Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Mě jsou gravel biky strašně sympatický, jen prostě nechápu ty berany. I co jsem za mlada jezdil hodně na silničce, tak spodní úchop jsem praktikoval jen z kopce. Mi to teď přijde hrozně módní to mít zahnutý .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
Jo, ty berany mi taky prijdou trosku overkill na tenhle druh kola. Ale nastesti uz se delaj alternativnejsi tvary nebo se tam daj dat proste riditka rovny.
https://images.app.goo.gl/ppQM282TAFpaGkGx6
Spis premejslim jestli gravel nebo jestli pevnej xc ram s karbonovou pevnou vidli a 29" kola - s timhle setupem se totiz clovek dostane na stejny penize i hmotnost, bude to mit jen o chlup horsi odpich, ale vyrazne lepsi univerzalitu (vidle + tlusty gumy vymenim jako nic).
Zas na druhou stranu - koukal jsem na naky videa na YT Prokopa a ten zminil jednu dulezitou vec - jizda na gravelu v tezsim terenu je uzasnej trening techniky jizdy. Co se clovek nauci na gravelu, to pak muze proletet na fullu jako nic.
https://images.app.goo.gl/ppQM282TAFpaGkGx6
Spis premejslim jestli gravel nebo jestli pevnej xc ram s karbonovou pevnou vidli a 29" kola - s timhle setupem se totiz clovek dostane na stejny penize i hmotnost, bude to mit jen o chlup horsi odpich, ale vyrazne lepsi univerzalitu (vidle + tlusty gumy vymenim jako nic).
Zas na druhou stranu - koukal jsem na naky videa na YT Prokopa a ten zminil jednu dulezitou vec - jizda na gravelu v tezsim terenu je uzasnej trening techniky jizdy. Co se clovek nauci na gravelu, to pak muze proletet na fullu jako nic.
Naposledy upravil(a) honziss dne pon 08 čer 13:29, celkem upraveno 2 x.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Exituje (existoval) ještě jeden tvar řídítek Scott AT2 LiteFlite- kdysik sem ho jezdil na bajku a nebylo to špatné.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Jojo, taky jsem si na ne vzpomel, mel jsem tyhle riditka na svym prvnim bajku. Dokonce na to byl takovej spesl penovej grip v cely dylce uchopupavproch píše:Exituje (existoval) ještě jeden tvar řídítek Scott AT2 LiteFlite- kdysik sem ho jezdil na bajku a nebylo to špatné.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Anebo to co mám fčíl na bajku - rovná řídítka a na nich grip s integrovanýma parohama Sting 916
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Kamos si gravel hodne pochvaluje, ma nejaky celkem levny od rock machine (nestalo to ani 20k). Ma to misto XCcka, dava na tom dlouhy vyjizdky a zaroven muze i do maleho terenu. Pry super doplnek k enduro kolu (na kterym pak nadava, ze to vubec nejede )honziss píše:Jo, ty berany mi taky prijdou trosku overkill na tenhle druh kola. Ale nastesti uz se delaj alternativnejsi tvary nebo se tam daj dat proste riditka rovny.
https://images.app.goo.gl/ppQM282TAFpaGkGx6
Spis premejslim jestli gravel nebo jestli pevnej xc ram s karbonovou pevnou vidli a 29" kola - s timhle setupem se totiz clovek dostane na stejny penize i hmotnost, bude to mit jen o chlup horsi odpich, ale vyrazne lepsi univerzalitu (vidle + tlusty gumy vymenim jako nic).
Zas na druhou stranu - koukal jsem na naky videa na YT Prokopa a ten zminil jednu dulezitou vec - jizda na gravelu v tezsim terenu je uzasnej trening techniky jizdy. Co se clovek nauci na gravelu, to pak muze proletet na fullu jako nic.
Re: Cyklistické vlákno
taky jsem je jezdil na 16ce Scottu přesně s tim pěnovym návlekem a od té doby jsem lepší řidítka něměl ani 16kuhonziss píše:Jojo, taky jsem si na ne vzpomel, mel jsem tyhle riditka na svym prvnim bajku. Dokonce na to byl takovej spesl penovej grip v cely dylce uchopupavproch píše:Exituje (existoval) ještě jeden tvar řídítek Scott AT2 LiteFlite- kdysik sem ho jezdil na bajku a nebylo to špatné.
Re: Cyklistické vlákno
Tenhle přístup chápu, tohle mi je taky sympatický. Protože ale v lese skoro nejezdím, tak jsem šel na to opačně, takže víceméně silnička, s rovnýma řidítkama a tlustýma pneu.honziss píše:Spis premejslim jestli gravel nebo jestli pevnej xc ram s karbonovou pevnou vidli a 29" kola - s timhle setupem se totiz clovek dostane na stejny penize i hmotnost, bude to mit jen o chlup horsi odpich, ale vyrazne lepsi univerzalitu (vidle + tlusty gumy vymenim jako nic).
Ad. řidítka a gripy: jsem pořád zkoušel, který rohy mi budou nejpohodlnější a nakonec jsem koupil tyhle prcky: FORCE ZAP 10,7 cm karbon. Mají skvělý profil, takže nikde netlačej a v kombinaci se silikonovýma gripama (BIKE RIBBON SiO2 Extralite) je to překvapivě pohodlná kombinace.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
Jen dotaz. Maji karbonove rohy nejakou pridanou hodnotu? Dival sem se na ty force zap, karbon rekneme 750,-, al cca 400,-. Rozdil 20 gramu je to jedine, nebo to je lepsi jeste v necem? Tvarove vypadaji stejne.
Re: Cyklistické vlákno
Kavis: jestli mají stejný i v hliníku tak určo minimální, ale mě se prostě líbili (já je měl za 600,-).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).