Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
pp: zkus to nafoukat na méně než 2, uvidíš, jak se s tím příjemně jede v terénu do kopce a taky jak je to najedou pohodlné.
nevím jestli to tu padlo, nebo jestli jsi už nějaké knoty pořídil, ale dovozce Dynaplug sídlí v Rožnově, takže netřeba to nikde objednávat, ale můžeš si to i s případným výkladem nechat ukázat/pořídit tady.
nevím jestli to tu padlo, nebo jestli jsi už nějaké knoty pořídil, ale dovozce Dynaplug sídlí v Rožnově, takže netřeba to nikde objednávat, ale můžeš si to i s případným výkladem nechat ukázat/pořídit tady.
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Momentálně tam mám nevím kolik, prostě pneu sou na omak "tvrdé" (jaxem byl doposud zvyklý) , uvidím, jak/kdy/esli si budu nějak si s tím hrát.
Koupil sem celou "cestovní" UltraLight (prý 26grms) sadu (pilník+šídlo+4 knoty) v šikovném Alu futrálu... už je ve "flašce" na nářadí na bajku, spolu s multi-nářadím, záložním sprejem (75ml) s mlíkem, náhradním ventilkem, vše ucpáno any necinkalo bublinkatou fojlí.
Ca 2 hodiny od přezutí tlak drží, ale z toho ventilku nebudu mít dobré spaní... snad si zvyknu.
Koupil sem celou "cestovní" UltraLight (prý 26grms) sadu (pilník+šídlo+4 knoty) v šikovném Alu futrálu... už je ve "flašce" na nářadí na bajku, spolu s multi-nářadím, záložním sprejem (75ml) s mlíkem, náhradním ventilkem, vše ucpáno any necinkalo bublinkatou fojlí.
Ca 2 hodiny od přezutí tlak drží, ale z toho ventilku nebudu mít dobré spaní... snad si zvyknu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Btw, výměna "mlíka" - na flašce NoTubes (i jinde) se píše, že účinnost mlíka klesá po 2 až 7 měsících. Jakým způsobem to mlíko obnovujete?
a) Prostě jen co dva (tři, pět, sedum) měsíce tam skrz ventilek "fouknout" novou dávku (60-90ml) = mlíko se v pneu bude hromadit a míchat staré s novým
b) Co dva měsíce plášť vyzout, staré mlíko vylít, nazout a nalít 60-90ml nového mlíka.
Je mi jasné, že "technicky" je b) správně, ale jak to (ti z vás, kteří jezdíte bezduše) děláte?
a) Prostě jen co dva (tři, pět, sedum) měsíce tam skrz ventilek "fouknout" novou dávku (60-90ml) = mlíko se v pneu bude hromadit a míchat staré s novým
b) Co dva měsíce plášť vyzout, staré mlíko vylít, nazout a nalít 60-90ml nového mlíka.
Je mi jasné, že "technicky" je b) správně, ale jak to (ti z vás, kteří jezdíte bezduše) děláte?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
kdyz jsem jeste na mtb zavodil, tak jsem sjel 2 plaste rocne, takze jsem to neresil. jinak ale dolit, trochu ne celou davku, k tomu jsem pristoupil obvykle, kdyz se to zacalo prilis vyfukovat.
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Kuju. Já mám životnost zadního tak ca 3/4 sezony, přední počítám, že vydrží i 3 roky.... OK, budu teda jenom dolívat (troškou, ne plnou dávkou).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Já tomu mlíku pomalu začínám věřit, bajk i po více než 24hod stále drží stejný tlak v obou kolech. Ejchuchu.
Ešče dybych tak neměl ten "blbý" pocit z toho "fórového" uložení ventilku v ráfku - obávám se, že jak jezdím na bajku "bovdelem" v lese / lesních cestách (haluze, podrost, trowa, šišky, hafery, ostružiny apod), že se něco třeba jen letmo toho ventilku dotkne, udělá to "fijúúúúúú" a ... du dom pěšky s bajkem v prackách.
Ešče dybych tak neměl ten "blbý" pocit z toho "fórového" uložení ventilku v ráfku - obávám se, že jak jezdím na bajku "bovdelem" v lese / lesních cestách (haluze, podrost, trowa, šišky, hafery, ostružiny apod), že se něco třeba jen letmo toho ventilku dotkne, udělá to "fijúúúúúú" a ... du dom pěšky s bajkem v prackách.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Tak si kup mitas, ten má na konci takovej kvadr, ten neprotlacis určitě (dával jsem ho manželce na kolo a naopak mi přijde takovej fortelnej). Jsem fakt zvedavej co budeš říkat až upustis k 2b, podle mýho budeš hodně překvapenej. Já teď musel dát zpět duse, bo mám asi ne-tubeless ráfky a je to strašně znát (spíš na pocitu). Budu muset koupit jiný ráfky...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
Ty ráfky Mavic, co tam mám jsou dvojité a "divně" hluboké = díra pro ventilek je v prohnuté části ráfku = nic jiného než "round" tvar spodku ventilku (a ještě obalený gumou, aby utěsnil díru vlastně "sedlového" tvaru) tam nebude pasovat. Ale díky za tip.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Ač je dneska venku "silně nevlídno", zítra od rána má být podle předpopičasí bajkovatelno (i dyž ráno asi bude zimečka), tak prubnu ty bezduše na výletě (v terénu). Radši ale si naplánuju výlet "okolo komína", abych měl kdyžtak jednodušší odtah, no.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Uffff, první výlet bez duší proběhl zdárně, dojel sem až dom po vlastních, bajk (a jeho ventilky) vydržel i následné mytí hadicou s třískou i ručně houbou. Já snad těm ventilkům začnu i (trochu) věřit.... Jinak záběrové (a vůbec jízdní) vlastnosti pneu nezměněny, jan prostě po asfaltu opravdu "šustí" jiným zvukem.
A byla kosa jaxfiň (úplně dubencová), nad 800mnm fučel ledový SV vítr. Ešče že sem se ráno zamyslel a oblekl "zimní" dřes s dl. rukávcem.
EDIT: Zítra ráno má být stejná neli větší kosa, ale jasno, bude repete.
A byla kosa jaxfiň (úplně dubencová), nad 800mnm fučel ledový SV vítr. Ešče že sem se ráno zamyslel a oblekl "zimní" dřes s dl. rukávcem.
EDIT: Zítra ráno má být stejná neli větší kosa, ale jasno, bude repete.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.