Zdravicko , mám takový zvláštní problém jel jsem do Brna v pohodě všechno a najednou koukám mám nohu na plynu a okamžitá spotřeba 0 nejsk tomu nevěnují pozornost a pak se kouknu znovu a furt nula a v půlce Brna bum výkon šel úplně na nulu jak kdyby auto mělo 20kw a zvláštní zvuk ve výfuku i pocitově to bylo všechno takové divné dojel jsem na místo a vypl auto a slyším jak vetrak se točí jak o život otevru kapotu bum hotova klimatizace motor úplně ledový jak kdyby to byl mrazak a ventilátor se furt točil až po 20 min se vypl ale
Motor byl proste studeny po cca 2h jízdy jindy i po 10 min jsem mohl na motoru smazit slaninu
Neví někdo co s tím ? Proste budík benzinu blbe výkon žádný a divné zvuky ve výfuku přirovnal bych to třeba k tomu když v zimě nastartujete proste jak kdbyby to v tom výfuku dunelo a hlasitě a silné.
Jinak auto citron c4 II 1.6 120 vti 2011
C4 II problém
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 897
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: C4 II problém
Nedošel ti benzín ? Jako by to nemělo palivo,ucpaný katík apod.takže do servisu,co jinýho s tím.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: C4 II problém
Studený motor je ze své podstaty nesmysl. Pokud motor pracuje, ohřívá se. Tečka.
Základ je "mechanická" diagnostika = zkontroluju vodu, olej popřípadě jestli se to nemíchá - t.j. šlem pod víčkem oleje, nebo naopak mastné oka až klidně i vazelína v expanzní nádobce vody.
Vzhledem k těm divným zvukům tebou popsaným to bude nějaká totální blbost - jako např. ten palivový filtr, nebo pak už něco vážnějšího, nemluvě o té elektrice. To je u C4 a Francouzů obecně legenda. Základ je napíchnout na diagnostiku.
Budu zlej. Můj tip je ztráta komprese a když k tomu přičtu ty zvuky...Buď přeskočenej rozvod, nebo šel kníže Ventil na výlet. A teď záleží jestli se potkal s králem Pístem, nebo odbočil do Výfukového království
970ka : benzín mu nedošel, protože to by nepsal, že to ještě jelo, jak kdyby to mělo 20kw..
Základ je "mechanická" diagnostika = zkontroluju vodu, olej popřípadě jestli se to nemíchá - t.j. šlem pod víčkem oleje, nebo naopak mastné oka až klidně i vazelína v expanzní nádobce vody.
Vzhledem k těm divným zvukům tebou popsaným to bude nějaká totální blbost - jako např. ten palivový filtr, nebo pak už něco vážnějšího, nemluvě o té elektrice. To je u C4 a Francouzů obecně legenda. Základ je napíchnout na diagnostiku.
Budu zlej. Můj tip je ztráta komprese a když k tomu přičtu ty zvuky...Buď přeskočenej rozvod, nebo šel kníže Ventil na výlet. A teď záleží jestli se potkal s králem Pístem, nebo odbočil do Výfukového království
970ka : benzín mu nedošel, protože to by nepsal, že to ještě jelo, jak kdyby to mělo 20kw..
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 897
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: C4 II problém
Jasně,ale když píše,že budík s benzínem ? Ten divnej zvuk z výfuku většinou dělal,když bylo něco s katem,/může bejt i něco v motoru/ale to jen hádáme,je třeba udělat,co jsi napsal,servis ,prohlídka a diagnostika,makáčí už budou vědět.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...