Sinicka zavody?Brus píše:Tak to ja se dnes vydal na zavody a protoze se nejezdi cesky pohar, tak se tam seslo moooc tech, co “nerobi rukama” a bylo pekne se porovnat s profikama.. cloveka to vrati na zem
Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Re: Cyklistické vlákno
A i proto radši jezdím sám tam, kde nikoho nepotkám čili se nepoměřuju (a tímpádem nepřicházím o sebevědomí)....
Platí i na šialpu....
Platí i na šialpu....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Ale zas mit pred sebou nekoho lepsiho a snazit se ho uviset obcas pomuze a clovek sjede/skoci to, pred cim by jinak zastavil
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Jo, silnička za mě pořádné cyklosvezení, samozřejmě i v lese je to fajn.
Teď přecházím z kompaktů na klasiku tak su zvědav
Teď přecházím z kompaktů na klasiku tak su zvědav
Re: Cyklistické vlákno
presnehonziss píše:Ale zas mit pred sebou nekoho lepsiho a snazit se ho uviset obcas pomuze a clovek sjede/skoci to, pred cim by jinak zastavil
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Kolik takovych Norbertu asi jezdi na kole
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Cyklistické vlákno
Nutno dodat, ze spousta cyklostezek, hlavne v Praze, vede dost sebevrazednymi misty. Jsou mista kde misto cyklostezky jedu radsi po chodniku/trave/silnici a az vyladim bunny hop, tak to budu brat i pres kapoty mensich aut
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
tak kolo pro zenu dopadlo takto. nevazil jsem to, ale pocitove je to stejne tezke jako Fly 24 od starsiho kluka, takze do 9 kg. jeste budeme ladit posez, proto nezkracena vidlice.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
Za mě super, jednoduchý, lehký, za rozumny prachy a pěkný.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).