Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Příspěvek od honziss »

NX300h jsem mel 5 let, je to supr auto, ale velikost kufru fakt neni nijak zazracna. Pudorys ok, ale na vysku se tam vejde malo. Na zadnich sedadlech je ale mista kralovsky.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Příspěvek od pavproch »

Fčera sem jel za jedním takovým netuctovým - GMC Yukon :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
janci82
Autoškolák
Příspěvky: 30
Registrován: pát 24 úno 12:40

Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Příspěvek od janci82 »

Tak z těch US to nebude žádné, cena, spotřeba, CO2, velikost až moc.

Příští týden se projedu tím DS 7 E-Tense Crossback. Alfu ještě musím domluvit. LR si nechám na závěr, jelikož už značku znám a zatím to bude favorit.
Ohledně Lexusu teď hodně váhám, nenašel moc pozitivních hodnocení.

Známý od Fordu mě přesvědčuje na Mustanga Mach-E s 99 kW, dojezd by měl být něco kolem 500km. Auto ale fyzicky ještě nemá, až za 3/4 roku. Kufr kolem 500 litrů + nějaký úložný prostor to má snad i pod kapotou. Rezervovat bych ho musel už teď a koupit pak něco, co jsem si nevyzkoušel. A kdoví, jaké to bude mít mouchy. A to se mi nechce.

A tak se dostávám k dilema: Zůstat u toho co mám (Evoque) a počkat s novým autem třeba na nějakou novu generaci elektro, hybridů a snad Euro 7, anebo koupit teď něco s Euro 6 za poslední rozumnou cenu? A už jsem se do toho zamotal tak moc, až to není hezké.

Moje máma se minulý týden rozhodla vyměnit starou škodovku, šla do 1. krámu co měla za rohem, řekla že chce nové auto a druhý den si šla vyzvednout skladového Renaulta. A s ničím se moc nes*ala tak jako já.
Uživatelský avatar
m.deejay
Řidič začátečník
Příspěvky: 131
Registrován: úte 14 led 21:03

Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Příspěvek od m.deejay »

Cadillac XT4 s 2.0 buď benzin, nebo nafta motorem bude mít spotřebu úplně v pohodě a velikost auta je ok...
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
jirka87
Mistr volantu
Příspěvky: 710
Registrován: čtv 02 lis 12:55

Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Příspěvek od jirka87 »

"Tak z těch US to nebude žádné, cena, spotřeba, CO2....."

nebo:

"počkat s novým autem třeba na nějakou novu generaci elektro, hybridů a snad Euro 7...."

Pokud tak strašně řešíš CO2 a v noci se převaluješ na posteli, protože tě straší ze sna Greta, tak si máš nechat ten Evoque ještě dalších 15let, to žádné elektro auto, ve kterém je drahých kovů pomalu víc jak v celé ČR fakt nevytrhne. Nejvíc emisí (které v této míře pravděpodobně nestihneš provozem auta nikdy "dorovnat") se uvolní při jeho výrobě. Ne provozu.Tedy enviromentálně smutným lidem lze doporučit jen toto : nespotřebovávej. Telefon si nech dokud funguje, auto dojezdi, atd...

Pokud jsou peníze a Greta nestraší ze sna, tak si to užít. Neznám nikoho, kdo miluje auta a chtěl by se vozit v nějaké připosrané Tesle nebo jiném elektroshitu a může to mít akceleraci jakou chce. Já radši pojedu pomaleji a zrychlovat budu mírněji, než bych jako dement stál hodinu u chargeru a koukal na patník. Nemá to žádný kladný ekologický dopad a diskuze o tomhle nevedu, protože mi to způsobuje bolest hlavy. Kdo umí počítat a uvědomuje si, že elektromobilita je závislá na obřím množství drahých kovů + vybudování příšerně náročné elektro infrastruktury (to se čte tak, že když není člověk zarputilý zelený blbec a chápe souvislosti), tak pochopí, že novou V6 prakticky ničemu neublížil. Smysl to má tehdy, pokud si koupíš nového Priuse a necháš si ho 15let. Potenciál k výdrži a zvláště při denním používání to auto i ty baterie mají. Tehdy to smysl má.

Velký kufr + velmi originální auto ? Leda nějaké arogantní, nechutně oteklé či spíše napuchlé SUV (jakým je třeba Stelvio), nebo kombík. Pak je třeba si říct, zda to je nezbytně nutné kloubit tyto protichůdné požadavky originality a prostornosti a přitom tedy odmítat skutečně velká auta s pláčem pro CO2.

Maserati Ghibli jde koupit nové za 62K Eur.
Gulia ještě za méně a s 5letou zárukou. Pokud tedy člověk netrvá na vrcholném motoru, na který to samo nemůže vyjít a bylo by třeba sáhnout po jetém kusu - https://www.tipcars.com/alfa-romeo-giul ... 47162.html
Uživatelský avatar
m.deejay
Řidič začátečník
Příspěvky: 131
Registrován: úte 14 led 21:03

Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Příspěvek od m.deejay »

...souhlasím s předešlým příspěvkem...když někdo chce "exota", tak proto jsem dával nabídky různých US vozidel. Zvlášť když se chce někdo vyloženě odlišit od evropsko-japonsko-korejské konfekce. Ano, mají vyšší spotřebu, ale většinou taky pořádný motor, který už v drtivé většině ze zmíněné konfekce nelze koupit. Je fakt, že je to spíše pro fanšmejkry. V8 a jeho zvuk bez turba je už dnes rarita. Pro šetřílky je ale možnost montáže lpg...
Já mít navíc peníze, tak bych nějaké SUV s V8 motorem přikoupil... :)
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1983
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Příspěvek od Lachende Bestien »

Už aby zdejší trh zaplavila autoprodukce z Čaj-ny s třetinovými až polovičními cenami ve srovnání s konkurencí - to bude najednou takový výběr z "exotů", až budou oči přecházet. :)
Uživatelský avatar
m.deejay
Řidič začátečník
Příspěvky: 131
Registrován: úte 14 led 21:03

Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Příspěvek od m.deejay »

Těch extra nízkých cen bych se tak nebál. Jak známe EU, tak se postará o to, aby se ta výsledná cena přiblížila k cenám tady běžných vozů...
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
janci82
Autoškolák
Příspěvky: 30
Registrován: pát 24 úno 12:40

Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Příspěvek od janci82 »

Maserati Ghibli, Cadillac XT4 - jo to by šlo. Musím se ty auta podívat.

ad jirka87: Kápnul si na to. Greta mě straší ze sna.
Doposud jsem o elektro autech nic moc nezkoumal a ani pomalu nevím jak takový hybrid a elektro funguje. A jelikož je teď taková ofenzíva elektromotorů a hybridů tak se bojím, zda za 2-3 roky když už bude mít můj Evoque 200t km seženu auto s normálním motorem. A zda s tím autem až bude Euro 7 budu moci třeba do Berlína a Mnichova.

Já bych tuhle diskusi ukončil. Díky všem za vaše tipy. Zkusím se projet DS7 E-Tense, AR Stelvio, LR Disco, Velar a pak možná i dva poslední tipy Maserati a Cadillac. Mám ale pocit, že nakonec stějně skončím u Land Rover.
Odpovědět