Táhneme na Brusel
Re: Táhneme na Brusel
Budu chcát proti větru, ale trošku mi to přijde jako kdo chce psa bít, hůl si najde.
Brusel určitě není svatoušek, ale bavíme se tady o anonymních datech, která potenciálně mohou být individualizována.
Pro dokreslední obrazu je ale třeba si uvědomit, že minimálně luxusnější německé automobilky sledují pohyb aut online a jejich data nejsou vůbec anonymizována. Ani na chvíli nepochybuji, že v anonymizované podobě je zpeněžují. A neuvědomuji si, že bych měl možnost sledování auta automobilkou vypnout (hlášení do servisu).
Paradoxně někteří si za to sledování ještě připlácí (proaktivní servisy apod.)
A tady mi obecně přijde, že tady je snaha hledat v EU nepřítele a zákazníci a automobilky jsou spolu na světlé straně. A takto bych to taky neviděl. Když si vzpomenu na kvalitu materiálů a zpracování aut z let 2000 a nyní, určitě Brusel nenařídil BMW, aby po skvělé E46 udělal pohoršenou E90 a zkurvil F30 po vzoru F10. To byly rozpočtové oddělení automobilek, ne úředníci. Ono je strašně jednoduché najít nějakého nepřítele, který za všechno může, ale takto černobílé to není... Automobilky produkují čím dál větší šmejdy a výmluvy na Brusel jednoduché, ale pochybuju, že Brusel má cokoliv společného s vypuštěním nedodělané O4 (jako příklad).
Když se jako zákazníci "spojíme" s automobilkami, tak se jedná o spojení se stejným ďáblem jako je Brusel sám.
A jen tak na okraj - jak je možné, že v dnešní době lze takto automobilkou sledované auto vůbec ukrást?? ON-call je povinný, takže automobilka má v autě napevno možnost detekovat polohu
Brusel určitě není svatoušek, ale bavíme se tady o anonymních datech, která potenciálně mohou být individualizována.
Pro dokreslední obrazu je ale třeba si uvědomit, že minimálně luxusnější německé automobilky sledují pohyb aut online a jejich data nejsou vůbec anonymizována. Ani na chvíli nepochybuji, že v anonymizované podobě je zpeněžují. A neuvědomuji si, že bych měl možnost sledování auta automobilkou vypnout (hlášení do servisu).
Paradoxně někteří si za to sledování ještě připlácí (proaktivní servisy apod.)
A tady mi obecně přijde, že tady je snaha hledat v EU nepřítele a zákazníci a automobilky jsou spolu na světlé straně. A takto bych to taky neviděl. Když si vzpomenu na kvalitu materiálů a zpracování aut z let 2000 a nyní, určitě Brusel nenařídil BMW, aby po skvělé E46 udělal pohoršenou E90 a zkurvil F30 po vzoru F10. To byly rozpočtové oddělení automobilek, ne úředníci. Ono je strašně jednoduché najít nějakého nepřítele, který za všechno může, ale takto černobílé to není... Automobilky produkují čím dál větší šmejdy a výmluvy na Brusel jednoduché, ale pochybuju, že Brusel má cokoliv společného s vypuštěním nedodělané O4 (jako příklad).
Když se jako zákazníci "spojíme" s automobilkami, tak se jedná o spojení se stejným ďáblem jako je Brusel sám.
A jen tak na okraj - jak je možné, že v dnešní době lze takto automobilkou sledované auto vůbec ukrást?? ON-call je povinný, takže automobilka má v autě napevno možnost detekovat polohu
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Táhneme na Brusel
Však nikdo neříká, že za klesající kvalitou aut stojí jen zlá EU. Ta “jen” v nesmyslném tažení za čistější a bezpečnější svět předepisuje automobilkám hromadu nesmyslných předpisů čím musí být auta vybavena. Že to stojî nemalé peníze (ve vývoji i výrobě) a pak se musí šetřit jinde už je jen vedlejší efekt.ExFun píše: A tady mi obecně přijde, že tady je snaha hledat v EU nepřítele a zákazníci a automobilky jsou spolu na světlé straně. A takto bych to taky neviděl. Když si vzpomenu na kvalitu materiálů a zpracování aut z let 2000 a nyní, určitě Brusel nenařídil BMW, aby po skvělé E46 udělal pohoršenou E90 a zkurvil F30 po vzoru F10. To byly rozpočtové oddělení automobilek, ne úředníci. Ono je strašně jednoduché najít nějakého nepřítele, který za všechno může, ale takto černobílé to není... Automobilky produkují čím dál větší šmejdy a výmluvy na Brusel jednoduché, ale pochybuju, že Brusel má cokoliv společného s vypuštěním nedodělané O4 (jako příklad).
