Dálniční kočár na příštích deset let
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Copak o to, mě to napadlo taky, ale hned jsem si řekl "fuj fuj, odstup Satane!" a tu myšlenku zavrhl
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Jezdím pravidelně Mladá Boleslav - Wolfsburg. Buďto Kodiaq 140 kW 4x4 TDI nebo Karoq 110 kW 4x4 TDI, oboje teda DSG. A snad nikdy jsem se nedostal přes 10. Většinou jsem mezi 8-9, záleží dle provozu, někdy i míň. Karoq paradoxně žere víc. Jezdím stylem česko 150 tacho, německo furt plnej a zrovna na táhle trase je neomezená často. To bych musel jet v noci a držet Vmax celou cestu. A vím že 03 110 kW TDI v noci, celou cestu na Vmaxxu dojede do WOBu na jednu nádrž (tak tak teda).HondaMan píše:Tohle bude problém ale u všech benzinových aut s 200Hp+ při 200kmph+
V tomhle režimu jezdíš i s tuctovým, malým, FWD TDI s dostatečně dlouhou převpodovkou okolo 12.
Jinak abych teda přispěl, za mě Sup TDI 140 kW, na tohle použití. Ale nevím jestli se 140 kW dá sehnat s manuálem. Jinak věřím že spotřeba tě netrápí, ale když vezmeš v potaz kolik za 200 000 km ušetříš, když budeš mít naftu a spotřebu i kdyby jen o 2 litry nižší, tak to na ten novej motor za tu dobu dá. A jinak nechápu to věčné omýlání průseru s rozvodama, tyhle motory mají všechny řemen.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
_sulcik_: Dík za info.
Nejde jen o rozvody, ale když si vezmeš tu dlouhou řadu motorových průšvihů, co koncern VW za posledních řekněme 20 let vyrobil, tak se fakt bojím - HTP, 1.8 20V (bez turba), 1.4 TDI tříválec, rozvody na mnoha typech TSI, extrémní žraní oleje u 1.8 TSI i jiných (znám auto, kde během 100 tkm byl už třetí motor...), vstřikování a praskající hlavy na některých verzích 2.0 TDI, zadírající se 2.5 V6 TDI (hned jako nové), 2.5 TDI PD, 2.0 TDI Biturbo, nemluvě o šílenostech typu 5.0 V10 TDI... To je taková řada konstrukčních a/nebo výrobních chyb a selhání, že už prostě ničemu se značkou VW nevěřím.
Nejde jen o rozvody, ale když si vezmeš tu dlouhou řadu motorových průšvihů, co koncern VW za posledních řekněme 20 let vyrobil, tak se fakt bojím - HTP, 1.8 20V (bez turba), 1.4 TDI tříválec, rozvody na mnoha typech TSI, extrémní žraní oleje u 1.8 TSI i jiných (znám auto, kde během 100 tkm byl už třetí motor...), vstřikování a praskající hlavy na některých verzích 2.0 TDI, zadírající se 2.5 V6 TDI (hned jako nové), 2.5 TDI PD, 2.0 TDI Biturbo, nemluvě o šílenostech typu 5.0 V10 TDI... To je taková řada konstrukčních a/nebo výrobních chyb a selhání, že už prostě ničemu se značkou VW nevěřím.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
No ale potom je tu sucasna O3 RS a jeho derivaty s 2.0 TSI a nikoho v mojom okoli nepoznam co by s tym mal nejake problemy. Ale ano VW je jeden problem za druhym, ale myslim, ze je to hlavne dane tym, ze je vsetkym tu na ociach a kazdy si do neho rad kopne. Uprimne, kazda automobilka ma par takych kostlivcov...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Tohle mi nějak nesedí. "furt plnej" na prázdný dálnici je i v Golfu přes 10. Jakože třeba 11 nebo tak_sulcik_ píše: Jezdím pravidelně Mladá Boleslav - Wolfsburg. Buďto Kodiaq 140 kW 4x4 TDI nebo Karoq 110 kW 4x4 TDI, oboje teda DSG. A snad nikdy jsem se nedostal přes 10. Většinou jsem mezi 8-9, záleží dle provozu, někdy i míň. Karoq paradoxně žere víc. Jezdím stylem česko 150 tacho, německo furt plnej a zrovna na táhle trase je neomezená často. To bych musel jet v noci a držet Vmax celou cestu. A vím že 03 110 kW TDI v noci, celou cestu na Vmaxxu dojede do WOBu na jednu nádrž (tak tak teda).
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Tak si přečti co jsem psal, že takovou spotřebu si dovedu představit v noci. Přes den prostě nejedeš pořád 200+, ikdyž tlačíš co to jde, nejde to kvůli provozu a je celkem jedno v jakou hodinu jedeš.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Jde. S Kodiaqem 140kw jsem jel Brno - Frýdlant n.O. přes Valmez tj z velké části po okreskách za 11 v pátek odpoledne.
Vrátit se u Přerova na dálnici, tak by to bylo více...
Vrátit se u Přerova na dálnici, tak by to bylo více...
2.9T RWD
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Rovnaka skusenost s Tiguanom Allspace...staci ist dialnicu 160-180 a leze to cez 10...rovnako tak pri nejakej akcnejsej jazde po okreskach, kedy treba predbiehat (to je furt plny a aj tak to nejede)...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Pamatuju si to podobně. Insignie jede dálniční kudlu okolo 13 v kombinaci přičemž okamžitá je 16 - 17 při cca 210 - 220.
Kodiaq, pokud si to dobře pamatuju, byl ještě tak o litr až 2 žíznivější.
Sportline 140kw na 19" kolech.
Kodiaq, pokud si to dobře pamatuju, byl ještě tak o litr až 2 žíznivější.
Sportline 140kw na 19" kolech.
HondaMan píše:
Ráno dětem pro rohlíky...
Kodiaq Sportline 2.0TDI 140kw
HondaMan píše:Včerejší cesta z Brna. Po Kroměříž (50%) po vcelku plné dálnici a zbytek po okreskách svižně, ale stále s vědomím auta bez ochrany.
HondaMan píše:Rozbité to není. V klidu jezdí za 8-9/100 což na 1800kg těžkou stodolu je tak nějak normální. A těch 8-9 to žere i při těch 140. 210 to jezdí za 18, když se to tam dohrabe...
2.9T RWD
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
1.8 20V jsem v 90. letech měl a byl jsem spokojen. Vážné poruchy za 150 tis. km nebyly. A spotřeba vůbec ne tak velká, jak se tradovalo. O2 RS 2.0 TSI (r.v. 2006) taky 150 tis. km bez většího problému. A teď 03 RS 2.0 TSI (r.v. 2015) taky v pohodě. Ťuky ťuky ťuk. Té O3 RS TSI bych se vůbec nebál a splní, co potřebuješ.beaumont píše:_sulcik_: Dík za info.
Nejde jen o rozvody, ale když si vezmeš tu dlouhou řadu motorových průšvihů, co koncern VW za posledních řekněme 20 let vyrobil, tak se fakt bojím - HTP, 1.8 20V (bez turba), 1.4 TDI tříválec, rozvody na mnoha typech TSI, extrémní žraní oleje u 1.8 TSI i jiných (znám auto, kde během 100 tkm byl už třetí motor...), vstřikování a praskající hlavy na některých verzích 2.0 TDI, zadírající se 2.5 V6 TDI (hned jako nové), 2.5 TDI PD, 2.0 TDI Biturbo, nemluvě o šílenostech typu 5.0 V10 TDI... To je taková řada konstrukčních a/nebo výrobních chyb a selhání, že už prostě ničemu se značkou VW nevěřím.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.