Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Tak, šimanův bleeding kit i wolejíček dobrzd mám fprackách, neska si teda (už třetí odpůldne po sobě) budu hrát s bajkem. Mně to baví....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Něco je špatně, pořádně špatně.
Sa ty Šimana vůbec nebránily, zadní odvzdušněná, přední zkrácená hadica a odvzdušněná tež. Za třicet minut bylo po fšem. Bajk yezdi a brzdi (okolo chalupy = rovina a malý / krátký skopec).
Po opakovaném shlédnutí instruktážních videjí na jutjůb to fuckt byla malina.
Ale s brzdným výkonem kotouče Ashima (speciálně vepředu) asi spokojen nebudu, má tu brzdnou plochu až moc "řídkou", nebrzdí to teda nijak moc a hlavě je cítit ve vidli, jak to pulzuje (jak deska přejíždí ze železa do vzduchu a zase z5). Dopředu asi budu muset dát nějaký jiný ultralight kotouč (160mm) s větším množství železa (a míň vzduchu) v brzdné ploše. Něco už vymyšlené mám.
Uvidíme jaké budou pocity z prvního výletu, paxa rozhodnu.
Sa ty Šimana vůbec nebránily, zadní odvzdušněná, přední zkrácená hadica a odvzdušněná tež. Za třicet minut bylo po fšem. Bajk yezdi a brzdi (okolo chalupy = rovina a malý / krátký skopec).
Po opakovaném shlédnutí instruktážních videjí na jutjůb to fuckt byla malina.
Ale s brzdným výkonem kotouče Ashima (speciálně vepředu) asi spokojen nebudu, má tu brzdnou plochu až moc "řídkou", nebrzdí to teda nijak moc a hlavě je cítit ve vidli, jak to pulzuje (jak deska přejíždí ze železa do vzduchu a zase z5). Dopředu asi budu muset dát nějaký jiný ultralight kotouč (160mm) s větším množství železa (a míň vzduchu) v brzdné ploše. Něco už vymyšlené mám.
Uvidíme jaké budou pocity z prvního výletu, paxa rozhodnu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
xtr s ashimama jezdim uz 5 let a potvrzuju tvoji kratkou zkusenost
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Dík za potvrzení mých rychlo-pozorování.
Jak píšu, uvidím po / při prvním výletu, jak moc mi to bude vadit.
Jaké XTR brzdy máš? (zvědavost)
Já pořídil M9000.
Jak píšu, uvidím po / při prvním výletu, jak moc mi to bude vadit.
Jaké XTR brzdy máš? (zvědavost)
Já pořídil M9000.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Presne tyto, hned jak tahle rada vysla, tak jsem s tim koupil komplet kolo.
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
https://www.sport.cz/ostatni/cyklistika ... -tymu.html
Váš názor? Prolétlo kolem mě pár názorů ve stylu "vrah", "zavřít až zčerná" nebo Motejlkovo srovnání s Burešem. Já to tak úplně necítím.
Váš názor? Prolétlo kolem mě pár názorů ve stylu "vrah", "zavřít až zčerná" nebo Motejlkovo srovnání s Burešem. Já to tak úplně necítím.
2.9T RWD
Re: Cyklistické vlákno
@brus: takže jsme fčíl na tom stejně... (brzdově) - jak po pěti letech zkušenosti a servis, vše ok?
@HM: nikdy sem silnici nejezdil (asflat = brrrrrrr) ale občas sleduji TdF a taky si myslím, že tohle byl celkem "normální" dojezd "na lokty", bohužel teda s držkopádem (je mi toho kluka samozřejmě líto)
Spíš bych viděl problém u zabezpečení, ta bariera (jedna její část) by se neměla tak snadno vyslvéct z propojení s ostatníma částma bariery a lítat vzduchem....
@HM: nikdy sem silnici nejezdil (asflat = brrrrrrr) ale občas sleduji TdF a taky si myslím, že tohle byl celkem "normální" dojezd "na lokty", bohužel teda s držkopádem (je mi toho kluka samozřejmě líto)
Spíš bych viděl problém u zabezpečení, ta bariera (jedna její část) by se neměla tak snadno vyslvéct z propojení s ostatníma částma bariery a lítat vzduchem....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
PP: připadají mi od začátku trošku gumové (ve srovnání s XT), ale brzdí to stále spolehlivě. jedenkrát jsem nechal jednu odvzdušnít, ale vliv minimální, takže to beru jako vlastnost a ne chybu.
podle pravidel nesmí měnit směr bezdůvodně, což mi přijde že udělal, protože ho periferně viděl a nechtěl ho pustit. A s těma bariérama to taky nechápu. Roky se řeší, že bariéry, které mají nohy trčící do trati jsou nahovno, tak to vymění za bariéry, kterými proletěl jak papírem..
podle pravidel nesmí měnit směr bezdůvodně, což mi přijde že udělal, protože ho periferně viděl a nechtěl ho pustit. A s těma bariérama to taky nechápu. Roky se řeší, že bariéry, které mají nohy trčící do trati jsou nahovno, tak to vymění za bariéry, kterými proletěl jak papírem..
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
pp: tak tak. Silniční cyklistiku jako sport nemám rád. Najet 200km za něco přes 4 hodiny, extrémní tlak na výkon, kyslíkové stany, sypání, oholené nohy... IMHO je nehoda to nejmenší co jim hrozí.
A i spousta rekreačních silničkářů se chová jak kkti, což mi u lidí jezdících MTB/traily/DH a podobné nesmysly nepřijde tak časté.
Brus: Tak XTR jsem vždy chápal spíš jako lehčí než výkonnější alternativu k XT.
A i spousta rekreačních silničkářů se chová jak kkti, což mi u lidí jezdících MTB/traily/DH a podobné nesmysly nepřijde tak časté.
Brus: Tak XTR jsem vždy chápal spíš jako lehčí než výkonnější alternativu k XT.
2.9T RWD
Re: Cyklistické vlákno
ad prvni odstavec: to co pises, se nevztahuje na silnici, ale na profi vytrvalostni sporty obecne
xtr vs xt: ja to tak chapu taky
xtr vs xt: ja to tak chapu taky
Pravda vyděsí