nafta, nižší střední, cca 550tis s
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
To je fajn nabídka.
Já bych stejně asi šel tou cestou, že když už nemůžu mít auto, jaké se mi líbí a jaké chci, tak ať to, které musím koupit je v totální náloži. Kůžička, fialky, navi, soundsystem, hustokola atd. atd.
Já bych stejně asi šel tou cestou, že když už nemůžu mít auto, jaké se mi líbí a jaké chci, tak ať to, které musím koupit je v totální náloži. Kůžička, fialky, navi, soundsystem, hustokola atd. atd.
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
Spíš jsem mylsel na 3008. S trochou štěstí by se do rozpočtu vešla i verze 2.0 HDI, ta už i pěkně pojede. A má to moc povedený vnitřek.HondaMan píše:Beaumont: Peugeot? A který? Loni jsem jel pro novou 308 a v Peugeotu nechával 307 s 270tkm. Vyřazená 307 byla v lepším stavu než 308 s 5km na tachu. Je fakt že to byla docela sociální verze, ale já bych si na to auto určitě nezvykl :-/
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
Myslím, že víc než u <> nedostane nikde.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
3008? Pěkné MPV pro holku. Ještě nedávno jsme o něm uvažovali jako o nástupci 407 pro mamču. Ale pro Deliho?
2.9T RWD
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
Pijde mi to rozhodně lepší než Octa nebo Kia. A že by 3008 bylo zrovna MPV? 5008 ano, ale 3008 je crossover, vlastně jen zvýšený hatch...
Nicméně za sebe bych vzal určitě tu skladovou Deltu, kdyby ve firmě "prošla".
Nicméně za sebe bych vzal určitě tu skladovou Deltu, kdyby ve firmě "prošla".
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
Neco kompaktniho od VW bych si klidne koupil, ale ne s dieselem. Prvni slusne TDI je 3,0 V6, vsechno ostatni je podle me tezko konkurenceschopna mizerie. Hlavne stara PD s naroubovanym CR prezentovanym jako spasou. Proto bych se mu vyhnul, motor je bohuzel u auta dost vyznamna soucast Ta Mazda je mnohem mensi zlo, navic i jede, Vy byste se s tim limitem dostal zrejme nejdale k 2,0 TDI 140 a to moc nejede...Deli píše:tak MPS bych bral hned, ale s tím mě v práci vyhodí a to možná doslova s 2.2 jsem nikdy nejel, ale počítám, než PD už nic horšího neni
Jinak co vy říkáte na současnou produkci od VW? Protože by se mohlo stát, že japonské auto narazí...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
Ale no tak, trochu soudnosti. 307 i 308 máme v rodině a je v tom hodně velký rozdíl. Peugeot se poslední dobou hodně zlepšil.HondaMan píše:Beaumont: Peugeot? A který? Loni jsem jel pro novou 308 a v Peugeotu nechával 307 s 270tkm. Vyřazená 307 byla v lepším stavu než 308 s 5km na tachu. Je fakt že to byla docela sociální verze, ale já bych si na to auto určitě nezvykl :-/
Itlové jsou pěkní, ale to spíš projde ten japonec
Sám teď jezdím i v P5008 a to přesednutí z C-Maxe do P5008 je dost kruté (v neprospěch Fordu).
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
moc hezky napsáno a je to i bohužel pravda.pjanda píše:Prvni slusne TDI je 3,0 V6, vsechno ostatni je podle me tezko konkurenceschopna mizerie. Hlavne stara PD s naroubovanym CR prezentovanym jako spasou.
U nás ve firmě už nikdo nekupuje do Octavie TDI, ale všichni volí 1.8 TFSI, asi vědí proč
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
Souhlas. Ale není to MPV, je to SUV (sice jen 2x4).HondaMan píše:3008? Pěkné MPV pro holku.
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
A co přesně se zlepšílo? design? Na ten to nejezdí. Jízdně mi přišla 308 opravdu horší. A o dost. Řazení bylo nepřesné a mělo vůle už když jsem auto odvážel ze salonu, podvozek je hlučnější, řízení pozbylo poslední kapku zpětné vazby, plyn reaguje se značným zpožděním...DoubleSix píše:Ale no tak, trochu soudnosti. 307 i 308 máme v rodině a je v tom hodně velký rozdíl. Peugeot se poslední dobou hodně zlepšil.
Sám teď jezdím i v P5008 a to přesednutí z C-Maxe do P5008 je dost kruté (v neprospěch Fordu).
Před 308 jsem cca 2 měsíce jezdil v 307 (cca 5000km) a po přesednutí mi bylo hodně těžko. Možná je to u lépe vybavených 308 s lepším motorem lepší, ale základní 308 je zoufalost nad zoufalost...
edit: s Deliho nájezdem je IMO nesmysl uvažovat o jakémkoliv francouzském *****
By musel kupovat nové auto po 2 letech
Naposledy upravil(a) HondaMan dne úte 03 kvě 10:16, celkem upraveno 1 x.
2.9T RWD