Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Přesně, jaxem je zajížděl okolo chalupy, tak mají pomalejší nástup než ty předchozí Deore. Ale (protože jsou nové) chodí krásně, to jo. Doufám, že jim to vydrží po mnoho let i po výletech v bahně a následneém mytí bajku tlakovou vodou atak.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Tragické mi přijdou hlavně ty hysterické komentáře a nadpisy. Tragédie, šok, skandá, krimináll!!!!!!!! To je jak od nějakého XY bez pohlaví s hysterickou poruchou.
Za něco podobného dostal Sagan stopku na TdF, pokud si pamatuju. Zavírání stop ve spurtu je IMHO normální. Tady byl akorát průser, jaké to mělo následky. Jinak žiletky nesleduju.
Nohy si fakt nehoní kvůli výkonu Já je holím taky
4pístky mají obecně míň kousavý nástup než 2 pístky. Je to vlastnost.
Při protahování bowdenů a hadic rámem není třeba spojka. stačí konce spojit (omotat) elektrikářskou páskou a víc tlačit než táhnout. Starý bowden protáhne nový.
Za něco podobného dostal Sagan stopku na TdF, pokud si pamatuju. Zavírání stop ve spurtu je IMHO normální. Tady byl akorát průser, jaké to mělo následky. Jinak žiletky nesleduju.
Nohy si fakt nehoní kvůli výkonu Já je holím taky
4pístky mají obecně míň kousavý nástup než 2 pístky. Je to vlastnost.
Při protahování bowdenů a hadic rámem není třeba spojka. stačí konce spojit (omotat) elektrikářskou páskou a víc tlačit než táhnout. Starý bowden protáhne nový.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Nemáš pravdu - v případě Canonndale FSI kabroň - bylo třeba, aby spoj hadiček nebyl ničím obalený (páska), protože sem ji natěsno protahoval skrz silikonový šlauch (uvnitř rámu - aby hadička v rámu neklepala) a jakékoli zvětšení průměru hadice by to protažení znemožnilo.
EDIT (o hodinu později, došlo mito až fčíl): IMHO elektrikářská páska (lepidlem) NEbude držet na mastné hadičce - jako že mastná (minimálně ta stará hadička, po denontážo olivky/ustřižení konce) bude
Jo, větší počet pístků = pomalejší nástup brzd, to má logiku.
EDIT (o hodinu později, došlo mito až fčíl): IMHO elektrikářská páska (lepidlem) NEbude držet na mastné hadičce - jako že mastná (minimálně ta stará hadička, po denontážo olivky/ustřižení konce) bude
Jo, větší počet pístků = pomalejší nástup brzd, to má logiku.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Pokud tam je udělané vnitřní vedení, tak to nemusíš ani protahovat ničím dalším. Natlačíš na jednom konci a na druhém vyleze.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Jenomže ta silikonová hadička není po celé délce (v rámu) čili bez navedení "starou" hadicí bych to novou se dovnitř toho silikonu na 100% netrefil.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1995
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Cyklistické vlákno
Nechal jsem citaci i s vaším zábavným překlepem, nicméně by mě zajímalo, z jakého jiného důvodu než výkon (snížení odporu vzduchu?) si holíte nohy, jde o estetické hledisko a/nebo diktát partnerky ve smyslu "když si je holím já, budeš i ty" ?ExFun píše: ...Nohy si fakt nehoní kvůli výkonu Já je holím taky ...
A co oblast kolem řitního otvoru, tam jde holení asi dost obtížně, takže se používají lepové vytrhávací pásy?
Díky za rozšíření obzorů.
Chudáci ženské, které jsou pod takřka celospolečenským tlakem doslova nuceny holit velkou část svého těla, aby nebyly vnímány jako méněcenné neboli "neatraktivní" a "zanedbané", když se na jejich tělech vyskytují přirozeně rostoucí chlupy jinde než na hlavě, kde zase naopak společenský módní diktát přitažlivosti vyžaduje co nejhustší a nejdelší ochlupení.
Aspoň, že pak při sexu chlapi můžou mít dojem, že si užívají s holčičkou, které ještě ani nenarostly chlupy.
Naposledy upravil(a) Lachende Bestien dne čtv 06 srp 14:07, celkem upraveno 3 x.
Re: Cyklistické vlákno
Se musím přiznat/pochlubit.... sem potřeboval koupit nějaké (levné, kupodivu) drobnosti k bajku a jaxem surfil po stránkách toho prodejce, hledajíc něco, čím bych zvýšil cenu zásilky (= poštovné zdarma), taxem tam narazil na tiťanové M5 šroubky na připevnění brzd. kotouče na nábu... a hned byla (bo 2*6 ks šroubků) hodnota zásilky dost vysoká.... a bajk bude zase o něco lehčí....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Kdyz jsem kdysi na biku zavodil, tak jsem si taky holil nohy, protoze:
- se lip mejou
- lip se dezinfikujou a osetrujou, je sakra rozdil strhavat naplast z chlupaty vs oholeny nohy
- lip se masirujou, mazou, atd..
Kdyz ted jezdim lazo plazo jen pro sebe tak uz na to kaslu..
- se lip mejou
- lip se dezinfikujou a osetrujou, je sakra rozdil strhavat naplast z chlupaty vs oholeny nohy
- lip se masirujou, mazou, atd..