Pokud se někdo dobrovolně nechá sledovat ať už prostřednictvím smartofounu nebo auta které je online je to jeho věc. Problém je, když si to někdo vynucuje a zařídí si to tak, že si nesledovatelné auto nemáš šanci koupit.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: Táhneme na Brusel
Při současném propojení politiky a ekonomiky si nedělám iluze ani o EU ani výrobcích. Vše to platí zákazník, který dostává za více peněz horší kvalitu. Ale dělají to šikovně, většina zákazníků to nepozná, naopak jsou uspokojeni povrchním pozlátkem.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Táhneme na Brusel
Ano, hlavní je dnes přece být víc cool nebo si auto odemknout mobilem a vyfotit se u toho na insta...
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: Táhneme na Brusel
Slabí se přizpůsobit musí, někdo jde ale raději trnitější, zato svojí cestou:
Britové si díky Brexitu budou moci koupit auta za ceny, o nichž se nám může jen zdát
Britové si díky Brexitu budou moci koupit auta za ceny, o nichž se nám může jen zdát
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: Táhneme na Brusel
To je jen hop bez přeskočení..Z3 píše:Slabí se přizpůsobit musí, někdo jde ale raději trnitější, zato svojí cestou:
Britové si díky Brexitu budou moci koupit auta za ceny, o nichž se nám může jen zdát
Já si to třeba vůbec nemyslím. UK + austrálie + JPN a ostatní pravostranné řízení jsou specifické trhy, pro které výrobci budou muset upravovat existující produkty. Takže i když nebudou muset mít všechnu výbavu jako v EU (a to je taky otazník, protože bude záviset na UK předpisech), tak navíc budou muset zaplatit vývoj pravostranné varianty, předpokládám, že budou mít vlastní homologaci. A je otázka jestli to výrobci rozloži do globálních cen, nebo přirazí k UK cenám....
Bylo by velmi výjimečné, aby malosériová výroba byla levnější než velkosérie.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Táhneme na Brusel
Oni až v UK spolknou hrdost, tak jim dojde, jakou <> udělali, že se nechali vystrašit emigranty.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Táhneme na Brusel
Samozřejmě jakékoli specifikum na daný trh = náklady navíc, které je třeba rozpustit. Ale jak píšeš, UK není jediná země s RH, takže si nemyslím, že by na to měli teď dojíždět víc, než předtím (tzn. pár specialitek stejně jako v minulosti nebude RH a britové si je nekoupí). Zase budou mít na trhu auta a hlavně motorizace, které už exsistujou třeba pro US trh a v EU se nenabízí (např. benzínové S modely Audi).
Jak to s nima dopadne si netroufá odhadovat nikdo, ani nenaznačuju že je to cesta, kterou by měla ČR následovat. Pozitvní na tom celém je, že někdo ukázal nabubřelé EU záda a bude zajímavé sledovat a srovnávat rozdíly jak se vyvine trh s auty řízený poptávkou v kontrastu se trhem svázaným regulacemi EU.
Jak to s nima dopadne si netroufá odhadovat nikdo, ani nenaznačuju že je to cesta, kterou by měla ČR následovat. Pozitvní na tom celém je, že někdo ukázal nabubřelé EU záda a bude zajímavé sledovat a srovnávat rozdíly jak se vyvine trh s auty řízený poptávkou v kontrastu se trhem svázaným regulacemi EU.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: Táhneme na Brusel
Prostě by bylo fajn kdyby EU rezignovala na jakékoli regulace, nařízení a snahu bojovat za lepší zítřky a soustředila se jen na ty základy jako na začátku a to je jednotný trh práce, volný pohyb zboží, osob a max. jednotná měna.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI