nafta, nižší střední, cca 550tis s
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
Pokud z vyberu odectu modely, ktere by nesnesl Deli (Focus, Francie), ktere jsou na konci zivotniho cyklu (a nejde o nic, kde by bylo nutne stat o soucasnou generaci) a eliminuji naftove ctyrvalce, ktere bych nesnesl ja (vetsina), zbyva mi jen Mazda 3.
Na druhou stranu, koupit si pak diesel za cenu srovnatelnou s timto, kde je realne (a to opravdu) domluvit cenu prakticky stejnou, to uz je na sebevrazdu
Ale chapu, ze koupe sluzebniho auta se ridi jinymi preferencemi a toto mi dava smysl. 2,2 MZR-CD neni spatny, navic budete moci rikat, ze mate v aute kus Jaguaru (MZR tedy vychazi z DW12B, ten v Jaguaru stoji na DW12C, ale na detaily uz se v hospode nikdo ptat nebude )
Na druhou stranu, koupit si pak diesel za cenu srovnatelnou s timto, kde je realne (a to opravdu) domluvit cenu prakticky stejnou, to uz je na sebevrazdu
Ale chapu, ze koupe sluzebniho auta se ridi jinymi preferencemi a toto mi dava smysl. 2,2 MZR-CD neni spatny, navic budete moci rikat, ze mate v aute kus Jaguaru (MZR tedy vychazi z DW12B, ten v Jaguaru stoji na DW12C, ale na detaily uz se v hospode nikdo ptat nebude )
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
když si odmyslíš kožich, tak celkem v poho, je to volitelné u elegance dřevo je za 250,- Kčvasco píše:Takhle může vypadat interiér okty za 550tkč?
až tak, jo? uvidímeCaddy píše:Astra je utrpeni, pohodli nic moc a hlavne to nema vubec zadny rejd, s tim se neda otocit na ctyrproudovce
tak MPS bych bral hned, ale s tím mě v práci vyhodí a to možná doslova s 2.2 jsem nikdy nejel, ale počítám, než PD už nic horšího nenipjanda píše:Pokud z vyberu odectu modely, ktere by nesnesl Deli (Focus, Francie), ktere jsou na konci zivotniho cyklu (a nejde o nic, kde by bylo nutne stat o soucasnou generaci) a eliminuji naftove ctyrvalce, ktere bych nesnesl ja (vetsina), zbyva mi jen Mazda 3.
Na druhou stranu, koupit si pak diesel za cenu srovnatelnou s timto, kde je realne (a to opravdu) domluvit cenu prakticky stejnou, to uz je na sebevrazdu
Ale chapu, ze koupe sluzebniho auta se ridi jinymi preferencemi a toto mi dava smysl. 2,2 MZR-CD neni spatny, navic budete moci rikat, ze mate v aute kus Jaguaru (MZR tedy vychazi z DW12B, ten v Jaguaru stoji na DW12C, ale na detaily uz se v hospode nikdo ptat nebude )
Jinak co vy říkáte na současnou produkci od VW? Protože by se mohlo stát, že japonské auto narazí...
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
Zpět z výšin na zem - asi takle: bral bych octu f kombajnu 4-hrab 1,6CrD Elegance. Na nový rok jsem jednu takovouhle koupil kolegovi - ač ceníkovka hrubě přes 600, prodejní cena o moc nepřekročila 550... 4-hrab má delší péro (pardon, péra) takže ten tankodrom zvaný D1 i celkem odfiltruje... dynamika nic moc, ale po dálnici 150 tacho/tempo to jede... a za málo - kolega má zá 4 měsíce/12kkm průměr těsně pod 6 a to se s tím nijak nemazlí (služebák)Deli píše: Jinak co vy říkáte na současnou produkci od VW? Protože by se mohlo stát, že japonské auto narazí...
Fčera sem během asi půlhodiny jel jak s touhle "novotinou" (poprvé!), tak i se "starou" briketou (1.9 PD 4x4 Elegance - na tachu 275kkm, z toho asi 240 sem natočil osobně) a.... je to výrazně tišší (i když pořád zpod kapoty leze něco jako "chrochty-chrocht"), nastupuje to mírněji, ale o to dýl to táhne. Pocitově je dynamika obou aut naprosto stejná....
