Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
zena furt trva na tlustsich plastich, tak jsem ji vybral Continental Double Fighter III 29x2,0. jenze vsechny zdroje rikaji, ze maji 915 g. je to vubec mozne?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
Ano, je to reálně možné.
Kup jí něco lehčího. Na auto bys jí blbou gumu taky neobul.
Já znám jen Schwalbe, ale pokud nejezdí peklo, tak FF Liteskin se vejde do 400g. k tomu lehkou duši a jsi na polovině all in.
Kup jí něco lehčího. Na auto bys jí blbou gumu taky neobul.
Já znám jen Schwalbe, ale pokud nejezdí peklo, tak FF Liteskin se vejde do 400g. k tomu lehkou duši a jsi na polovině all in.
2.9T RWD
Re: Cyklistické vlákno
no to si rikam, proto jsem to nekoupil. slo mi to ten vzorek, aby mela co nejmensi odpor.
ten Liteskin vypada dobre, dik
ten Liteskin vypada dobre, dik
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
29" mtb plášť 2,0" bude pod 500grms jen s kevlarovou patkou = dražší
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
mmira: manželce jsem na ekolo koupil tyto: Schwalbe G-One Ultrabite RaceGuard TLE, E-25 28x2,00" gravel plášť kevlar - váha 560g. K tomu nějakou ligth duši a nebo bezduše. Na kole to pak vypadá takhle:
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
jednim z jejich argumentu je, ze jsou pneu uzke a tim nestabilni. ma 700*38, takze s 700*40 to asi lepsi nebude. FF Liteskin uz je na ceste. kdyz se nebude libit ji, necham si ho ja.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
Tak, loňských ca 35 a letošních ca 20 výletů byl klid. Až neska už nebyl... (zase sem kroutil noham místo sezení v práci).... Sem si zapíchal.... v lese..... Samozřejmě v bodě trasy nejvzdálenějším od chalupy. Taxem doufouk a jel dál. Přední duša utíkala fest, po 15-ti minutách bylo třeba zas foukat, taxem dofouk podruhé a o dalších 15min dál sem foukal potřetí (na hřebenu, sic na dohled - ale strašně dlůhy dohled od chalupy - to už přece dojedu) ... a přitom zlomil (galuskový) ventilek. Takže výměna duše. Rozbalím nářadovou flašku, co s sebou vozím (kdo je připraven, je jen málo překvapen) a.... myslel sem, že mě yebne - před sezonou sem do ní dal všechno nářadí (mj. i imbus na povolení přední pevné osy), náhradní duši správného rozměru 2"x 29" a.... zapoměl tam přibalit montpáky. Bez nich sundat keflar plášť na zesíleném Mavic ráfku = nemožno. Takže byl návrat domů 3/4 hod pěši jak spráskaný pes a bajkem napůl v rukách bo úplně prázdné přední kolo.
Aspoň zase budu mít co dělat (+ ta sfiňa zadní brzda furt štrejchá) - už vím, čemu se budu zítra odpo věnovat....
EDIT: Aspoň nějaké pozitivum to ale má, že sa snažím na bajku "motat" okolo komína a nepouštím se na druhý konec Beskyd....(že možu v přypadku nouze dojít po svých)
Aspoň zase budu mít co dělat (+ ta sfiňa zadní brzda furt štrejchá) - už vím, čemu se budu zítra odpo věnovat....
EDIT: Aspoň nějaké pozitivum to ale má, že sa snažím na bajku "motat" okolo komína a nepouštím se na druhý konec Beskyd....(že možu v přypadku nouze dojít po svých)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Nechcete někdo moje XCčko? Focus black forest. 29" hardtail
5 let staré osazené Shimano XT 3x10, hydr. brzdy Shimano XT.
Moc neježděné, letos zbytečně vyměněn řetěz a kazeta (1. řetěz a byl na cca 50%). Neměl jsem měrku, objednal zbytečně a pak už vyměnil. Vidlice Epicon, rám alu velikost ML (Mám přes 180cm a je to ok, ale budu u horní hranice).
pc okolo 40. Za 15 pro vyjednávače, reálně okolo 13.
Repásnul jsem si crose na blbnutí do města, jezdím na fatbiku a XC mám navíc. Za 3 kola se na mě i žena přestává smát a k tomu mě láká něco s řemenem, převodovkou, úzkýma řidítkama a pevnou vidlí.
edit: kolik má najeto nevím, ale ještě na jaře tam byl původní řetěz a jeden z pláštů je také původní (ten tam ale nebyl celou dobu a mám za něj i náhradu)
Na nové sadě vyjeto 2x. Dohromady pod 100km
5 let staré osazené Shimano XT 3x10, hydr. brzdy Shimano XT.
Moc neježděné, letos zbytečně vyměněn řetěz a kazeta (1. řetěz a byl na cca 50%). Neměl jsem měrku, objednal zbytečně a pak už vyměnil. Vidlice Epicon, rám alu velikost ML (Mám přes 180cm a je to ok, ale budu u horní hranice).
pc okolo 40. Za 15 pro vyjednávače, reálně okolo 13.
Repásnul jsem si crose na blbnutí do města, jezdím na fatbiku a XC mám navíc. Za 3 kola se na mě i žena přestává smát a k tomu mě láká něco s řemenem, převodovkou, úzkýma řidítkama a pevnou vidlí.
edit: kolik má najeto nevím, ale ještě na jaře tam byl původní řetěz a jeden z pláštů je také původní (ten tam ale nebyl celou dobu a mám za něj i náhradu)
Na nové sadě vyjeto 2x. Dohromady pod 100km
2.9T RWD
Re: Cyklistické vlákno
předělat na bezduš -> nižší tlak -> rozkydne se a zvětší pohodlímmira píše:jednim z jejich argumentu je, ze jsou pneu uzke a tim nestabilni. ma 700*38, takze s 700*40 to asi lepsi nebude. FF Liteskin uz je na ceste. kdyz se nebude libit ji, necham si ho ja.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek