Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +
Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +
Já teda nevím, ale požadavek byl mj. na kufr jako OIII a více a nabídnout Stelvio?
Buď bude požadavek na kufr > než OIII, a nebude to Stelvio. Nebo se uskromnit na kufru.
Buď bude požadavek na kufr > než OIII, a nebude to Stelvio. Nebo se uskromnit na kufru.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +
OP:
Píšeš, že auto se nemusí líbit ani tobě (WTF??), ale musí zaujmout... koho? Obchodní partnery? Nevm, jestli bys mě jako případního OP oslovil zrovna Evoquem (i když mě osobně se docela líbí, ale nepovažuju to za nic extra), nebo Discoverym. Stejně tak ne Chryslerem. Dodge, Cadilac asi OK. Nakonec stejně půjde o to, co můžeš obchodnímu partnerovi nabídnout, než čím přijedeš, byť první dojem je podstatný.
Já vybírat auto tvou optikou, nešel bych do US a vybral AR, Jaga nebo něco takového.
Píšeš, že auto se nemusí líbit ani tobě (WTF??), ale musí zaujmout... koho? Obchodní partnery? Nevm, jestli bys mě jako případního OP oslovil zrovna Evoquem (i když mě osobně se docela líbí, ale nepovažuju to za nic extra), nebo Discoverym. Stejně tak ne Chryslerem. Dodge, Cadilac asi OK. Nakonec stejně půjde o to, co můžeš obchodnímu partnerovi nabídnout, než čím přijedeš, byť první dojem je podstatný.
Já vybírat auto tvou optikou, nešel bych do US a vybral AR, Jaga nebo něco takového.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +
No jo,ale když chceš opravdu něco extra jiného, tak Alfa a Jaguar už je taky evropská konfekce.petr_riha píše: Já vybírat auto tvou optikou, nešel bych do US a vybral AR, Jaga nebo něco takového.
Pak ti zbude něco z US. Dnes už ty auta od nich líp vypadají už i vevnitř, což dříve neplatilo. A jsou tam aspoň většinou pořádné motory. Evropa dnes max do 2.0. U US od 2.0, spíše 3.6 V6 a standart V8
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +
Jen je potřeba dodat, že ta 3.6 V6 není výkonově žádný zázrak a kromě špetky charakteru je plně srovnatelná s evropskými 2.0T.
Kamarád má doma 2 tyhle šestiválce. Oba překopané na LPG a za mě je to teda dost špatné. Spotřeba 15 v malém autě a 18 v SUV. Dynamika důstojná, ale na zadek si z toho nikdo nesedne. A ani zvuk to nemá.
Obě jsou to cca 10 let stará auta (cx9 a Charger), plyn tomu také moc nepomůže a dnes jsou určitě i ty V6 úspornější. Jen je dopředu třeba říct že ametika s V6 je více show než go.
Kamarád má doma 2 tyhle šestiválce. Oba překopané na LPG a za mě je to teda dost špatné. Spotřeba 15 v malém autě a 18 v SUV. Dynamika důstojná, ale na zadek si z toho nikdo nesedne. A ani zvuk to nemá.
Obě jsou to cca 10 let stará auta (cx9 a Charger), plyn tomu také moc nepomůže a dnes jsou určitě i ty V6 úspornější. Jen je dopředu třeba říct že ametika s V6 je více show než go.
2.9T RWD
Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +
Z US nabídky V8, V6 pouze s turbem, aby to jelo.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +
Nejde o to aby se líbilo, jen ať vyčnívá z řadu. Ať si človek, který jde kolem řekne: Co je to za auto? Nebo i třeba: To auto má ale hnusný zadek.... atd.petr_riha píše:OP:
Píšeš, že auto se nemusí líbit ani tobě (WTF??), ale musí zaujmout... koho?
Třeba něco na spůsob Chrysler PT Cruiser, Fiat Multipla, Pontiac Aztek ... z těch starších.
Z těch novějších se designově trochu liší právě Land Rovery, i když už je jich na cestách také docela dost.
Alfa Stelvio a kufr: Kufr u Evoque, co mám teď, někdy nestačí. Údajně 470 l, ale to se mi nezdá a navíc je podivně krátký. Ke klasickému většímu kufru tam druhej nestrčíte, protože se vejde jen napříč a na každé straně zůstane max. 40cm. Proto by měl být větší/lépe tvarovaný. Budu muset vyzkoušet, u Alfy se píše 525 l, možná to postačí, na obrázku to vypadá prostornější.
RR Evoque
AR STelvio
DS7
Americká auta: Ten motor mě děsí, spotřeba jak za 2 auta a kouří do CO2 také jak za dvě alespoň papírově.
Docela se mi pozdává ta DS7 Crossback. Takže se nejspíš budu rozhodovat mezi Discovery sport, Velar, Stelvio a DS7. Nejvíc mě to táhne k LR Disco Sport D180. Velar má už menší kufr, Stelvio - AR, nemám moc důvěru a DS7 je jako 4-kolka jen Hybrid. Vyzkouším a uvidím.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +
dyť do toho nedávají žádný pořádný motor...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +
Cadillac Escalade. Pokud jde o o efekt, nemá konkurenci. Navíc je to i skvělé svezení. Servisů na to okolo Prahe pár je.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +
Durango 5.7 HEMI SRT a dat tam LPG...
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +
řidičBOB píše:dyť do toho nedávají žádný pořádný motor...
To jo, taková kára a ušmudlaných 300k, to je na slušnou dynamiku fakt málo, ale na styl ruka z okna, to stačit bude.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3