci" automobilky
Toto jsem jednoduse nepochopil:
http://www.autoforum.cz/bleskovky/peuge ... e-na-svete
K tomu to jejich kypici nadseni:
Je to pro me uplne typicky projev "elektrickeho bullshittingu" - udelaji jiste nesmirne drahe auto s prakticky jedinym ucelem, ma to 340 koni, velikost jak dve babety v siku a udelaji s tim cas srovnatelny se silnejsi nakupni taskou. A vsichni se placaji po ramenou, jak je to skvele. Propadl bych se do zeme, s takovym vysledkem.. Ale jak je to elektricke, vse je odpusteno
Toto jsem jednoduse nepochopil:
http://www.autoforum.cz/bleskovky/peuge ... e-na-svete
K tomu to jejich kypici nadseni:
Je to pro me uplne typicky projev "elektrickeho bullshittingu" - udelaji jiste nesmirne drahe auto s prakticky jedinym ucelem, ma to 340 koni, velikost jak dve babety v siku a udelaji s tim cas srovnatelny se silnejsi nakupni taskou. A vsichni se placaji po ramenou, jak je to skvele. Propadl bych se do zeme, s takovym vysledkem.. Ale jak je to elektricke, vse je odpusteno
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Peugeot a vše kolem nich!
Tak to je vážně ubohý. Když se kouknu na tabulku, tak čas nad 9 minut už se pomalu ani neeviduje Třeba i Suzuki Swft Sport se 123 koňma je o vteřinu rychlejší
Re: Peugeot a vše kolem nich!
Jízdní dojmy:
508 SW GT,ceníková cena 1 054 000 Kč
Podvozek prefetktní,tlumení nerovnosti taky výborné,automat skvělý.Jízda velmi příjemná a na dálky svělé auto.Head-up displej barevný a výborný.Jezdí se ním skvěle.
508 Active 1.6 e-HDI 82 KW 2-Tronic
Auto jízdńě podobné jak GT,ale měkkčí,jinak podobné,jak tlumení nerovností,tak odhlučnění.Automat,pokud se jede plynule a nevyžaduje to kick down,tak dobré.Horší pokud chcete akcelerovat,tak to řadí podivně.trochu to připomíná variátor.nazval jsem to automat pro důchodce.Jinak Start-Stop systém skvělá věc.
508 SW GT,ceníková cena 1 054 000 Kč
Podvozek prefetktní,tlumení nerovnosti taky výborné,automat skvělý.Jízda velmi příjemná a na dálky svělé auto.Head-up displej barevný a výborný.Jezdí se ním skvěle.
508 Active 1.6 e-HDI 82 KW 2-Tronic
Auto jízdńě podobné jak GT,ale měkkčí,jinak podobné,jak tlumení nerovností,tak odhlučnění.Automat,pokud se jede plynule a nevyžaduje to kick down,tak dobré.Horší pokud chcete akcelerovat,tak to řadí podivně.trochu to připomíná variátor.nazval jsem to automat pro důchodce.Jinak Start-Stop systém skvělá věc.
Bez bodů
Re: Peugeot a vše kolem nich!
Já přidám dojmy z RCZ 1.6 THP 200 koní:
Dost dobrý. Měl jsem poměrně vysoká očekávání, ale to auto je naplnilo. Dynamika velmi slušná, ve srovnání s mou Alfou GTV 2.0 V6 TB (taky 200 koní) to pocitově jede o trochu méně ve vysokých otáčkách (řekněme nad 5.000), ale zase výrazně lépe dole - Alfa chytí dech až tak kolem 3.000 otáček, RCZ táhne už pod 2.000. V jedné ze zmíněných zatáček (do prudkého kopce), kde Alfa na dvojku už jde do omezovače a na trojku turbo teprve "chytá dech" to RCZ perfektně zvládlo na trojku - tady by Alfě o kousek ujelo. Zato Alfí V6 jasně vede zvukem, RCZ není špatné, ale zvuk je trochu jednorozměrný. Reakce na plyn velmi dobrá, prodleva IMHO neznatelná. Ovšem na motor 1.6 je to skvělý výkon, ostatně velmi dobře funguje i v Citroënu DS4 s manuálem.
