Klepání v motoru Rav4
Klepání v motoru Rav4
Nedávno jsem si koupila rav4 d4d, 2006, postupně se začal objevovat problém s klepáním v motoru, nemyslím si že by takový zvuk mohl pocházet odjinud. Připadá mi to jako když písty klepou do hlavy. Zvuk se objevuje při otáčkách od 1500 - 2000, neklepe pokud je motor v tahu nebo když povolím plyn, hned přestane. S klepáním to zní jako starej zetor. Motor olej nežere, spotřeba nízká. Najeto 240 tis. Dle předchozího majitele rozvody původní. Co dalšího by to mohlo být? Že klepání pochází z motoru nemohu říct na sto procent.
Re: Klepání v motoru Rav4
Bez prohlídky to nikdo spolehlivě neřekne. Dejte to do servisu.
Naposledy upravil(a) Jenyk dne pát 28 srp 14:58, celkem upraveno 1 x.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Klepání v motoru Rav4
Nedošlo v nedávné minulosti k výměně oleje, kdy nebyl zrovna po ruce výrobcem auta doporučovaný typ, tak se použil nějaký jiný?
Respektive je vůbec olej přítomen v motoru v odpovídajícím množství a nepřipomíná barvou a konzistencí roztavený asfalt?
Spíše ale bude pravděpodobnější, že původní majitel dobře věděl, proč se 14 let staré smradometné tojóty zbavoval.
Respektive je vůbec olej přítomen v motoru v odpovídajícím množství a nepřipomíná barvou a konzistencí roztavený asfalt?
Spíše ale bude pravděpodobnější, že původní majitel dobře věděl, proč se 14 let staré smradometné tojóty zbavoval.
Re: Klepání v motoru Rav4
Olej byl měněn a to za originální od toyoty,konzistence i množství je ok ale to klepání bylo i předtím. Původní majitel a tím si jsem jistá, sotva věděl co je to za autoLachende Bestien píše:Nedošlo v nedávné minulosti k výměně oleje, kdy nebyl zrovna po ruce výrobcem auta doporučovaný typ, tak se použil nějaký jiný?
Respektive je vůbec olej přítomen v motoru v odpovídajícím množství a nepřipomíná barvou a konzistencí roztavený asfalt?
Spíše ale bude pravděpodobnější, že původní majitel dobře věděl, proč se 14 let staré smradometné tojóty zbavoval.
Re: Klepání v motoru Rav4
Tomu zjevne odpovidala i udrzba jestli 240 tis. jezdil na puvodnich rozvodech. Lehce o tom pochybuji, ale kdyz to tvrdi… a novyho majitele to netrapi…
Kazdopadne klepou tak mozna ventily, nebo tak dvouhmota. Kdyz se na volnobeh vyslapne spojka prestane to?
Kazdopadne klepou tak mozna ventily, nebo tak dvouhmota. Kdyz se na volnobeh vyslapne spojka prestane to?
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Klepání v motoru Rav4
Nového majitele to samozřejmě trápí, že nejsou dělané rozvody sešlápnutí spojky na klapání žádný vliv nemá, protože mi to dělá, jak jsem na začátku psala jen v rozmezí 1500-2000 ot. tudíž při volnoběhu a na neutral při jakýchkoliv otáčkách nic neklape.ctrl_j píše:Tomu zjevne odpovidala i udrzba jestli 240 tis. jezdil na puvodnich rozvodech. Lehce o tom pochybuji, ale kdyz to tvrdi… a novyho majitele to netrapi…
Kazdopadne klepou tak mozna ventily, nebo tak dvouhmota. Kdyz se na volnobeh vyslapne spojka prestane to?
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání v motoru Rav4
Že by přeskočil řemen ? Ž by vstřiky ? D4D stál jako tak za howno.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Klepání v motoru Rav4
Kontrola rozvodů, příp. vstřikování.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Klepání v motoru Rav4
Mě by každopádně ještě zajímalo, na základě čeho jste se nakonec rozhodla pro pořízení 14 let starého, v nízkých otáčkách klepajícího smradometu (dieselu) s 240 tkm najetými na údajně ještě původních rozvodech.
"Neodolatelně" nízká cena a vidina onanování u hodnoty průměrné spotřeby smradliva na displeji?
Ještě mě napadá seřízení ventilů, ale netuším, jestli se to provádí u vaší konkrétní motorizace.
Docela mě překvapilo, že se tyto úkony prováděly např. ještě u nějakého cca 2010 prodávaného turbodieselu od Micubitchi. Já se zjevně mylně domníval, že se podobné věci řešily naposledy u stodvacítek.
"Neodolatelně" nízká cena a vidina onanování u hodnoty průměrné spotřeby smradliva na displeji?
Ještě mě napadá seřízení ventilů, ale netuším, jestli se to provádí u vaší konkrétní motorizace.
Docela mě překvapilo, že se tyto úkony prováděly např. ještě u nějakého cca 2010 prodávaného turbodieselu od Micubitchi. Já se zjevně mylně domníval, že se podobné věci řešily naposledy u stodvacítek.
Re: Klepání v motoru Rav4
Smradomety, jak jim říkáte, si budu pořizovat tak dlouho, dokud na trhu nějaké budou. 240t pro smradomet není zdaleka konec životnosti, své poslední auto jsem prodala s nájezdem 360 t a jestli neshnije auto, tak ten motor 500 ujede. Každopádně potřebovala jsem čtyřkolku s tažným min. na 2 t bez DPF filtru (čímž se výběr hodně zužil), přijatelnou spotřebou, auto které bude jak pracovní tak osobní, pohodlné na cesty (první auto ze kterého opravdu nebolí záda). Žádný vrak do lesa, který nemá ani klimatizaci, zároveň nic s jízdníma asistentama a dalšími elektronickými zbytečnostmi. A že si kupuju jetý auto, do kterýho nasypu peníze mi bylo jasný. No a nízká cena u toyoty zrovna nehrozí, to jsem si mohla za polovic pořídit třeba Sorento nebo xtrai s tím šíleným interierem......Lachende Bestien píše:Mě by každopádně ještě zajímalo, na základě čeho jste se nakonec rozhodla pro pořízení 14 let starého, v nízkých otáčkách klepajícího smradometu (dieselu) s 240 tkm najetými na údajně ještě původních rozvodech.
"Neodolatelně" nízká cena a vidina onanování u hodnoty průměrné spotřeby smradliva na displeji?
Ještě mě napadá seřízení ventilů, ale netuším, jestli se to provádí u vaší konkrétní motorizace.
Docela mě překvapilo, že se tyto úkony prováděly např. ještě u nějakého cca 2010 prodávaného turbodieselu od Micubitchi. Já se zjevně mylně domníval, že se podobné věci řešily naposledy u stodvacítek.
Tipuju to na rozvody, i když, být to rozvodama mělo by to klepat pořád né jen někdy.....a jestli se seřizujou ventily to nevím