Tak uz sa mi potvora zase zacala dostavat pod kozu ...kurnajs to je genialne daily GTSnowman000 píše:Tak sa mi zase vynoruju spomienky a to preco toto auto milujem, a zaroven som z neho zmateny...Snowman000 píše:Clovek da Audinu do servisu a co zase nedostane
Image: Ano na jednu stranu je fajn vidiet, ze kto zna ten zna a obdivuje, na druhu stranu ma moc nebavi ked kazde druhe 20rocne bmw ma potrebu si to so mnou "rozdat" na semaforoch.
Zvuk: Fajny to chraplak a pri akcnej jazde sa da si toho zvuku uzit do sytosti. Len skoda ze predosli majitel asi kuchol tlmic a potom pri obyc jazde po dialnici ma clovek po 50km uz pomaly bolehlav. A to prdenie do vyfuku je sice pekna show prvych 5 minut, ale po chvili uz aj to zacne vadit, alebo skor to ze je to fakt umele.
Podvozok: Po meste je to pohodlnejsie nez A4 a neni to taky festival nedotacavosti, je citit tu hravost v podvozku. Ale zatial co A4 je relativne tupy nastroj na akcnu jazdu, posobi ako celok pevne a predvidatelne. Z 1ky mam pocit ze predok a zadok si hraju kazdy tu svoju. Predok ide ostro kam ho nasmerujem, ale zadok ide akoby na 2x a to urcite prave kvoli tomu co sa tu vsetci teraz bavite, silentbloky na zadnej napravnici, ktore pomahaju pri nerovnostiach maju v sebe gumovost, ktoru napr obyc A4 (so sportovym podvozkom) nema (a to nehovorim o Pande, ta posobi jak keby zadna naprava bola napriamo privarena ku kasni).
Riadenie: Aktivne riadenie je proste zlo! To uz aj ta Panda ho ma snad lepsie
Motor: Najlepsia cast auta. To auto posobi ze ma tak minimalne o 100k viac nez A4, ta nenucenost s akou nabera rychlost, spotreba ktora v niektorych rezimoch prekona A4, zvuk...proste nieco co bych do A4 bral hned No tu (rozumej HH) mi je stale tak nejako proti srsti turbo efekt a to ze ten zaber proste nie je konstantny, tak jak s volantom idem v prvom momente na slepo, tak aj s plynom, iked tu bych si na to snad aj zvykol (aj tak sa mi to raz nevyhne uz...)
Trakcia: Boze preco to nema svor? To by malo byt pre BMW to iste ako pre Audi quattro. Ano vyuzitie je tiez v jednotkach % za rok, ale uz ten pocit istoty by bol fajn
Kvalita: Interier aj ked cena novej A4 vs M135i bola mozno rovnaka, je neporovnatelna a BMW z tohoto obdobia je trosku pruser (ano mal bych to porovnat s A3 a ten mi rozhodne neprisiel o tolko horsi v porovnani s A4). A ten posed je tiez divny, furt mi chyba tak este 5 cm nizsie spustit sedacku...
Aj napriek vsetkym mojim pindom, je to skvele auto a fun factor je uplne niekde inde nez v A4, je s tym radost jazdit, len aby som si to vedel u seba obhajit, preco mat 20tisic € topenych v aute, muselo by to bud byt viac hardcore, alebo viac dialy friendly. Ale to je hlavne sposobene mojimi potrebami a aktualnou zivotnou situaciou...
Ked tak nad tym uvazujem tak by mi celkom krasne pasova 335xi Touring
PS: je stale/znovu na predaj (iked som si vedomi ze takto by sa inzerat pisat nemal , ale co nesadne mne, moze sadnut niekomu inemu a staci par drobnych zmien a bude to hned o niecom inom )
A hlavne po jazdeni s AWD a FWD je premotorovane RWD prijemnym osviezenim a byt tam svor... a mat to 5 dveri a este aspon trosku vacsi kufor...