(btw, tvar šaltpáky v tý nový "briketě s komonrejlem" je téměř identický s tvarem M-kvedlačky, jak ji budu mít v "potahu"... na rozdíl od skautíka, kde mám - pardon, měl sem - hlavici kulaťoučkou)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
jo a ještě : ten limit 550 je s nebo bez DPH?
jak píšu ty ceny za oktu , ty jsou s DPH - takže po odpočtu sa ta nová briketa vešla do půl míče...
jak píšu ty ceny za oktu , ty jsou s DPH - takže po odpočtu sa ta nová briketa vešla do půl míče...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
A čo Opel Astra? Na ten sa tu nejako zabúda...
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
s a když jsem si složil 2.0 TDI v elegenci s nějakejma drobnostma, tak jsem byl na cca 620 a tuším, že 13% by mělo jít a kombíka nechcipavproch píše:jo a ještě : ten limit 550 je s nebo bez DPH?
jak píšu ty ceny za oktu , ty jsou s DPH - takže po odpočtu sa ta nová briketa vešla do půl míče...
jjbrasci píše:A čo Opel Astra? Na ten sa tu nejako zabúda...
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
Deli: A tvoje odmítání "F" se týká i koncernu Fiat? Alfa Giulietta je asi příliš politicky nekorektní, ale tady:
http://www.lancia.cz/novinky.php?novink ... ncia-delta
je pořád na prodej skladová Delta s motorem 1.9 JTD Twinturbo (190 koní!!) za 582 tis. Kč! Jako dálniční kočár ideální, mj. díky dlouhému rozvoru. A té šedé barvě by Ti to možná prošlo, ne?
Kromě toho by tu ještě bylo Bravo, nejméně nápadné z Italů, zato v rámci Tvého rozpočtu i nejsilnější Sport s motorem 2.0 Multijet 165 koní:
http://www.fiat.cz/dokums_dokumenty/cz198_bravo_308.pdf
Kromě toho se tu myslím ještě neřešil Peugeot...?
http://www.lancia.cz/novinky.php?novink ... ncia-delta
je pořád na prodej skladová Delta s motorem 1.9 JTD Twinturbo (190 koní!!) za 582 tis. Kč! Jako dálniční kočár ideální, mj. díky dlouhému rozvoru. A té šedé barvě by Ti to možná prošlo, ne?
Kromě toho by tu ještě bylo Bravo, nejméně nápadné z Italů, zato v rámci Tvého rozpočtu i nejsilnější Sport s motorem 2.0 Multijet 165 koní:
http://www.fiat.cz/dokums_dokumenty/cz198_bravo_308.pdf
Kromě toho se tu myslím ještě neřešil Peugeot...?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
pavproch: "octu f kombajnu 4-hrab 1,6CrD Elegance" jsem nedávno projížděl a jako auto je to dobré. Jen by se Deli ukousal nudou, protože to jede ještě hůř než to co má teď :-/
Beaumont: Peugeot? A který? Loni jsem jel pro novou 308 a v Peugeotu nechával 307 s 270tkm. Vyřazená 307 byla v lepším stavu než 308 s 5km na tachu. Je fakt že to byla docela sociální verze, ale já bych si na to auto určitě nezvykl :-/
Itlové jsou pěkní, ale to spíš projde ten japonec
Beaumont: Peugeot? A který? Loni jsem jel pro novou 308 a v Peugeotu nechával 307 s 270tkm. Vyřazená 307 byla v lepším stavu než 308 s 5km na tachu. Je fakt že to byla docela sociální verze, ale já bych si na to auto určitě nezvykl :-/
Itlové jsou pěkní, ale to spíš projde ten japonec
2.9T RWD
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
Deli a nic většího ti fakt neprojde?
Když se podívám, že teď máš za 549.900,- Lagunu Bose - 2.0DcI 131Kw s Bose systemem a zárukou 5 let, 17" kola, xenony, tempomat, vyhřívaný sedadla, navigaci, tak bych byl z mrdky typu Mazda 3 (i vzhledem k tomu, že jezdíš dálky) vyloženě nešťastný.. Ostatně i Octa bude mít poloviční výbavu..
Jakože Renault nemusím, ale u této Laguny jsem o problémech neslyšel a ta nabídka je prostě výborná.
Když se podívám, že teď máš za 549.900,- Lagunu Bose - 2.0DcI 131Kw s Bose systemem a zárukou 5 let, 17" kola, xenony, tempomat, vyhřívaný sedadla, navigaci, tak bych byl z mrdky typu Mazda 3 (i vzhledem k tomu, že jezdíš dálky) vyloženě nešťastný.. Ostatně i Octa bude mít poloviční výbavu..
Jakože Renault nemusím, ale u této Laguny jsem o problémech neslyšel a ta nabídka je prostě výborná.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek