Cyklistické vlákno

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16775
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Mavic ventilek ventilkuje správně, zadní brzda sice chvílema kvičí a po zahřátí lehce škrtá o kotouč, ale s tím se dá jezdit (ale sere to, nežene, myslím, že to brzo vyřeším, radikálně) a hlavně - neska ráno bylo příjemně chladnavo (10st dyž sem stal), to se to kroutilo nohama proti kopcu. Ani během výletu (skoro furt na slunku) nebylo hicno. Ejchuchu. \m/

A opět sem zkoušel, co dám s 26/50z a dal sem toho hodně - i celé jedno velmi protivné stoupání po šíleně rozbité (kamenité) lesní cestě, co sem ešče nikdy nevyjel, tak neska sem vyjel (enem raz ňa to shodilo). Ani mně nevadilo, že sem to (přesně podle plánu) obracel ca 70 výškových pod vrškem Rahoště (ie. bez výjezdu nahoru k vysílači). Ejchuchu! \m/

Jo, a praskavé zvuky při šlapání proti kopcu zmizely - jen taková drobnost, že nevím proč - sem rozebral a namazal střed a praskalo to dál, sem rozebral a namazal 12-kolo a praskalo to dál, sem rozebral a namazal, co se rozebrat a namazat dalo a praskalo to dál, paxem neudělal nic (teda kromě drbání se se zadním kolem a ventilkem) - a ono to přestalo.... :ymdevil:

(Což ovšem vůbec neznamená, že třeba už při příštím výletu to zas praskat začne.... : :D )

A zítra sa pokusím stát extra brzo a.....m4Zlik
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Kavis
Mistr volantu
Příspěvky: 628
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od Kavis »

Ja se ted ve sklepe babral s prehazovackou, porad se mi zda, ze na 3 nejvetsi kola vzadu to nechodi jak ma. Stejne sem nic nevyresil, porad to tam trochu strejcha a blbec sem si pri tom jeste shodil retez mezi kazetu a spice, tak sem se jeste zasfinil :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16775
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Já sem byl zase při tom hraní se "vystřeleným" ventilkem na zadním kole, teda při jeho sundavání z bajku tak šikovný, že sem si na kloubu jednoho prstu pravé ruky serval kus kůže o 12-kolo, fčera sem to nechal tak (akurváth přelepil, bo to krvácelo jaxfiň) a fčíl mi ftem cuká a bolí to jak čert = se to asi parádně zanítilo, doufám, že mi neupadne ruka (nebo nedejbůh ať se to nedostane na to železo, co mám fkyčli...)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Kavis
Mistr volantu
Příspěvky: 628
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od Kavis »

Ha! Nedalo mi to, jeste sem se k tomu vratil. Napadlo me zkontrolovat brzdu prehazovacky. Kdyz to frajer skladal, tak ji nechal vypnutou. Po zapnuti a jemnem doladeni na lanku uz to chodi jak ma :) Bych neveril, ze to na to muze mit vliv. Jeste sem pro jistotu malinko stahnul doraz, aby se mi to zas nenamotalo do spic. Zitra se snad urvu a zkusim to projet, jestli uz to bude finalni nastaveni.
Uživatelský avatar
Kavis
Mistr volantu
Příspěvky: 628
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od Kavis »

Vyjizdka potvrdila, ze to doladeni zafungovalo, uz to jen obcas na jednom prevodu zacvrlika, zajimave je, ze kdyz ho zaradim z tezsiho, tak obcas vydava nejake zvuky a kdyz ho cvaknu na lehci a pak shodim zpatky, tak je klid. Bohuzel se asi 700m pod vrcholem cca 3km a +200 stoupani ukazalo, ze jsem ten doraz stahl malo a zase mi spadl retez do spic... :D Na stojanu to drzelo. A v jednom sjezdu, kde jsem chvilema premyslel, ze se na to vyseru a slezu protoze cestu tvorily sutry ruznych velikosti od 5cm do 30cm a fakt jsem mel strach, ze lehnu, mi od predniho kola vyletel sutr jak pest a trefil primo kliku, mam tam luxusni zasek. Co uz no.. Lepsi nez kdyby trefil karbon.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16775
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Sem to tu (myslím) psal - mně takle zvednutý do vzduchu předním kolem šutr trefil kotouč brzdy a ... bylo to na výměnu kotouče.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4064
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od HondaMan »

Ad Kámen. Na začátku sezóny mi šutr rozrazil holeň. Díra do nohy cca 1x2 cm, docela dost krve. První myšlenka byla "ještě že to nebyl rám" :-D
2.9T RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16775
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Taky si říkám, dyž při výletu narazím na nějaký složitější sjezd a zkouším si rozbít hubu: "hlavně ať něco neudělám bajku" :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Kavis
Mistr volantu
Příspěvky: 628
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od Kavis »

Nad tim sem taky vecer premyslel. Trefilo ji to, kdyz jsem mel nohu dole, takze to bylo od holene vo fous.
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16775
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše: zadní brzda sice chvílema kvičí a po zahřátí lehce škrtá o kotouč, ale s tím se dá jezdit (ale sere to, nežene, myslím, že to brzo vyřeším, radikálně)
Už to řeším, radikálně. Fčera sem namontoval novou přední, neska namontýruju zadní a pak mě čeká "potrat" - zadní budu muset protahovat brzdovou hydro hadičku krz rám = rozebrat celou sestavu brzdy (páka-hadička-třmen), protáhnout hadičku krz rám, pak zase všecko hydraulicky těsně sestavit zpět a hlavně pak dolít wolej a odvzdušnit, chjo no (ešče, že se nato dá koupit "nádobíčko" a na jutjůb najít video-návody....)

A fčíl důvod, proč sem píšu: mimoděk sem přitem (asi - možná) přišel na to, proč ta zadní brzda furt tak "píč*vala" - součástí cabroň rámu FSi vzadu je "flat mount" a pod brzdovým třmenem je alu adaptér flat->post přitažený do rámu zespoda dvěma šroubama.... a ty nebyly úplně nafest dotažené.... kuntroloval sem tam okolo té brzdy kdeco, ale todle mě teda nenapadlo zkuntrolovat dotažení.... chjo no, strojař ynženýr.

Dyž už mám ale nové obě brzdy (byly/jsou tam jednopístky Deore, dávám tam dvoupístky XTR) - přední (je už vyměněná) i zadní, tak ji vyměním taky, samozřejmě.

A dyž se mi to odvzdušňování a babrání se s hydro wolejem zalíbí (a nepokazím přitom tu zadní), tak možná hrábnu i do té nové přední - má asi o 20cm delší hadičku než by stačilo, tak ji možná zkrátím tež.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět