A to právě ono. Velmi často jsem na vesnici v Bavorském lese, kde parkuji před domem. Nejbližší nabíječka hodně moc daleko. A co cestou k moři či do Dolomitů? Chápu hybrid, ale tohle pro mě není a nebude. A malé auto chápu jako ideál lehké kompaktní auto se slušným výkonem a dobrým podvozkem. A elektroauto nebude lehké ani to malé.HondaMan píše:Průšvih nastává, pokud jsi odkázaný pouze na veřejné nabíječky, nabíječky jsou obsazené nebo se těšíš na dovolenou a musíš hodinu či 2 nabíjet.
Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
Tak určitě. Leasingovky se totiž už nyní těší, jak se napakují až budou prodávat tříletou elektroplečku, kde baterky budou dělat polovinu ceny auta a jejich životnost bude ve hvězdách. O to se totiž lidi na bazaru určitě poperou.
Re: Škoda Auto obecně
Mno, za ca poslední 2-3tis km po CZ a SK sem Kardijaqy potkal asi dva, ereso žádné. Tožtak.HondaMan píše:Honziss: Když se podívám, kolik jezdí Kodiaqů včetně RS, ...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Škoda Auto obecně
Tak ono se stačí projet trochu v Praze a okolí a potkas jich spoustu.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Škoda Auto obecně
Neverim ze marze prodejcu na id3 a tiguana bude stejna ani nahodou. Co jsem zatim vypozoroval, tak u ev jedou vsichni (sondoval jsem bmw, vw, hyundai) dost na krev... A cekat, ze se o ev auta z leasingovek za 3 roky nekdo popere je dost lichy, kdyz tenhle trh zaziva nejvetsi rozjezd (novy modely, klesajici ceny, atd..)Snowman000 píše:V tomto trochu nesuhlasim...budu to prave leasingovky, ktore toto budu tlacit najviac (alebo inak, nebudu mat uz na klasiku take %) a obzvlast ta Skodovacka...jednoducho sa "slubi" krasna vykupna ciastka, a celkovo nizke TCO a hned to pojdehonziss píše:Jenze vetsina tech kodiaqu jsou operaky, staci se podivat na podlozky pod spz, kde to leasingovky nakupujou za cenik minus hodne %. To u EV tak moc nejde a tomu bude odpovidat cena...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Škoda Auto obecně
Pp: píšu Ti to už po několikáté. Špatně koukáš. Já mám naopak pocit že je Kodiaq každé druhé auto na silnici. A osobně znám 3 majitele kodiaqů a 2 z nich jsou RS.
Kde je problém s 3yo el. autem? Já bych ho klidně koupil. Pro ženu naprostý ideál.
Kde je problém s 3yo el. autem? Já bych ho klidně koupil. Pro ženu naprostý ideál.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: Škoda Auto obecně
EV prostě není pro každého... Dá se provozovat i na bytě, nabíjet zdarma u obchoďáku během nákupu atd. ale nemá to už takový smysl...
Není pro někoho kdo jezdí denně 500km....ale kolik takových lidí je?
Většina najede 20-40km za den....pokud teda vynecháme pražáky, tak to bude o prak km víc...
Mě EV dává smysl velký...aktuálně i nad tím uvažujeme doma.
Když jsem si spočítal veškeré náklady na údržbu které u EV nejsou (jen diagnostika a prohlídka jednou za 2roky za cca 1500kč) záruka 8let na baterky s garancí že nebudou mít pod 80%....na baráku naštěstí zásuvky na 400V mám... na zeď wallbox a nabito je přes noc upne bez problémů a při ceně na km co nedá ani nafťák se spotřebou 5l....
2x týdně pracovně cca 200km a zbytek týdne pár km po městě...takže provoz úplně s přehledem.
Nákupní cena sice o něco vyšší ale náklady pak téměř žádné takže cenově to ve výsledku vyjde líp pro EV...
To ticho, výkon a zátah co EV má...... Mě to smysl dává velký
Není pro někoho kdo jezdí denně 500km....ale kolik takových lidí je?
Většina najede 20-40km za den....pokud teda vynecháme pražáky, tak to bude o prak km víc...
Mě EV dává smysl velký...aktuálně i nad tím uvažujeme doma.
Když jsem si spočítal veškeré náklady na údržbu které u EV nejsou (jen diagnostika a prohlídka jednou za 2roky za cca 1500kč) záruka 8let na baterky s garancí že nebudou mít pod 80%....na baráku naštěstí zásuvky na 400V mám... na zeď wallbox a nabito je přes noc upne bez problémů a při ceně na km co nedá ani nafťák se spotřebou 5l....
2x týdně pracovně cca 200km a zbytek týdne pár km po městě...takže provoz úplně s přehledem.
Nákupní cena sice o něco vyšší ale náklady pak téměř žádné takže cenově to ve výsledku vyjde líp pro EV...
To ticho, výkon a zátah co EV má...... Mě to smysl dává velký

PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5698
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Viem co chces povedat, ale nie. A marza nie je vsetko, velku ulohu hraju dalsie podpory z fabriky. A za situacie, kedy si spocitas ze si priemerom CO2 20% nad to co musis diky #mojeeu, tak je operak ta najlahsia cesta ako to medzi ludi dostat.honziss píše:Neverim ze marze prodejcu na id3 a tiguana bude stejna ani nahodou. Co jsem zatim vypozoroval, tak u ev jedou vsichni (sondoval jsem bmw, vw, hyundai) dost na krev... A cekat, ze se o ev auta z leasingovek za 3 roky nekdo popere je dost lichy, kdyz tenhle trh zaziva nejvetsi rozjezd (novy modely, klesajici ceny, atd..)
Krasne to popisal Jason Cammisa v jednom podcaste ako to fungovalo u BMW:
https://youtu.be/2OWdDCr2mk4?list=PL9EF ... Ihzh&t=881
...a to este neexistovali nejake CO2 fleetove limity...
Takze cucnem teraz z prsta ale operak na Enyaqa bude niekde na urovni Octavie Combi a to uz si to sakra rozmyslis ci do toho neist

Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5698
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Sam sa s touto myslienkou zacinam pohravat ( neviete ci uz peklo zamrzlo?HondaMan píše:Kde je problém s 3yo el. autem? Já bych ho klidně koupil. Pro ženu naprostý ideál.


Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Škoda Auto obecně
Já bych Swiftíka Sport za elektro nikdy nevyměnil
Ten zvuk motoru vytáčeného k sedmi tisícům, hmotnost tisíc kg a podvozek s Bilsteiny. Ne, ne, není to jen o zrychlení v přímce, ale o celkovém zážitku z jízdy 


„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.