Kdyz ted jezdim lazo plazo jen pro sebe tak uz na to kaslu..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Jak píše Honziss.
+ na oholenou nohu se nenalepí tolik bordelu a mnohem snadněji se myjí
+ ošetřování
+ snadnější a rychlejší hojení i běžných říznutí od rostlin
+ snadnějí ucítím, že mi po noze něco leze (klíště apod.), navíc aspoň trochu je ztížené zachycení havěti, taky se snadněji odhalí zakousnuté malé klíště atd.
- trochu času
Naopak jediným kladem chlupatých nohou, je ,že se nemusí holit. A to je pro mě trochu málo.
Každý si + a - musí srovnat sám. Já s tím začal když jsem jel poprvé bajkovat do Alp a od té doby přes léto (někdy i v zimě) obnovuju. Nejsem závodník a nemá to s rychlostí nic společného, spíš hygiena a prevence
Pokud někdo jezdí šotolinu, cyklostezky, silnici apod. kritéria můžou mít jinou váhu. Já se snažím pohybovat v co nejtěžším terénu, takže špína, bláto, pořezání od rostlin, prodírání se trávou a keři je pro mě normální.
+ na oholenou nohu se nenalepí tolik bordelu a mnohem snadněji se myjí
+ ošetřování
+ snadnější a rychlejší hojení i běžných říznutí od rostlin
+ snadnějí ucítím, že mi po noze něco leze (klíště apod.), navíc aspoň trochu je ztížené zachycení havěti, taky se snadněji odhalí zakousnuté malé klíště atd.
- trochu času
Naopak jediným kladem chlupatých nohou, je ,že se nemusí holit. A to je pro mě trochu málo.
Každý si + a - musí srovnat sám. Já s tím začal když jsem jel poprvé bajkovat do Alp a od té doby přes léto (někdy i v zimě) obnovuju. Nejsem závodník a nemá to s rychlostí nic společného, spíš hygiena a prevence
Pokud někdo jezdí šotolinu, cyklostezky, silnici apod. kritéria můžou mít jinou váhu. Já se snažím pohybovat v co nejtěžším terénu, takže špína, bláto, pořezání od rostlin, prodírání se trávou a keři je pro mě normální.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Neska ráno sem místo polemlesemloukou3 do práce kroutil nohama proti kopcu. Fajne, ráno bylo ešče snesitělně (vlažno, ale vlhký vzduch), ale na koncu výletu (ca půl jedenáctky) už byl těplý vlhký hic na padnutí. A já byl taky na padnutí, ale z jiného důvodu - viz dále.
Napřed teda ale pozitiva: XTR brzdy mají opravdu laxní náběh, ale brzdí i na těch řídkých kotoučích Ashima dostatečně i z velmi prudkého kopce. Vadí mi ale to brnění do vidle (psal sem tu už o tom proč) - asi teda dopředu dám kotouč Formula Oro, který má tu brzdnou plochu celistvější (dyž už budu do teho harabat ref tiťaňové šroubky.) Bych to chování XTR brzd přirovnal k atmo motoru (lineární nárust s mačkáním páky, zatímco ty předchozí Deore se chovaly "turboidně" - napřed nic, pak záběr jaxfiň a pak zase už nic víc).
A fčíl důvod na šlak trefení: na výletě se mi zdálo, že (velmi lehce) škrtá řetěz o vedlejší kolečko na 12-ti kole, taxem o !jeden zoubek! povolil bovden na lanku (otočný čudlík na řadiči) - blblo to víc, taxem to o ten jeden zoubek vrátil zpět. A přehazovačka začala žít svým životem, naprosto rozštelované řazení nahoru i dolů. Sem myslel, že snad ani domů nedojedu. Chjo no. Do houna (které skoro nesmrdí) sa fuckt nemá špárat. Zas budu mít celý večer (až nebude takový hic) o zábavu postaráno (esli chcu jít zítra ráno zas, tak to musím dát dokupy).
Chjo no.
Napřed teda ale pozitiva: XTR brzdy mají opravdu laxní náběh, ale brzdí i na těch řídkých kotoučích Ashima dostatečně i z velmi prudkého kopce. Vadí mi ale to brnění do vidle (psal sem tu už o tom proč) - asi teda dopředu dám kotouč Formula Oro, který má tu brzdnou plochu celistvější (dyž už budu do teho harabat ref tiťaňové šroubky.) Bych to chování XTR brzd přirovnal k atmo motoru (lineární nárust s mačkáním páky, zatímco ty předchozí Deore se chovaly "turboidně" - napřed nic, pak záběr jaxfiň a pak zase už nic víc).
A fčíl důvod na šlak trefení: na výletě se mi zdálo, že (velmi lehce) škrtá řetěz o vedlejší kolečko na 12-ti kole, taxem o !jeden zoubek! povolil bovden na lanku (otočný čudlík na řadiči) - blblo to víc, taxem to o ten jeden zoubek vrátil zpět. A přehazovačka začala žít svým životem, naprosto rozštelované řazení nahoru i dolů. Sem myslel, že snad ani domů nedojedu. Chjo no. Do houna (které skoro nesmrdí) sa fuckt nemá špárat. Zas budu mít celý večer (až nebude takový hic) o zábavu postaráno (esli chcu jít zítra ráno zas, tak to musím dát dokupy).
Chjo no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.