Ja tlaky nemerim, delal jsem to vzdycky rukou, ale fakt je blbost mackat bocnici, ja to delam hezky zapestim ruky proti zemi.pavproch píše:Když nafouknutý plášť vší silou stisknu, nesmím do něj (bočnice) prsty zabořit víc než milimetr či dva. Nevím jak bych to měl zkoušet omakem na běhounu.....
Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Jakmile se mi hne ručička na manometru, tak končím.
cca 0,3 bar na fatbiku
cca 0,3 bar na fatbiku
2.9T RWD
Re: Cyklistické vlákno
Nasel jsem prima yt kanal o jezdeni, se spoustou technickych videi, vcetne homemade postupu za babku. Videa jsou slovensky, uzitecny a genderove velmi nekorektni
https://youtu.be/U6YWPZhNGV8
https://youtu.be/U6YWPZhNGV8
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Taxem si fčíl asi dvě hodiny hrál s bajkem a:
a) až si příště v terénu zase zapíchám, tak asi rači zase pudu dom pěši nebo si zavolám odtah, protože sundat a nandat keflar plášť na zvýšený (bezdušák-ready) ráfek Mavic je neskutečný potrat (a to sem to dělal v dílně v klidu a chládku....)
b) vyměnil sem brzd. špalky vepředu i vzadu (oboje už byly nulanulanic, čili zadní tímpádem nedaly ani 500km, přední asi 700km) bez štelování třmenů (jen roztažením pístků) a... světe diff se, zadní přestala štrejchat ani nepíská
c) sem na prášky z polohy přední gumy na ráfku - je tam prostě šišatě a nechce se ani znásilňováním ani přefouknutím na vysoký tlak srovnat (zapadnout patka stejnoměrně do okraje ráfku. Čo s tým? Přivítám rady, tipy i typy.
A už sa těším na sobotu na další točení nohama proti kopcu...
a) až si příště v terénu zase zapíchám, tak asi rači zase pudu dom pěši nebo si zavolám odtah, protože sundat a nandat keflar plášť na zvýšený (bezdušák-ready) ráfek Mavic je neskutečný potrat (a to sem to dělal v dílně v klidu a chládku....)
b) vyměnil sem brzd. špalky vepředu i vzadu (oboje už byly nulanulanic, čili zadní tímpádem nedaly ani 500km, přední asi 700km) bez štelování třmenů (jen roztažením pístků) a... světe diff se, zadní přestala štrejchat ani nepíská
c) sem na prášky z polohy přední gumy na ráfku - je tam prostě šišatě a nechce se ani znásilňováním ani přefouknutím na vysoký tlak srovnat (zapadnout patka stejnoměrně do okraje ráfku. Čo s tým? Přivítám rady, tipy i typy.
A už sa těším na sobotu na další točení nohama proti kopcu...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Jj, neska tam zase byl trn z ostružiny, křasný, dlouhý, pichlavý.... sfiňa jedna.pavproch píše: 99% píchnutí, co mívám, jsou ostny ostružiny (aj. ostnatého plevele)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Čím dál tím víc mi ty bezdušáky vrtají v palici - dyž mám na 29" bajku bezdušáky, sem na výletě a zapíchám si (třeba tím posratým trnem z ostružiny) - jaxe to řeší ? Opravuju /lepím v terénu nebo tam skrz ventilek šprcnu Slimáka a jedu dál? Jak ale najít bez sundání pláště z ráfku ten trn? (To vždycky hledám pohmatem zevnitř prstama po povrchu pláště....) Bezdušák se lepí zevnitř flastrem nebo (jako třeba pneu na autě) vražením gumového provacce (namazaného lepidlem) zvenku šídlem skrz nalezenou díru?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Takový blbosti neřešíš vůbec. Tmel je v plášti a zaceli to. Ani nezjistis, že jsi měl defekt. Po několika defektech lehce dofouknes...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Knoty se používají nad cca. 5mm díry a ty zjistíš snadno. Strcis knot, dofouknes, dojedeš a doma podlepis, nebo vyhodis
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Tyhle ghetto řešení sice jsou částečně funkční,ale lepší to udělat pořádně a správnými prostředky. Ghetto tlakovku jsem používal asi rok, a s normální tlakovkou se to nedá srovnat. Pásky se dají ojebat. Já měl nejlepší zkušenost s gorillou.honziss píše:Nasel jsem prima yt kanal o jezdeni, se spoustou technickych videi, vcetne homemade postupu za babku. Videa jsou slovensky, uzitecny a genderove velmi nekorektni
https://youtu.be/U6YWPZhNGV8
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek