ctrl_j píše:Vzdyt uz z principu: tvrdil ze si chtel koupit auto setrne k zivotnimu prostredi a koupil dvoutunoveho naftoveho Sharana s EURO5 a celni plochou jako vrata od stodoly.
A co si měl koupit, pokud chce vozit rodinu (vnoučata)? Elektrický cititgo?
Navíc, co se ekologie týče, tak nová nafta je čistší než nový benzín. A elektroauto jim nesahá ani po nádrž, jen má výfuk jinde, ale emisně je úplně mimo.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
At si koupi co chce, ale necht to neschovava pod nejake eko-dojmologicke citeni.
Proklamace ze nova nafta je cistsi nez benzin jsou jednim z klasickych blabolu co koluji internetem a podporuji tyhlety Herberty ve svem presvedceni o zelene nafte.
Panu Říhovi tedy rozhodně nelze upřít vytrvalost ve snaze racionalizovat si správnost své volby v oblasti pořizování a provozu "voňavých" a "ekologických" dieselových aut.
Jenže mu a ostatním kolenovrtským sazometčíkům jejich smradlavou vocpodu táhnoucí, při pohledu na údaj spotřeby na palubáku masturbační idylku narušují fakta prezentovaná panem Ctrl_j.
Takže jim asi nezbývá než zavřít oči, zacpat si uši a nahlas dlouze deklamovat "NENENENENENENENE" případně "LALALALALALALALALALA" a k tomu zhluboka vdechovat silně ekologické a lahodně parfémované emise z jejich milovaných nafťáčků.
Lachende Bestien píše:Panu Říhovi tedy rozhodně nelze upřít vytrvalost ve snaze racionalizovat si správnost své volby v oblasti pořizování a provozu "voňavých" a "ekologických" dieselových aut.
Jenže mu a ostatním kolenovrtským sazometčíkům jejich smradlavou vocpodu táhnoucí, při pohledu na údaj spotřeby na palubáku masturbační idylku narušují fakta prezentovaná panem Ctrl_j.
Takže jim asi nezbývá než zavřít oči, zacpat si uši a nahlas dlouze deklamovat "NENENENENENENENE" případně "LALALALALALALALALALA".
LOL. Ty mas dobre vymeteno v ty palici.
Fajt si myslíš, ze jsem si koupil nového (což jde proti kolenovrtani) Tiguana kvůli spotřebě? Hm, tak to jsem fakt nevěděl. Díky, zes mi to řekl.
Ctrl_j:
Však si koupil, co chce. Já si teda vybírám auto podle užitné hodnoty. Ekologie pro mě konci tím, ze si koupím nové auto (euro6) a ne starý vergl hulici jako fabrika. Je to v tvém měřítku dost eko?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
V mem je dost eko uz to co tu bylo predtim, uz jsem to tu psal 4+ roky zpet > viewtopic.php?p=107863#p107863 Ja na nepodstatnych detailech narozdil od pana Herberta nebaziruji…
Koupil si co chce, ale z nejakeho duvodu se ted snazi presvedcit sve okoli, ze je vlastne ekologicky aktivista a znacne ho rozladila skutecnost, ze na vsech inzeratech co kdy videl v motoristickych casopisech tim nejmensim pismem prezentovanych 140 g CO2 dosahovanych pri spotrebe 5,5 l za laboratornich podminek bude mozna v realu gramu 170.
Coz je stezi prekvapive, jelikoz udavane hodnoty se vzdy deklaruji jako vysledek procesne daneho postupu, ktery NIKDY neodpovidal beznemu provozu. A uz vubec to neprekvapi na dvoutunovem MPV s asi tak dvojnasobnou celni plochou nez ma tebou zminene Citigo.
ctrl_j píše:Proklamace ze nova nafta je cistsi nez benzin jsou jednim z klasickych blabolu co koluji internetem a podporuji tyhlety Herberty ve svem presvedceni o zelene nafte.
ctrl_j píše:Vzdyt uz z principu: tvrdil ze si chtel koupit auto setrne k zivotnimu prostredi a koupil dvoutunoveho naftoveho Sharana s EURO5 a celni plochou jako vrata od stodoly.
A co si měl koupit, pokud chce vozit rodinu (vnoučata)? Elektrický cititgo?
Navíc, co se ekologie týče, tak nová nafta je čistší než nový benzín. A elektroauto jim nesahá ani po nádrž, jen má výfuk jinde, ale emisně je úplně mimo.
V cem presne je nova nafta cistsi nez novy benzin?
A proc sis koupil tiguana v nafte? Co bylo hlavnim argumentem? Zrovna 2.0 TSI mi prijde jako docela povedena motorizace.