GTD + STI
Re: GTD + STI
Stepan: Dobijeni pritomno je, ale jak spravne vytusil kolega mattonecz kam mirim, tak to dobijeni v kombinaci se start-stopem je tzv. „chytre“ (rozumej uplne blbe) a alternator dobiji pomale ponevadz setri palivo.
VWgroup to ma nastaveny snad uplne nejhur ze vsech.
VWgroup to ma nastaveny snad uplne nejhur ze vsech.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: GTD + STI
SS pokud možno deaktivovat "na dobro" odpojením kabelu co vede přímo od baterie.
Re: GTD + STI
Jj kámoš na golfovi 7 odpojil snad modrý kabel od baterie a má klid.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: GTD + STI
add poslední post -> nemáš k tomu něco víc? Sedmička to je.
A mimochodem, nerozumím celkově týhle politice. Auto svítí, klimuje, rádio hraje, přes bluetooth se volá, kontrolky svítí, telefon nabíjí, antiradar antiradaruje, ale motor nenaskočí.
Nějakej nouzovej převod veškeré elektřiny za učelem startování by nebyl od věci. Elektrotechnici prominu, pokud si to představuju jak hurvínek válku
A mimochodem, nerozumím celkově týhle politice. Auto svítí, klimuje, rádio hraje, přes bluetooth se volá, kontrolky svítí, telefon nabíjí, antiradar antiradaruje, ale motor nenaskočí.
Nějakej nouzovej převod veškeré elektřiny za učelem startování by nebyl od věci. Elektrotechnici prominu, pokud si to představuju jak hurvínek válku
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Ja bych to videl na mrtvou baterku, ktera pri nizkym odberu funguje, ale vetsi zatez proste neda.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: GTD + STI
Mrkni pod kapotu na baterku jestli tam je 3ti kabel kámoš je antitechnik a našel si to na netu
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: GTD + STI
Normalka, vdaka inteligentnemu nabijaniu ktore drzi baterku nonstop vybitu(snazi sa dobijat vyhradne pri brzdeni motorom)Stepan píše:Ve dvouletým autě co jezdí převážně trasy 100km+?
Dakujme bruselu
Re: GTD + STI
Me ve fabii umrela snad po roce a ctvrt. Uhralo se to na zaruku a prehlali software, takze to ted dobiji trochu rozumneji a nenecha ji padat tak nizko.
Re: GTD + STI
Představuješ:-) Z baterky potřebuješ při startu nárazově sosnout násobný výkon než vyžadují všechny ty spotřebiče na palubě. Proudy jdou do stovek ampér.Stepan píše:Nějakej nouzovej převod veškeré elektřiny za učelem startování by nebyl od věci. Elektrotechnici prominu, pokud si to představuju jak hurvínek válku
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: GTD + STI
Tak ráno i po fitku startování proběhlo. Uvidíme, jestli mi to chcipne u zákazníka na parkovišti
Cítím se jak pp když vezl brambora1 do servisu s mrtvým motorem po ose
Cítím se jak pp když vezl brambora1 do servisu s mrtvým motorem po ose
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))