Cyklistické vlákno

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od honziss »

pavproch píše:Když nafouknutý plášť vší silou stisknu, nesmím do něj (bočnice) prsty zabořit víc než milimetr či dva. Nevím jak bych to měl zkoušet omakem na běhounu.....
Ja tlaky nemerim, delal jsem to vzdycky rukou, ale fakt je blbost mackat bocnici, ja to delam hezky zapestim ruky proti zemi.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od HondaMan »

Jakmile se mi hne ručička na manometru, tak končím.

cca 0,3 bar na fatbiku :-D
2.9T RWD
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od honziss »

Nasel jsem prima yt kanal o jezdeni, se spoustou technickych videi, vcetne homemade postupu za babku. Videa jsou slovensky, uzitecny a genderove velmi nekorektni :D

https://youtu.be/U6YWPZhNGV8
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Taxem si fčíl asi dvě hodiny hrál s bajkem a:

a) až si příště v terénu zase zapíchám, tak asi rači zase pudu dom pěši nebo si zavolám odtah, protože sundat a nandat keflar plášť na zvýšený (bezdušák-ready) ráfek Mavic je neskutečný potrat (a to sem to dělal v dílně v klidu a chládku....)

b) vyměnil sem brzd. špalky vepředu i vzadu (oboje už byly nulanulanic, čili zadní tímpádem nedaly ani 500km, přední asi 700km) bez štelování třmenů (jen roztažením pístků) a... světe diff se, zadní přestala štrejchat ani nepíská

c) sem na prášky z polohy přední gumy na ráfku - je tam prostě šišatě a nechce se ani znásilňováním ani přefouknutím na vysoký tlak srovnat (zapadnout patka stejnoměrně do okraje ráfku. Čo s tým? Přivítám rady, tipy i typy.

A už sa těším na sobotu na další točení nohama proti kopcu...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše: 99% píchnutí, co mívám, jsou ostny ostružiny (aj. ostnatého plevele)
Jj, neska tam zase byl trn z ostružiny, křasný, dlouhý, pichlavý.... sfiňa jedna.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Čím dál tím víc mi ty bezdušáky vrtají v palici - dyž mám na 29" bajku bezdušáky, sem na výletě a zapíchám si (třeba tím posratým trnem z ostružiny) - jaxe to řeší ? Opravuju /lepím v terénu nebo tam skrz ventilek šprcnu Slimáka a jedu dál? Jak ale najít bez sundání pláště z ráfku ten trn? (To vždycky hledám pohmatem zevnitř prstama po povrchu pláště....) Bezdušák se lepí zevnitř flastrem nebo (jako třeba pneu na autě) vražením gumového provacce (namazaného lepidlem) zvenku šídlem skrz nalezenou díru?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od ExFun »

Takový blbosti neřešíš vůbec. Tmel je v plášti a zaceli to. Ani nezjistis, že jsi měl defekt. Po několika defektech lehce dofouknes...
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od ExFun »

Knoty se používají nad cca. 5mm díry a ty zjistíš snadno. Strcis knot, dofouknes, dojedeš a doma podlepis, nebo vyhodis
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od ExFun »

honziss píše:Nasel jsem prima yt kanal o jezdeni, se spoustou technickych videi, vcetne homemade postupu za babku. Videa jsou slovensky, uzitecny a genderove velmi nekorektni :D

https://youtu.be/U6YWPZhNGV8
Tyhle ghetto řešení sice jsou částečně funkční,ale lepší to udělat pořádně a správnými prostředky. Ghetto tlakovku jsem používal asi rok, a s normální tlakovkou se to nedá srovnat. Pásky se dají ojebat. Já měl nejlepší zkušenost s gorillou.
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od ExFun »







Ještě nějaké otázky?
Back to basics.
Příčina -> následek
Odpovědět