Tlumiče - jak poznat že už nejsou úplně ok
Re: Tlumiče - jak poznat že už nejsou úplně ok
18 za tlumič. eh... Kolik Stojí na Superba? 7?
2.9T RWD
Re: Tlumiče - jak poznat že už nejsou úplně ok
Jen pro srovnání - 4 ks EDC tlumiče na m4Zlika (BMW e89) mně v autorizáku (s mojí 10% slevou) stály asi 43 bez DPH
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tlumiče - jak poznat že už nejsou úplně ok
Pokud vim, tak DCC/CDC/... tlumice se testuji specialne a bezne zarizeni je spravne neotestuje. Tlumce se daji i repasovat, treba nejaky specialista na zavodni nebo jedna polska firma pres zatoupeni v CR, najdes na Google.
Re: Tlumiče - jak poznat že už nejsou úplně ok
Aha, zajimave, to jsem nevedel. Tak tim padem snizuji duverihodnost toho mereni v tom "obycejnem autoservisu" a jsem zvedev na "druhe kolo" mereni v Hyundai. Snad tam vedi jak na to a zaroven maji vybaveni.nicco píše:Pokud vim, tak DCC/CDC/... tlumice se testuji specialne a bezne zarizeni je spravne neotestuje. Tlumce se daji i repasovat, treba nejaky specialista na zavodni nebo jedna polska firma pres zatoupeni v CR, najdes na Google.
Re: Tlumiče - jak poznat že už nejsou úplně ok
Když servisy neumí ani seřídit světla (bixen, adaptivní, led), tak pochybuji, že umí někdo správně a zodpovědně změřit tlumiče.. bohužel.
Re: Tlumiče - jak poznat že už nejsou úplně ok
No, to je smutna pravda. O tom ze autorizovany servis je nejaky "guru", ktery zna vse do tetailu jsem uz davno stratil iluzi.
V prvni rade tam je pro majitele - aby vydelaval penize. Ze jsou tady pro nas, to jsou jen marketingove kecy abychom jim verili.
Btw: co presne jsi potreboval seridit na svetlech? I bixenon svetlomet by mel byt nejake uchyceni a takove ty nastavovaci srouby.... takze vysku nebo posun vlevo-vpravo by melo jit seridit i takto.
V prvni rade tam je pro majitele - aby vydelaval penize. Ze jsou tady pro nas, to jsou jen marketingove kecy abychom jim verili.
Btw: co presne jsi potreboval seridit na svetlech? I bixenon svetlomet by mel byt nejake uchyceni a takove ty nastavovaci srouby.... takze vysku nebo posun vlevo-vpravo by melo jit seridit i takto.
Re: Tlumiče - jak poznat že už nejsou úplně ok
To je jasný.. to by měl umět každý jouda. Ale nikdo ti neřekne: ted si sedněte a já ta světla seřídím. To se mi nikdy nestalo.
Kdybych měl nějaký lepší světla tak jdu tam kde mají maha MLT 3000 (třeba cartec praha). Ale protože jsem se jim ani nedovolal na linku a paní na recepci mi nadiktovala takový jméno, že se mi email vrátil jako nedoručený, tak jsem se neobjednal
povídání zde http://www.homola.cz/o-inteligentnich-svetlech-a339
Kdybych měl nějaký lepší světla tak jdu tam kde mají maha MLT 3000 (třeba cartec praha). Ale protože jsem se jim ani nedovolal na linku a paní na recepci mi nadiktovala takový jméno, že se mi email vrátil jako nedoručený, tak jsem se neobjednal
povídání zde http://www.homola.cz/o-inteligentnich-svetlech-a339
Re: Tlumiče - jak poznat že už nejsou úplně ok
Zajimave, zase dalsi vec o ktere jsem nemel tuseni jak se to dela
Drzim palce!
Drzim palce!
Re: Tlumiče - jak poznat že už nejsou úplně ok
Tak dnes jsem byl na test tlumicu v jinem autorizovanem servisu (v Praze). Mereni uz neprobihalo zdarma, ale zaplatil jsem za to 490,-. Je ale pravdou, ze jsem se neobjednal jakoze na reklamaci, ale jen jsem se proste objednal na test tlumicu. Ale, ze je auto v zaruce, o tom jsem se zminil.
Ptal jsem se jestli se pri mereni do systemu zadava to konkretni auto, pry ze ne, ze dulezita je jen hmotnsot, co si system sam zmeri. To,jestli se jedna o adaptivni tlumice se taky nikde nezadava (to ze jsou tam adaptivni tlumice jsem jim taky rikal).
Vysledek mereni: Predek 60%, zadek 64%.
Ptal jsem se kolik ma nove auto, pry 100%. A pry se tlumice meni pri 30%... Ptam se, jestli jsou si jisti tim ze nove ma 100%, ze jsem cetl ze i nove maji min, odpovedeli mi ze vlastne ne, protoze nove auta nemeri (nemaji duvod).
Tak ted nevim co si mam o tom myslet. Co mereni to jiny vysledek.... Co serivs to jina interpretace toho kdy se meni...
Mozna se mi to s tim houpanim jen zda, jak jsem se na to zameril, ale proste si nemuzu pomoct. I ted o vikendu jsme jeli, poradne nalozeni (plus 2 kola na kouli), a zrovna jsme jeli to takove nerovne ceste dolu kopcem, jedno zhoupnoti, hned na to navazovalo dalsi, akorat to sedlo do frekvence toho prvniho zhoupnuti a ja mel pocit ze zadek lita nahoru a dolu. Jeste ze tam je ten rezim SPORT, ve kterem to ztuhne.
Nemam v tomto moc zkusenosti, nevim jestli je toto jenom vlastnot komfortne naladeneho podvozeku a plne nalozeneho auta, nebo ty tlmice proste pri vetsim zatizeni se uz nechovaji spravne. Uz to asi necham plavat (nemam jine reseni), necham je zmereit jeste pred konecm zaruky a uvidi se.
Ptal jsem se jestli se pri mereni do systemu zadava to konkretni auto, pry ze ne, ze dulezita je jen hmotnsot, co si system sam zmeri. To,jestli se jedna o adaptivni tlumice se taky nikde nezadava (to ze jsou tam adaptivni tlumice jsem jim taky rikal).
Vysledek mereni: Predek 60%, zadek 64%.
Ptal jsem se kolik ma nove auto, pry 100%. A pry se tlumice meni pri 30%... Ptam se, jestli jsou si jisti tim ze nove ma 100%, ze jsem cetl ze i nove maji min, odpovedeli mi ze vlastne ne, protoze nove auta nemeri (nemaji duvod).
Tak ted nevim co si mam o tom myslet. Co mereni to jiny vysledek.... Co serivs to jina interpretace toho kdy se meni...
Mozna se mi to s tim houpanim jen zda, jak jsem se na to zameril, ale proste si nemuzu pomoct. I ted o vikendu jsme jeli, poradne nalozeni (plus 2 kola na kouli), a zrovna jsme jeli to takove nerovne ceste dolu kopcem, jedno zhoupnoti, hned na to navazovalo dalsi, akorat to sedlo do frekvence toho prvniho zhoupnuti a ja mel pocit ze zadek lita nahoru a dolu. Jeste ze tam je ten rezim SPORT, ve kterem to ztuhne.
Nemam v tomto moc zkusenosti, nevim jestli je toto jenom vlastnot komfortne naladeneho podvozeku a plne nalozeneho auta, nebo ty tlmice proste pri vetsim zatizeni se uz nechovaji spravne. Uz to asi necham plavat (nemam jine reseni), necham je zmereit jeste pred konecm zaruky a uvidi se.