Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Ted the mechanic. (Kdopa ví odkuto to je?)
Neska sa zadařilo, na bajku mám obě XTR brzdy, hadica k zadní provlečená skrz rám (musel sem ale 3/4 bajku rozebrat, no) a zkrácená na správnou dýlku + už nafest nasazená z5 do brzd.páky (ešče že sem k brzdám dostal náhradní olivku a vložku...). Kupodivu sa to ani moc nebránilo a nic sem si přitem neudělal. Nějak moc pozitiv.
Čuli na zítra mi zůstalo už enem to odvzdušnění zadní a případně i úprava hadice + odvzdušnění přední a pak už budu zase moct vyrazit proti kopcu a pak z kopca. Dal sem tam ale ultralehké kotouče Ashima a nězdá se mi, že by to nějak extra brzdilo, třeba se to ešče zajede (nebo bude ešče prokopávání slepých uliček s hledáním správných kotoučů).
Uffff.
EDIT: ... ale opravdu sa mi nechtělo stříhat hadicu (abych ji mohl provlect skrz + zkrátit) na úplně nových, ešče nepoužitých (a drahých) fungujících XTR brzdách.... ale sem tvrďák, střihnul sem ji...
Neska sa zadařilo, na bajku mám obě XTR brzdy, hadica k zadní provlečená skrz rám (musel sem ale 3/4 bajku rozebrat, no) a zkrácená na správnou dýlku + už nafest nasazená z5 do brzd.páky (ešče že sem k brzdám dostal náhradní olivku a vložku...). Kupodivu sa to ani moc nebránilo a nic sem si přitem neudělal. Nějak moc pozitiv.
Čuli na zítra mi zůstalo už enem to odvzdušnění zadní a případně i úprava hadice + odvzdušnění přední a pak už budu zase moct vyrazit proti kopcu a pak z kopca. Dal sem tam ale ultralehké kotouče Ashima a nězdá se mi, že by to nějak extra brzdilo, třeba se to ešče zajede (nebo bude ešče prokopávání slepých uliček s hledáním správných kotoučů).
Uffff.
EDIT: ... ale opravdu sa mi nechtělo stříhat hadicu (abych ji mohl provlect skrz + zkrátit) na úplně nových, ešče nepoužitých (a drahých) fungujících XTR brzdách.... ale sem tvrďák, střihnul sem ji...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Což mělo i svoje pozitivum - ač sem nechtěl (do věcí, které fungujou sa nešpárá), musel jít střed/kliky ven z bajku a přitem sem si aspoň změřil jednu podložku uvnitř, kterou si už delší dobu chcu nechat udělat novou/lepší....pavproch píše: musel sem ale 3/4 bajku rozebrat, no
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Co vsechno to obnasi to 3/4 bajku? Melo by si to sednout. Jake presne jsou ty brzdy, co jsi sundal? Tech deore je jak tak koukam vice druhu. Maji uz servo wave? Daji se kombinovat s slx ice tech kotouci? Pokud by to pro me byl posun proti soucasnym mt 400,tak bych Te jich mozna zbavil. A taky by museli byt kompatibilni s xt 12s razenim. Docela dost otazek
Re: Cyklistické vlákno
Kompatidebilní s 1x12 jsou (mám na bajku). Kotouče sem tam měl Shimano RT56 160mm (z jednoho kusu železa, zkoušel sem RT76 se středem alu, ale ty nebyly kompatidebilní s nábama Mavic).
Na ty ostatní otázky odpověd nevím (protože netuším, co to je servo vawe resp. slx ice tech...)
Rozebrat sem musel: gripy na řídítkách, kliky a střed dolů, kola dolů, kotouče z kol dolů, všechna vodítka hadic skrz rám ven (a byla to trochu "rubikova kostka" no). A majstřštych bylo propojení původní (na obou koncích ustřižené) hadice v rámu s ustřiženým koncem nové hadice oboustrannou vnitřní spojkou (vyrobenou z ustřiženého vrutu) abych vytahováním staré zároveň protáh novou skrz... a samozřejmě vod hydro-woleje sem byl až za ušama (ale kotouče sem snad před kuntaktem s wolejem uchránil....)
Na ty ostatní otázky odpověd nevím (protože netuším, co to je servo vawe resp. slx ice tech...)
Rozebrat sem musel: gripy na řídítkách, kliky a střed dolů, kola dolů, kotouče z kol dolů, všechna vodítka hadic skrz rám ven (a byla to trochu "rubikova kostka" no). A majstřštych bylo propojení původní (na obou koncích ustřižené) hadice v rámu s ustřiženým koncem nové hadice oboustrannou vnitřní spojkou (vyrobenou z ustřiženého vrutu) abych vytahováním staré zároveň protáh novou skrz... a samozřejmě vod hydro-woleje sem byl až za ušama (ale kotouče sem snad před kuntaktem s wolejem uchránil....)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Taxem googlil a paky by mely byt servo wave a melo by se to bavit s slx kotouci. Napr totok. https://www.mojekolo.cz/shimano-brzdovy ... t70-180mm/ (180mm s adapterem) Byt v tabulce kompatibility je to jen se trmenem M6000, tak na BF pisou, ze se to bude bavit i s mt500. Trmen nahodou neni ten M6000 co?
Dokonce by to snad mohlo jit na moji puvodni hadici, takze by odpadl oser, ktery jsi popsal vyse, hadici bych nechal v ramu a jen to z puvodnich brzd odpojil a do novych zapojil,takze jen gripy.
Domluvime se tedy?
Dokonce by to snad mohlo jit na moji puvodni hadici, takze by odpadl oser, ktery jsi popsal vyse, hadici bych nechal v ramu a jen to z puvodnich brzd odpojil a do novych zapojil,takze jen gripy.
Domluvime se tedy?
Re: Cyklistické vlákno
Neválí se někomu z Vás doma teleskopická sedlovka? 31,6mm? Rád bych ji zkusil a nechce se mi hned kupovat
Kavis: mt500 je vcelku základní model. Jsi si jistý že si pomůžeš?
Kavis: mt500 je vcelku základní model. Jsi si jistý že si pomůžeš?
2.9T RWD
Re: Cyklistické vlákno
HM: Jde mi o to, že MT 500 už má páky servo wave, takže si od toho slibuju lepší nástup, ty 400 mi přijdou na začátku strašně tupé. Věřím tomu, že když dám dopředu ten kotouč rt70 180mm, co jsem odkazoval a dozadu třeba rt54 160mm, tak brzdný účinek imho zvýším. Teď tam jsou rt30 160mm na obou kolech. Nejezdím žádný hardcore. Jestli se mýlím, tak mě oprav.
Re: Cyklistické vlákno
Upřímně já tyhle nižší sady neznám. Nejnižší co jsem kdy jezdil jsou 615, které mám aktuálně na fatbiku a i to nestojí za moc.
Na výměnu 160mm RT30 za 160mm rt56 bych se vykašlal. imho rozdíl nepoznáš.
Co bych ale udělal jako první je zahození origo desek a koupě něčeho "ostřejšího"
Na výměnu 160mm RT30 za 160mm rt56 bych se vykašlal. imho rozdíl nepoznáš.
Co bych ale udělal jako první je zahození origo desek a koupě něčeho "ostřejšího"
2.9T RWD