GTD + STI
Re: GTD + STI
Mimochodem, nějakej udelator, co se dá nabít doma ze zdi a šlo by s ním to auto případně nahazovat umí někdo doporučit? Nemám v garáži zásuvky a novou baterku do auta co v listopadu vracím dávat nebudu.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
jo ja mel neco podobnyho na brambore.
Vsechno svitilo a hralo ale pri startu cele auto zhaslo a zase nabehlo a motor samozrejme nenaskocil.
Nova baterka nebo druha baterka to resila
Vsechno svitilo a hralo ale pri startu cele auto zhaslo a zase nabehlo a motor samozrejme nenaskocil.
Nova baterka nebo druha baterka to resila
Citroen C4 GP
Re: GTD + STI
Booster (prenosny startovaci zdroj)Stepan píše:Mimochodem, nějakej udelator, co se dá nabít doma ze zdi a šlo by s ním to auto případně nahazovat umí někdo doporučit? Nemám v garáži zásuvky a novou baterku do auta co v listopadu vracím dávat nebudu.
Re: GTD + STI
GTD - zbývají poslední 2 000km. Baterka se začala chovat slušně, nastartovala i po týdnu stání. Na brnk.
Bude mi to auto nakonec celkem chybět. Relativně malý, lehký, dynamicky relativně schopný, pružným motorem a s prd prd spotřebou + MT. Nic takovýho už se, ani teď o 3 roky později, koupit nedá.
Nabídka na odkup zatím nedorazila, až dorazí, nabídnu ho tady jak leží a běží.
Letos na jaře nový Continentaly, zadní jsem si dokázal úspěšně prorazit
STI - začala mě srát relativně vysoká pozice za volantem, oproti GTD se sedí výš a vlasama si otírám stropnici. Nejde otevřít kufr, pokud je nastartováno a klíčky leží v autě. No vypadal jsem na tý autobusový zastávce na blikačkách jak čurák
Servis po dvou letech -> necelých 13k i s daní.
Bude mi to auto nakonec celkem chybět. Relativně malý, lehký, dynamicky relativně schopný, pružným motorem a s prd prd spotřebou + MT. Nic takovýho už se, ani teď o 3 roky později, koupit nedá.
Nabídka na odkup zatím nedorazila, až dorazí, nabídnu ho tady jak leží a běží.
Letos na jaře nový Continentaly, zadní jsem si dokázal úspěšně prorazit
STI - začala mě srát relativně vysoká pozice za volantem, oproti GTD se sedí výš a vlasama si otírám stropnici. Nejde otevřít kufr, pokud je nastartováno a klíčky leží v autě. No vypadal jsem na tý autobusový zastávce na blikačkách jak čurák
Servis po dvou letech -> necelých 13k i s daní.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Jo a vědět, jakej pain bude vyřešit se Škofinem / ČKP to uražený zrcátko, tak jsem to radši vzal z havarijka.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Golf je na prodej.
475Kkč vč. DPH, 65kkm, letos na jaře nový Continentaly.
Z příplatkový výbavy nic, přihodím 16" zimáky na "ještě jednu sezónu dají" gumách.
Do konce října.
475Kkč vč. DPH, 65kkm, letos na jaře nový Continentaly.
Z příplatkový výbavy nic, přihodím 16" zimáky na "ještě jednu sezónu dají" gumách.
Do konce října.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Do konce příštího týdne jsem ochotnej jít na 360k bez DPH, což je shodou okolností přesně odkupní cena od VWFS.
Na Dekře vůbec nemají smysl pro humor
Na Dekře vůbec nemají smysl pro humor
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
To je luxus cena. Zaplat si na vikend sauto, dej to tam za 400 bez dane a lidi ti urvou ruce si myslim...Stepan píše:Do konce příštího týdne jsem ochotnej jít na 360k bez DPH, což je shodou okolností přesně odkupní cena od VWFS.
Na Dekře vůbec nemají smysl pro humor
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k