Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Ale srovnáváš záplety s vnitřní šířkou 17 a 27 mm to je centimetr rozdíl... Jinak Remerx kola mi vážily přes 2 kg, ráfky mají k 500g každý. Ty fulcrumy jsou pod 1,7kg
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Dík za info, tak já půjdu asi směrem těch fulcrumů... Ad. šířka ráfků: jak jsem psal našel jsem i nějaký články kde psali, že stačí ten 20% rozdíl a je to v poho a bezdušák pak malinko líp funguje. Žádnou osobní zkušenost s tím ale nemám, tak se právě ptám.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
za mě taky fulcrum/campa a dt swiss bylo vždycky bezproblémů. DT swiss jak origoš komplet kolo, tak i poskládané z dt swiss dílů.
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Spesla enduro 2020, tezky je ale je tam hodne prostoru to dostat klidne o kilo a pul dolu. I tezky funguje senzačně.honziss píše:2 vroom: co si koupil?
Re: Cyklistické vlákno
Ja mel fulcrumy na stumpjumperu fsr a parada, tvrdy jak kamen, hodne slusna povrchova uprava a 2 roky bez centrovani, loziska bez vule, atd..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Už budu mít.... objednal sem (za tři stovky) závěsnou váhu na zavazadla do 40 kgs, tak až ji budu mít doma v dílně, tak toho svého Kanona zvážím a hned budu vědět na čem sem....pavproch píše:nemám na čem bajka zvážit
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Ad ráfky: Remerx Magic hodně lidem praskaly, také jsem byl postižen. Teď nám WTB a v pohodě. Ale nejezdím moc terén, spíše polňačky a okresky. Tak preferuji hlavně hmotnost - ráfky WTB 26, duše Schwalbe, ztenčené dráty Ritchey WCS a náby Shimano XT. Na moje jízdy vyhovující, moc už vlastně nejezdím. Ale to jiná kapitola
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Cyklistické vlákno
jsem to vždy řešil na kuchynské váze do 6kg, sundat kola a zvážit rám a kola zvlášťpavproch píše:Už budu mít.... objednal sem (za tři stovky) závěsnou váhu na zavazadla do 40 kgs, tak až ji budu mít doma v dílně, tak toho svého Kanona zvážím a hned budu vědět na čem sem....pavproch píše:nemám na čem bajka zvážit
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Tak, díky návodu doporučenému a staženému na bike-forum.cz mám zase na své vidli zdvih celých 100mm (sag při nazatížené vidli byl 20%, fčíl je nula - kuju za upozornění tady, že mám tu vidli nějakou "pokleslou" - byla, no).
@ex: a tímpádem mám teda převýšení sedla (odhadem) už ne 1,5mm ale možná 2 nebo dokonce 3mm (pozor na pavprocha, lže jako když tiskne... )
¨
A fčíl sidu objednat ND na zanedbaný servis 50/200hod a jakmile je budu mít, tak tu vidli "rozvrtám" podle toho návodu.
@ex: a tímpádem mám teda převýšení sedla (odhadem) už ne 1,5mm ale možná 2 nebo dokonce 3mm (pozor na pavprocha, lže jako když tiskne... )
¨
A fčíl sidu objednat ND na zanedbaný servis 50/200hod a jakmile je budu mít, tak tu vidli "rozvrtám" podle toho návodu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Ad. ráfky: Díky všem za refence, půjdu do těch Fulcrumů - jsou lehoučký a stejně jsem z 95% jen na silnici a s tlustýma gumama, tak by to měly v pohodě přežít.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).