Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
V tom videu říkal, že žena ani veděla že na ní někdo mluvil z telefonu... takže byla úplně mimo. Evidentně ten telefonát proběhl když u toho nebyl. Co se týče síly nárazu tak to může dost mýlit. Auto dostalo ránu od těžší dodávky a ještě na zadek, který je u aut obecně tvrdší. Takže to ve finále mohla být velká rána s velkým přetížením. Nakonec to odpálilo i pyropatrony v bezpečnostních pásech a základě toho se aktivoval eCall. Ne na ránu, ale na ty pyropatrony, což je v pořádku.
Jinak jasně. Auto dobrý, ale když se tomu autu něco stane tak se to řeší dost složitě a na dlouho. Díly nejsou hned k dispozici, málo autorizovaých dílen na opravy. Malé zkušenosti mechaniků. Ale na druhou stranu se to pořád zlepšuje. Na to že ta automobilka existuje pár let tak už má servis i prodejní zastoupení v ČR včetně nabíječek. Nejspíš to nebude o moc větší ojeb než vlastnictví třeba Cadillacu.
Jinak jasně. Auto dobrý, ale když se tomu autu něco stane tak se to řeší dost složitě a na dlouho. Díly nejsou hned k dispozici, málo autorizovaých dílen na opravy. Malé zkušenosti mechaniků. Ale na druhou stranu se to pořád zlepšuje. Na to že ta automobilka existuje pár let tak už má servis i prodejní zastoupení v ČR včetně nabíječek. Nejspíš to nebude o moc větší ojeb než vlastnictví třeba Cadillacu.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
zkusím se na věc podívat neutrálně a technicky, ať už si o elektromobilitě myslím cokoliv.
E-call už je dnes téměř standardem. Jestli ten bezpečnostní systém není příliš citlivý, těžko říct. Rána šla zrovna na nosníky a je vidět že se to zohýbalo až kdoví kam. Je to jen čidlo, má nějaké nastavené parametry a pokud rána byla tvrdým na tvrdý, snadno může naměřené zrychlení dosáhnout šokujících hodnot ikdyž pocitově se to ztratí v čalounění sedadla. Anebo taky někdo může vykrvácet z vnitřního zranění aniž by měl pocit že mu něco vážného je.
Operátor na e.call neví že tam je jen panika, zmatená mamina s dětma, kdo někdy zažil nehodu, ví že to není jednoduchý. Vzpomínám si jak do mě na křížovatce ducla Avia, vlastně to i nárazník přežil a stejně to je úlek a chvíle zmatení. Stojíte na červený, koukáte na semafor a najednou křáp.
Že byla Tesla po nehodě nepojízdná protože se odpojilo skoro všecko? Myslíte že normální auta jsou lepší? Nevím jak jiné ale třeba u Fiatu už staré Punto mělo bezpečnostní odpojovač dodávky paliva který se při nějakém nestandardním pohybu auta, nárazu nebo velkém náklonu vypnul. A teď si představte že vám mamina s dětma někde na parkovišti přeskočí obrubník a zboří popelnici a vypne se jí palivo. Na displeji nějaká cizozemská hláška a auto nejede. Troufám si tvrdit že naprostá většina lidí netuší že tam ta funkce je a kde je na to tlačítko, páč návod nikdo nečte.
A že u Tesly je taková anabáze s opravama? Jeden z našich šéfů má služebák Karoq. Asi po půl roce zjistil že mu někde teče olej a horší se to. Tak to nahlásil při pravidelném servisu. Koukali na to jak na holý skřivánky, že na ten motor ještě vůbec nic nemají a že to budou muset vykomunikovat s Boleslaví a že je možný že si to asi do té fabriky odvezou. Žádná exotická Tesla na baterky, normální benzinový auto tuzemské produkce, jedno z nejběžnějších.
E-call už je dnes téměř standardem. Jestli ten bezpečnostní systém není příliš citlivý, těžko říct. Rána šla zrovna na nosníky a je vidět že se to zohýbalo až kdoví kam. Je to jen čidlo, má nějaké nastavené parametry a pokud rána byla tvrdým na tvrdý, snadno může naměřené zrychlení dosáhnout šokujících hodnot ikdyž pocitově se to ztratí v čalounění sedadla. Anebo taky někdo může vykrvácet z vnitřního zranění aniž by měl pocit že mu něco vážného je.
