Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
Re: Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
Na dálniční přesuny bude biturbo skrz 8AT výrazně uspornější než 6 DSG v superbu. S biturbem dáš rychlý dálniční přesun 200+ do 10l jako prd. Se Superbem ani omylem. Je to o tom si to uspořádat. Kolik by měla ta audina najeto? A jak dlouho si to nechat? Pokud to má natočeno 150-200kkm tak za těch 5 let co bude mít 250-300 a to už nějaká investice být může. Jestli na druhou stranu Superb bude mít najeto 30kkm tak možnost že se pokákne něco drahého je menší. Další věc je třeba pojistka - audi asi bude mít matrix světla / noční vidění.. což jakýkoliv ťukanec na čumák je škoda za 80 ani nemusí být nic vidět..
Re: Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
Píšu to v popisu / zadání: nájezd co nejmenší, psychologická hranice je cca 80 000km. To je myslim jeste cislo, kde by se nemelo nic srat. Pokud najdu A7 v dane optimalni konfiguraci, s najezdem treba 100 000km, budu váhat. Protoze uz behem roku / dvou budu muset resit nakladnejsi servis - jestli se teda nemylim. S tou prevodovkou mi to nedloslo - mas pravdu. 6 DSG bude pri vyssich rychlostech opravdu zrat vyrazne vic nez njk rychlobezka. No vida, dalsi info do skladacky / k rozhodovani.
Re: Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
Chlapi, budu konkretni, tohle se mi proste libi:
https://www.sportovnivozy.cz/131305-mer ... 5-amg-zlin
Je to picovina? Dava smysl vrazit mega do neceho takovyho? Navic to neni ani odpoctovka, sel bych pres limit.
Ma to sedacky, ktery mi sedej, ma to kouli, kterou potrebuju - a zbytek mezi tim se mi zamlouva. Budou me cekat njk kostlivci typu turbo, vstriky, podvozek, atd? Nebo pri tomhle najezdu budu dalsi 3 roky resit jenom spotrebak? Samé otázky...
A (neco takovyho) jako dalsi moznost:
https://www.sportovnivozy.cz/131986-aud ... 240kw-comp
Jasne, uplne jinej svet, nafta vs. benzin, velka lod vs. mensi Céčko... spis mi jde o obecnou uvahu, jestli neco takovyho, nebo ten (skoronovej) Superb. Pac samozrejme, co si budem povidat, tyhle dve kary jsou trochu jinde a ja nevim, jestli dava vubec smysl o tom uvazovat.
https://www.sportovnivozy.cz/131305-mer ... 5-amg-zlin
Je to picovina? Dava smysl vrazit mega do neceho takovyho? Navic to neni ani odpoctovka, sel bych pres limit.
Ma to sedacky, ktery mi sedej, ma to kouli, kterou potrebuju - a zbytek mezi tim se mi zamlouva. Budou me cekat njk kostlivci typu turbo, vstriky, podvozek, atd? Nebo pri tomhle najezdu budu dalsi 3 roky resit jenom spotrebak? Samé otázky...
A (neco takovyho) jako dalsi moznost:
https://www.sportovnivozy.cz/131986-aud ... 240kw-comp
Jasne, uplne jinej svet, nafta vs. benzin, velka lod vs. mensi Céčko... spis mi jde o obecnou uvahu, jestli neco takovyho, nebo ten (skoronovej) Superb. Pac samozrejme, co si budem povidat, tyhle dve kary jsou trochu jinde a ja nevim, jestli dava vubec smysl o tom uvazovat.
Re: Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
Jestli teda můžu.... sem nalítal s prémií třílitr benzín 200kW, 6MT, xDrive asi 250 tis km @ 8let (od novoty po áááčka), tak snad můžu. Na servis, pokud se dělá pořádně z OEM dílů, pravidelně a radši častěji než je předepsáno + semtam nějaká nepříjemná nahodilost (= trefená díra v cestě = "rozlomené" kolo a těhlice apod.) padesátka ročně stačit nebude ani omylem, bude to spíš kilčo+.
Tak asi tak.
Tak asi tak.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
Diky, nejakou takovouhle informaci jsem asi potreboval slyset. Na druhou stranu... opravdu jsi po dobu osmi let vrazel do puvodne novyho auta pade rocne jenom za udrzbu a servis? Vzdyt to je 400 000,-. Nepocitam drahou pojistku a pohonny hmoty... Bude novej Sup vyrazne financne privetivejsi? Jako moje RS245 nezada skoro nic. Doted najeto 140 000km. Ted komplet servis vcetne brzd za 20K. Proste pohoda. A brzdy navic prece nedelam kazdej rok (aspon kotouce ne).
Re: Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
Servis sakumprdum (včetně preventivního = ne-nezbytně nutný + nějaké ty ne-nezbytné upgrade) za těch 8 let zežral asi sedm set (byl to služebák, čili evidence doslova každého halíře). Tožtak. (Nelituju ale ani jedné koruny z té hromady peněz co za moje ježdění moje firma zaplatila.)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
S nájezdem 20tkm ročně, určitě nebudeš potřebovat 50 ročně na servis, teda pokud nekoupíš past. A šel bych raději do osvědčeného benálu. Mě nafta prostě k takové káře nesedí a zvlášť na 20tkm ročně.To je tak vhodné do SUV.
Ovšem pokud máš limit spotřeby 11l, tak nic jiného než mazut, nepadá v úvahu...
Ovšem pokud máš limit spotřeby 11l, tak nic jiného než mazut, nepadá v úvahu...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
Ten najezd bude asi i nizsi, mozna 15K rocne. Taky bych chtel vic benzin. Ten limit 11l je spis myslen pri normalnim jezdeni, zkratka dlouhodoby prumer. Myslim, ze treba u toho Superba by to nemel byt problem, tam se clovek vejde i do deseti. Kdyz to honim, spotrebu neresim. Ale nechci zkratka jezdit dlouhodobe v klidu za patnact, to by me sralo.
Re: Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
K té spotřebě.Když já jezdím s V8 průměr do 12l a nejezdím rozhodně na spotřebu, tak si myslím,že v tom výběru co máš se kolem 10-11 dá jezdit. Vzhledem k možnému nájezdu cca 15tis km ročně bych se těch nákladů za rok tolik nebál a šel do nějaké prémiovky s najetými km 80-100tis...
Většina aut, který mají najeto +200tis km, tak tam ty náklady na servis začínají víc bolet. Samozřejmě jsou výjimky, ale těch podle mě bude ubývat...
Většina aut, který mají najeto +200tis km, tak tam ty náklady na servis začínají víc bolet. Samozřejmě jsou výjimky, ale těch podle mě bude ubývat...
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Re: Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
pavproch: taky by ale bylo fér říct jak jakým stylem s autem jezdíš a že hodně věcí měníš jen protože jsi pacient a protože to firmu nebolí..
jinak na provoz biturba za 250tis km se zeprej řidič bob. Pokud si dobře pamatuji, tak na tom autě bylo třeba řešit přehrání MMI myslím.. Za těch celých 250tis měl spotřebu do 9/100. A to bob není žádný šnek.
jinak na provoz biturba za 250tis km se zeprej řidič bob. Pokud si dobře pamatuji, tak na tom autě bylo třeba řešit přehrání MMI myslím.. Za těch celých 250tis měl spotřebu do 9/100. A to bob není žádný šnek.