Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Vzal bych S4 a nevymýšlel bych...
S tím autem je to vcelku běžné. I Insignia nebo Superb může "vadit". Osobní zkušenost.
S tím autem je to vcelku běžné. I Insignia nebo Superb může "vadit". Osobní zkušenost.
2.9T RWD
Re: Volkswagen obecne
Sněhulák -> koupě silného benzínu není v možnostech. Impreza by šla jenom protože by to tátovi uvolnilo ruce na novou hračku. Děláme mmjn. i MKD, máme vlastní pumpu na naftu.
MZ -> jop. A u mě je to, oproti bobovi, horší o "věk". Zákazník tak nějak tuší že je to z protekce. Ikdyž to neni tak úplně pravda...
Bob -> pěkný.
O ten součet mi jde, s imprezou je svižná jízda na hranici odebrání řidičáku (táty režim) kolem 12-13 l. V6 tdi bude za 9-10. A to mi přijde že za ten milion bez DPH nestojí. To ať si ho radši utratí táta sám za něco pro sebe. A já budu mít křídlo
MZ -> jop. A u mě je to, oproti bobovi, horší o "věk". Zákazník tak nějak tuší že je to z protekce. Ikdyž to neni tak úplně pravda...
Bob -> pěkný.
O ten součet mi jde, s imprezou je svižná jízda na hranici odebrání řidičáku (táty režim) kolem 12-13 l. V6 tdi bude za 9-10. A to mi přijde že za ten milion bez DPH nestojí. To ať si ho radši utratí táta sám za něco pro sebe. A já budu mít křídlo
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Volkswagen obecne
Já se teda (ani v době kdy e91 byl aktuální model tj. 2012 a já měl nového brambora1) s nevraživostí/závistí u našich zákazníků nesetkal. Zaplaťpanbu. Fčíl, když je e90 (brambor2) o 2 generace pozadu, se už té nevraživosti nebojím vůbec.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
Třeba sis jen nevšiml. Mě:
Za Kodiaqa přestal zdravit soused,
Zákazník co jezdí Octavií dosti závistivě zhodnotil že jsem pěkně povýšil, když jsem přijel Insignií.
Znám finančního ředitele firmy s miliardovými obraty, který se vždy před jednáním kouká na parkoviště pro návštěvy
...
Za Kodiaqa přestal zdravit soused,
Zákazník co jezdí Octavií dosti závistivě zhodnotil že jsem pěkně povýšil, když jsem přijel Insignií.
Znám finančního ředitele firmy s miliardovými obraty, který se vždy před jednáním kouká na parkoviště pro návštěvy
...
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27947
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
hele, stalo se mi, že mne zákazník vytáhl od nedělního oběda, abych mu přivezl jeden díl, že mu stojí stroj a do pondělka musí vyrábět, aby ráno naložil kamion. Tak jsem nedojedl polívku, sedl do auta, vyzvedl to ve firmě a jel s tím do Rokycan.
Tam mne zákazník přivítal: to se vám to jezdí v Audině, když máte 100% příplatek o víkendech, co?
Obratem jsem ho poslal do píče a mimo pracovní dobu už od nás nikdy nic nedostal a nedostane.
ale k tématu: nechal bych si Imprezu. Strčil do toho antiradary a fertig.
Tam mne zákazník přivítal: to se vám to jezdí v Audině, když máte 100% příplatek o víkendech, co?
Obratem jsem ho poslal do píče a mimo pracovní dobu už od nás nikdy nic nedostal a nedostane.
ale k tématu: nechal bych si Imprezu. Strčil do toho antiradary a fertig.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Vzal bych M340d a na lidi okolo / zákazníky bych se vykašlal. Řešil jsem kdysi něco podobného a zařekl jsem se, že na názor lidí okolo kašlu, ať si myslí, co chtějí. Rozuměj pamatuji si stesky z širší rodiny, jak si přece nemůže koupit BMW, aby se všichni neuzáviděli, ačkoliv vzhledem k ziskovosti firmy by si ho mohl kupovat klidně každý půl rok a nikdo by nemohl říct ani "ň".
Taky jsem jezdil ještě před třicítkou relativně drahým BMW (pravdě ne z rodinné firmy, ale ze své) a taky jsem si užil řady nesouhlasných projevů, ale u některých klientů mi to naopak "pomohlo". Nicméně jsem si vždycky řekl, že o klienty, co závidějí BMW nestojím. Stojím o ty, co mi ho pochválí a pokecáme si o tom, co příště koupit a jak to jezdí a tak Tady silně souhlasím s Bobem, zákazníka, co s tím má problém, poslat někam...
Pravda na Volvo, ačkoliv podstatně dražší a mohutnější jsem se negativních reakcí nedočkal, ať sem s tím přijel prakticky kamkoli (přijet tam s BMW X7, to by se po...…) . Obdobné to bude určitě se Subaru. Tady jsou některý lidi obecně vysazený na německou trojku. Ale jak jsem psal výše, kašlat na ně. Žijem jen jednou
Taky jsem jezdil ještě před třicítkou relativně drahým BMW (pravdě ne z rodinné firmy, ale ze své) a taky jsem si užil řady nesouhlasných projevů, ale u některých klientů mi to naopak "pomohlo". Nicméně jsem si vždycky řekl, že o klienty, co závidějí BMW nestojím. Stojím o ty, co mi ho pochválí a pokecáme si o tom, co příště koupit a jak to jezdí a tak Tady silně souhlasím s Bobem, zákazníka, co s tím má problém, poslat někam...
Pravda na Volvo, ačkoliv podstatně dražší a mohutnější jsem se negativních reakcí nedočkal, ať sem s tím přijel prakticky kamkoli (přijet tam s BMW X7, to by se po...…) . Obdobné to bude určitě se Subaru. Tady jsou některý lidi obecně vysazený na německou trojku. Ale jak jsem psal výše, kašlat na ně. Žijem jen jednou
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
Re: Volkswagen obecne
Žrát můžeš, ale nesmíš přitom mlaskat Ale proti gustu žádný dišputát
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 897
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Mě naopak pořádná kára spíše pomohla získat dobrý kontakt. Před 10ti roky jsem s novou Panamerou přijel v Germánii k novému dodavateli a ač jsem pro ně z východu,byli jsme domluveni velice rychle ,pochválil mi auto a jelo vše ,jako po drátkách ,dodnes jsme přátelé,ale tam je to trochu jinak. U nás ve vsi nevím,ale všichni vědí,že jsem celej život autíčkář,tak to snad berou,asi. i když o tom mlaskání je to pravda.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27947
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
jistě - kolegové v D jezdí výhraděńě v 5er/X5/X6 a mění to každý rok, protože kdyby prý ne, tak je to známka toho, že firma moc dobře nešlape a nikdo by s nimi nedělal. Mluvím o west Germany.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Tak uvidíme. On mi to senior na podzim, po vrácení GTD, vysvětlí k obrazu svému. Zejména podle toho, jak bude jezdit nová Vette
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))