Onboard videa
Re: Onboard videa
Jeste bych bral, ze nekdo spatne odboci a najede tam protismerem (bohuzel i u nas je par mist, kde k tomu jsou predpoklady) a nasledne si to na tom najezdu uvedomi. Ale v zadnem pripade a opravdu bez omluvy je varianta, ze pak takovy jedinec tim protismerem jede po telese samotne dalnice. Tady nesmi existovat polechcujici okolnosti.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Onboard videa
Měl bys příklad takového místa, kde to je "možné" a "pochopitelné"? Najezdím toho mraky a nevybavuji si žádný sjezd, po kterém by se dalo s přimhouřením obou očí "pohodlně" najet na dálnici. Nehejtím, spíše zvědavost.ctrl_j píše:Jeste bych bral, ze nekdo spatne odboci a najede tam protismerem (bohuzel i u nas je par mist, kde k tomu jsou predpoklady) a nasledne si to na tom najezdu uvedomi.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Onboard videa
Byl jsem pritomen rozhovoru, kde bylo naplacato "M." receno, ze se msti a bere obchvat jako rukojmi kvuli strelnici. Asi si dokazes predstavit soustavu dvou kruhaku u Baumaxu.ctrl_j píše:Ted k tomu nove pridali odpor k mimourovnovemu krizeni s II/413.
Re: Onboard videa
Byly doby, kdy jsme se smali rakusakum za jejich "Stop falsch". A uz to nejakou dobu je i u nas. Tak jsem nad tim nekolikrat uvazoval, jak je mozne, ze si to nekdo splete.petr_riha píše:Měl bys příklad takového místa, kde to je "možné" a "pochopitelné"? Najezdím toho mraky a nevybavuji si žádný sjezd, po kterém by se dalo s přimhouřením obou očí "pohodlně" najet na dálnici. Nehejtím, spíše zvědavost.
Re: Onboard videa
Toto je uz po upravepetr_riha píše:Měl bys příklad takového místa, kde to je "možné" a "pochopitelné"? Najezdím toho mraky a nevybavuji si žádný sjezd, po kterém by se dalo s přimhouřením obou očí "pohodlně" najet na dálnici. Nehejtím, spíše zvědavost.ctrl_j píše:Jeste bych bral, ze nekdo spatne odboci a najede tam protismerem (bohuzel i u nas je par mist, kde k tomu jsou predpoklady) a nasledne si to na tom najezdu uvedomi.
https://mapy.cz/zakladni?x=15.0971158&y ... tch=-0.173
https://www.google.com/maps/@50.70025,1 ... 384!8i8192
takto pred upravou
https://www.google.com/maps/@50.7002185 ... 312!8i6656
Ani tu upravenou verzi nepovazuji za vhodnou pro najezd na rychlostni komunikaci s oddelenymi jízdnimi smery. To co tam bylo predtim byl naprosty paskvil a vsichni co jsou za to zodpovedni by meli byt vyhozeni bez moznosti navratu na obdobnou pozici - ten kdo to vymyslel, kdo to nakreslil, dopravni inzenyr PCR co pod to dal razitko a urednik co to posvetil…
Ja se jich ptal, kdyz argumentovali v zalobe proti uzemnimu planu koncentraci poletaveho prachu, zda nahodou ten jejich vymysleny kruhak presne tohle nezhorsi, stejne jako emise, protoze zastavovani a rozjizdeni je pro tyto ukazatele absolutne to nejhorsi. A nastalo hrobove ticho… Tak jsem se jim snazil vysvetlit, ze ten tranzit proste musi projet bez zastavovani, jinak to proste nefunguje tak jak ma. Ono i tak je to kompromisni varianta, protoze tam budou opet jen dve najezdove/sjezdove vetve, no porad lepsi nez na severni strane kde neni nic, RSD tvrdilo ze tam nikdo nebude chtit najizdet zpet centrum -> https://youtu.be/xCRyrndvDp0?t=48bojler píše:Byl jsem pritomen rozhovoru, kde bylo naplacato "M." receno, ze se msti a bere obchvat jako rukojmi kvuli strelnici. Asi si dokazes predstavit soustavu dvou kruhaku u Baumaxu.ctrl_j píše:Ted k tomu nove pridali odpor k mimourovnovemu krizeni s II/413.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Onboard videa
Hmmm, ty Jeřmanice, to je dobrý peklo.
Vždycky jsem si říkal, jak se to někomu může povést. Chápu přehlídnutí značky (zákazové), chápu přejetí plné čáry, která tam vždy je, pochopím i to, že někdo auto zlomí, aby na ten sjezd najel. Nikdy mi to ale nepřišlo nedostatečně označené. Jeřmanice jsem neznal, tady to najetí do protisměru před úpravou "chápu". V nějakém blizardu možná i po úpravě, mlha jak mlíko, "hele mámo, potřebujeme doleva".
Vždycky jsem si říkal, jak se to někomu může povést. Chápu přehlídnutí značky (zákazové), chápu přejetí plné čáry, která tam vždy je, pochopím i to, že někdo auto zlomí, aby na ten sjezd najel. Nikdy mi to ale nepřišlo nedostatečně označené. Jeřmanice jsem neznal, tady to najetí do protisměru před úpravou "chápu". V nějakém blizardu možná i po úpravě, mlha jak mlíko, "hele mámo, potřebujeme doleva".
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Onboard videa
hlavne bez rozmyslu odstavit okamzite ked (konecne)uzrie modre majaky... co na tom ze pomalo iduca sanitka je este tak 300m daleko
- brnenska.odchytova
- Pan Řidič
- Příspěvky: 420
- Registrován: sob 03 srp 04:06
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Pozor chyták - kam se vejde velké a kam malé auto? Postřehy z našich dálnic - srnka na hadry, auto do protisměru.
Odchytávám neposlušný řidiče na kameru a občas nějaký to zvířátko na kapotu...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time