Operátor na e.call neví že tam je jen panika, zmatená mamina s dětma, kdo někdy zažil nehodu, ví že to není jednoduchý. Vzpomínám si jak do mě na křížovatce ducla Avia, vlastně to i nárazník přežil a stejně to je úlek a chvíle zmatení. Stojíte na červený, koukáte na semafor a najednou křáp.
Že byla Tesla po nehodě nepojízdná protože se odpojilo skoro všecko? Myslíte že normální auta jsou lepší? Nevím jak jiné ale třeba u Fiatu už staré Punto mělo bezpečnostní odpojovač dodávky paliva který se při nějakém nestandardním pohybu auta, nárazu nebo velkém náklonu vypnul. A teď si představte že vám mamina s dětma někde na parkovišti přeskočí obrubník a zboří popelnici a vypne se jí palivo. Na displeji nějaká cizozemská hláška a auto nejede. Troufám si tvrdit že naprostá většina lidí netuší že tam ta funkce je a kde je na to tlačítko, páč návod nikdo nečte.
A že u Tesly je taková anabáze s opravama? Jeden z našich šéfů má služebák Karoq. Asi po půl roce zjistil že mu někde teče olej a horší se to. Tak to nahlásil při pravidelném servisu. Koukali na to jak na holý skřivánky, že na ten motor ještě vůbec nic nemají a že to budou muset vykomunikovat s Boleslaví a že je možný že si to asi do té fabriky odvezou. Žádná exotická Tesla na baterky, normální benzinový auto tuzemské produkce, jedno z nejběžnějších.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To uz je fakt zoufalost. Borec udela komicke video, kdy za volant GT3 posadi 15lete dite, ktere zajede v podstate podobny cas jako dospely chlap v Modelu 3 na pidi okruhu a pseudonovinari ze sektarskeho platku stvori nadpis
„Tesla Model 3 Performance destroys Porsche 911 GT3 in Autocross“
https://www.teslarati.com/tesla-model-3 ... ross-video
„Tesla Model 3 Performance destroys Porsche 911 GT3 in Autocross“
https://www.teslarati.com/tesla-model-3 ... ross-video
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ze ma teslackej autopilot sebevrazedny sklony a neni to plnohodnotny zastupce ridice se tak nejak vi, ale stejne to furt nekdo pokousi…
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tenhle článek mi připoměl, že sem nedávno kdesyk zahlíd krátkou zprávu, že (s)hořelo jakési hybridní BMW (myslím, že 7er) a že po požáru ho musí/museli ponořit na týden pod vodu, aby byla jistota, že už znova nechytne...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
330e v Čestlicích
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tak jsem prave najel na Xiaomi Scooter 2, za posledni 2 roky, 1000km
Jezdime na tom v 90% ve dvou (takze tech 100kg). Predni guma sjeta na vymenu, 2 upadly zadni blatniky, novej sroub ve sklapecim mechanismu a hromada podlozek rizeni (tiskne mi je kamos na 3d) = cca 500,- Kc + nabijeni.
Co me hreje u srdce, je hlavne tech o 1000km min studenejch startu auta a cest do 5km.
Jezdime na tom v 90% ve dvou (takze tech 100kg). Predni guma sjeta na vymenu, 2 upadly zadni blatniky, novej sroub ve sklapecim mechanismu a hromada podlozek rizeni (tiskne mi je kamos na 3d) = cca 500,- Kc + nabijeni.
Co me hreje u srdce, je hlavne tech o 1000km min studenejch startu auta a cest do 5km.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
a presne u tohoto ta baterka dava nejvetsi smysl
ja furt cekam, az nekdo prijde s cenove prijatelnym EV skutrem s vlastnostmi na urovni PCX
ja furt cekam, az nekdo prijde s cenove prijatelnym EV skutrem s vlastnostmi na urovni PCX
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27862
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Já měl tuhle EL Vespu a tedy mohu říct, že tady je to ještě hodně vzdálené...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Baterka po tech 1000km / 75 nabijenich padla tak o 1/4. Top speed 25km/h to udrzi max prvnich 10-15km dle kopcu, pak uz je lepsi se vratit a nabit. Pravda, trochu za to muzu ja, kdyz jsem nechal prakticky plne nabitou baterku v garazi zmrznout.
Jinak je ten cinskej werk prekvapive kvalitni a stal me asi 8cku bez dane = uz se davno zaplatil.
Jinak je ten cinskej werk prekvapive kvalitni a stal me asi 8cku bez dane = uz se davno zaplatil.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k