Dálniční kočár na příštích deset let

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvek od beaumont »

Copak o to, mě to napadlo taky, ale hned jsem si řekl "fuj fuj, odstup Satane!" a tu myšlenku zavrhl :D
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 416
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvek od _sulcik_ »

HondaMan píše:Tohle bude problém ale u všech benzinových aut s 200Hp+ při 200kmph+
V tomhle režimu jezdíš i s tuctovým, malým, FWD TDI s dostatečně dlouhou převpodovkou okolo 12.
Jezdím pravidelně Mladá Boleslav - Wolfsburg. Buďto Kodiaq 140 kW 4x4 TDI nebo Karoq 110 kW 4x4 TDI, oboje teda DSG. A snad nikdy jsem se nedostal přes 10. Většinou jsem mezi 8-9, záleží dle provozu, někdy i míň. Karoq paradoxně žere víc. Jezdím stylem česko 150 tacho, německo furt plnej a zrovna na táhle trase je neomezená často. To bych musel jet v noci a držet Vmax celou cestu. A vím že 03 110 kW TDI v noci, celou cestu na Vmaxxu dojede do WOBu na jednu nádrž (tak tak teda).

Jinak abych teda přispěl, za mě Sup TDI 140 kW, na tohle použití. Ale nevím jestli se 140 kW dá sehnat s manuálem. Jinak věřím že spotřeba tě netrápí, ale když vezmeš v potaz kolik za 200 000 km ušetříš, když budeš mít naftu a spotřebu i kdyby jen o 2 litry nižší, tak to na ten novej motor za tu dobu dá. A jinak nechápu to věčné omýlání průseru s rozvodama, tyhle motory mají všechny řemen.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvek od beaumont »

_sulcik_: Dík za info.
Nejde jen o rozvody, ale když si vezmeš tu dlouhou řadu motorových průšvihů, co koncern VW za posledních řekněme 20 let vyrobil, tak se fakt bojím - HTP, 1.8 20V (bez turba), 1.4 TDI tříválec, rozvody na mnoha typech TSI, extrémní žraní oleje u 1.8 TSI i jiných (znám auto, kde během 100 tkm byl už třetí motor...), vstřikování a praskající hlavy na některých verzích 2.0 TDI, zadírající se 2.5 V6 TDI (hned jako nové), 2.5 TDI PD, 2.0 TDI Biturbo, nemluvě o šílenostech typu 5.0 V10 TDI... To je taková řada konstrukčních a/nebo výrobních chyb a selhání, že už prostě ničemu se značkou VW nevěřím.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvek od Snowman000 »

No ale potom je tu sucasna O3 RS a jeho derivaty s 2.0 TSI a nikoho v mojom okoli nepoznam co by s tym mal nejake problemy. Ale ano VW je jeden problem za druhym, ale myslim, ze je to hlavne dane tym, ze je vsetkym tu na ociach a kazdy si do neho rad kopne. Uprimne, kazda automobilka ma par takych kostlivcov...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5695
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvek od Stepan »

_sulcik_ píše: Jezdím pravidelně Mladá Boleslav - Wolfsburg. Buďto Kodiaq 140 kW 4x4 TDI nebo Karoq 110 kW 4x4 TDI, oboje teda DSG. A snad nikdy jsem se nedostal přes 10. Většinou jsem mezi 8-9, záleží dle provozu, někdy i míň. Karoq paradoxně žere víc. Jezdím stylem česko 150 tacho, německo furt plnej a zrovna na táhle trase je neomezená často. To bych musel jet v noci a držet Vmax celou cestu. A vím že 03 110 kW TDI v noci, celou cestu na Vmaxxu dojede do WOBu na jednu nádrž (tak tak teda).
Tohle mi nějak nesedí. "furt plnej" na prázdný dálnici je i v Golfu přes 10. Jakože třeba 11 nebo tak :-\
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 416
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvek od _sulcik_ »

Tak si přečti co jsem psal, že takovou spotřebu si dovedu představit v noci. Přes den prostě nejedeš pořád 200+, ikdyž tlačíš co to jde, nejde to kvůli provozu a je celkem jedno v jakou hodinu jedeš.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4060
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvek od HondaMan »

Jde. S Kodiaqem 140kw jsem jel Brno - Frýdlant n.O. přes Valmez tj z velké části po okreskách za 11 v pátek odpoledne.
Vrátit se u Přerova na dálnici, tak by to bylo více...
2.9T RWD
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvek od Snowman000 »

Rovnaka skusenost s Tiguanom Allspace...staci ist dialnicu 160-180 a leze to cez 10...rovnako tak pri nejakej akcnejsej jazde po okreskach, kedy treba predbiehat (to je furt plny a aj tak to nejede)...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4060
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvek od HondaMan »

Pamatuju si to podobně. Insignie jede dálniční kudlu okolo 13 v kombinaci přičemž okamžitá je 16 - 17 při cca 210 - 220.
Kodiaq, pokud si to dobře pamatuju, byl ještě tak o litr až 2 žíznivější.

Sportline 140kw na 19" kolech.
HondaMan píše:Obrázek
Ráno dětem pro rohlíky...
Kodiaq Sportline 2.0TDI 140kw
HondaMan píše:Včerejší cesta z Brna. Po Kroměříž (50%) po vcelku plné dálnici a zbytek po okreskách svižně, ale stále s vědomím auta bez ochrany.
Obrázek
HondaMan píše:Rozbité to není. V klidu jezdí za 8-9/100 což na 1800kg těžkou stodolu je tak nějak normální. A těch 8-9 to žere i při těch 140. 210 to jezdí za 18, když se to tam dohrabe...
2.9T RWD
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvek od jerry »

beaumont píše:_sulcik_: Dík za info.
Nejde jen o rozvody, ale když si vezmeš tu dlouhou řadu motorových průšvihů, co koncern VW za posledních řekněme 20 let vyrobil, tak se fakt bojím - HTP, 1.8 20V (bez turba), 1.4 TDI tříválec, rozvody na mnoha typech TSI, extrémní žraní oleje u 1.8 TSI i jiných (znám auto, kde během 100 tkm byl už třetí motor...), vstřikování a praskající hlavy na některých verzích 2.0 TDI, zadírající se 2.5 V6 TDI (hned jako nové), 2.5 TDI PD, 2.0 TDI Biturbo, nemluvě o šílenostech typu 5.0 V10 TDI... To je taková řada konstrukčních a/nebo výrobních chyb a selhání, že už prostě ničemu se značkou VW nevěřím.
1.8 20V jsem v 90. letech měl a byl jsem spokojen. Vážné poruchy za 150 tis. km nebyly. A spotřeba vůbec ne tak velká, jak se tradovalo. O2 RS 2.0 TSI (r.v. 2006) taky 150 tis. km bez většího problému. A teď 03 RS 2.0 TSI (r.v. 2015) taky v pohodě. Ťuky ťuky ťuk. Té O3 RS TSI bych se vůbec nebál a splní, co potřebuješ.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Odpovědět