Řízení hodně tuhé, přesné, bez vůle, cit tam nějaký je, ale v komunikaci s řidičem Alfa vede. Řazení OK, bez námitek, kratší dráhy než Alfa, dobré odstupňování. A jízdní vlastnosti vynikající, v zatáčkách to auto výborně drží, v podstatě jsem si v běžném provozu ve "Farinkách" (tj. Farinova a několik okolních zatáček na trati bývalého starého Masarykova okruhu v Brně) netroufl jít až na hranici podvozku nebo sepnutí ESP. Tady by Alfa myslím prohrála, přinejmenším na svých standardních kolech 205/55 R16 oproti 18" (nebo to dokonce byly 19"?) Peugeotu. Podvozek jinak srovnatelně tuhý. Celkově velká pochvala pro Francouze
Jinak na můj vkus trochu moc tvrdá a úzká kožená sedadla (Alfa má IMHO mnohem pohodlnější), zato nečekaně dobrý výhled i dozadu a do stran. Moc pěkná je kůží potažená palubní deska. A i s mými 193 cm jsem měl ve všech směrech vyjma šířky sedadla dostatek místa, dokonce i nad hlavou. Jen mi ideálně nastavený volant zakrával horní část stupnice budíků, ale rychlost to stejně ukazuje digitálně a u otáčkoměru stačí vidět pohyb ručičky bez kusu stupnice.
Celkově: tohle auto bych si docela dobře uměl představit ve své garáži, jen bych preferoval nějaká měkčí sedadla (třeba ta ze sportovní verze 308).
Dost dobrý. Měl jsem poměrně vysoká očekávání, ale to auto je naplnilo. Dynamika velmi slušná, ve srovnání s mou Alfou GTV 2.0 V6 TB (taky 200 koní) to pocitově jede o trochu méně ve vysokých otáčkách (řekněme nad 5.000), ale zase výrazně lépe dole - Alfa chytí dech až tak kolem 3.000 otáček, RCZ táhne už pod 2.000. V jedné ze zmíněných zatáček (do prudkého kopce), kde Alfa na dvojku už jde do omezovače a na trojku turbo teprve "chytá dech" to RCZ perfektně zvládlo na trojku - tady by Alfě o kousek ujelo. Zato Alfí V6 jasně vede zvukem, RCZ není špatné, ale zvuk je trochu jednorozměrný. Reakce na plyn velmi dobrá, prodleva IMHO neznatelná. Ovšem na motor 1.6 je to skvělý výkon, ostatně velmi dobře funguje i v Citroënu DS4 s manuálem.
Řízení hodně tuhé, přesné, bez vůle, cit tam nějaký je, ale v komunikaci s řidičem Alfa vede. Řazení OK, bez námitek, kratší dráhy než Alfa, dobré odstupňování. A jízdní vlastnosti vynikající, v zatáčkách to auto výborně drží, v podstatě jsem si v běžném provozu ve "Farinkách" (tj. Farinova a několik okolních zatáček na trati bývalého starého Masarykova okruhu v Brně) netroufl jít až na hranici podvozku nebo sepnutí ESP. Tady by Alfa myslím prohrála, přinejmenším na svých standardních kolech 205/55 R16 oproti 18" (nebo to dokonce byly 19"?) Peugeotu. Podvozek jinak srovnatelně tuhý. Celkově velká pochvala pro Francouze
Jinak na můj vkus trochu moc tvrdá a úzká kožená sedadla (Alfa má IMHO mnohem pohodlnější), zato nečekaně dobrý výhled i dozadu a do stran. Moc pěkná je kůží potažená palubní deska. A i s mými 193 cm jsem měl ve všech směrech vyjma šířky sedadla dostatek místa, dokonce i nad hlavou. Jen mi ideálně nastavený volant zakrával horní část stupnice budíků, ale rychlost to stejně ukazuje digitálně a u otáčkoměru stačí vidět pohyb ručičky bez kusu stupnice.
Celkově: tohle auto bych si docela dobře uměl představit ve své garáži, jen bych preferoval nějaká měkčí sedadla (třeba ta ze sportovní verze 308).
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!