BMW Divize
Re: BMW Divize
Správně nastavená geo udělá zázraky - pohrál bych si s ní. Dál samo tlaky a šířka gum předek/zadek - jestli má bmw rozložení 50/50 tak proč nezkusit všude stejně široké a zvýšit grip na předku? Kdyby jsi měl stavitelný podvozek, tak nastavit vyvážení auta na vahách (čož teda asi nemáš, páč mpaket). Je toho tři pr.ele co tam nastavit, takže můžeš laborovat a laborovat . Jakou tam máš nastavenou geo - máš někde protokol?
PS: odlehčení samo ok, ale asi né na úkor komfortu. Každopádně pokud se ti někde podaří ubrat 100kg bez rozhození rozvážení, tak to by bylo supr (ale to už si moc neumím představit bez podstatný ztráty komfortu - max baterka a ty sedačky...).
PS: odlehčení samo ok, ale asi né na úkor komfortu. Každopádně pokud se ti někde podaří ubrat 100kg bez rozhození rozvážení, tak to by bylo supr (ale to už si moc neumím představit bez podstatný ztráty komfortu - max baterka a ty sedačky...).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
upustit gumy. 2,5/2,9 je strasne moc
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
PP: Jestli ti to pochoduje po cestě, tak se podívat na všechny podvozkové silentbloky a ty, co nebudou perfektní, vyměnit. Při výměně se zamyslet nad tím, jestli dát nové sériové, nové z M3, nebo nějaký polyuretan (Powerflex apod.); záměrně píšu zamyslet, protože pro různá místa se hodí různá řešení. Kam se dá vrazit M3 siláč, tam ho použít, u náhrady za polyuretan už je potřeba přemýšlet, jestli tím zbytečně hodně neutrpí komfort při minimálním přínosu pro jízdní vlastnosti.
Zvlášť velkou pozornost pak věnuj silentblokům mezi kastlí a zadní nápravnicí (rear subframe); sériové silentbloky jsou měkké a řeší se to buď výměnou za M3 silentbloky, nebo se ty sériové (jsou-li v dobrém stavu) vyztuží vsunutím takových plastových "inserts" (na tvoji bramboru jsem v rychlosti vygooglil třeba tohle vlákno, určitě najdeš lepší: https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1182372; vypadá to takto, vygoogli si ty správné pro tvůj vůz: https://www.fcpeuro.com/products/bmw-su ... ame-kdt918).
A jak píše mmira, upustit tlak. Na komfort daily autě (ne BMW) jezdím 2,2 až 2,3, na 130i na semislicku max 2,0.
Zvlášť velkou pozornost pak věnuj silentblokům mezi kastlí a zadní nápravnicí (rear subframe); sériové silentbloky jsou měkké a řeší se to buď výměnou za M3 silentbloky, nebo se ty sériové (jsou-li v dobrém stavu) vyztuží vsunutím takových plastových "inserts" (na tvoji bramboru jsem v rychlosti vygooglil třeba tohle vlákno, určitě najdeš lepší: https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1182372; vypadá to takto, vygoogli si ty správné pro tvůj vůz: https://www.fcpeuro.com/products/bmw-su ... ame-kdt918).
A jak píše mmira, upustit tlak. Na komfort daily autě (ne BMW) jezdím 2,2 až 2,3, na 130i na semislicku max 2,0.
Re: BMW Divize
Kuju. Zkusím upustit tlaky, tedy, no. A pak geošku - je fuckt, že ji tentokráte nemám od pana Plachého, tak zajedu k němu. Do šířky / rozměrů gum šahat nebudu, odlehčovat asi taky ne. Ale dík za nápady.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
ty gumy ale chteji minimalne o 0.3, jinak to ani nepoznas
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Jo, ufouku to na 2,2 a 2,5 a uvidím. Divné ale je, že m4Zlika jezdim na 2,6 a 2,9 zastudena a je to OK, jsou to ale 19" s nižším profilem.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Na miatě jsem nastavoval geo asi na třikrát, než jsem se konečně trefil do svýho vkusu (a je to spíš takový okreskově hravý, než okruh - takže ideál ani náhodou). Pak jsem dával ještě jiný stabíky a širší gumy a muselo se zase upravovat. Tlakům na nových gumách pak pro danou geo věnuju vždycky minimálně jednu vyjížďku - nejdřív malinko přefouknu, pak zahřejvám a jezdím jednu trať a pomalu ufukuju až jsem spokojenej. Už 0,1-0,2b je na zahřátý gumě poznat. Na lehoučký miatě mám za studena na semi nastaveno 1,6b - těch 2,9 je jak pro bus. Máš někde ten protokol jakou tam máš geo - docela by mě to zajímalo? U těžší 3er to nebude tak znát, ale u miaty jsem zkoušel nastavovat geo až po zatížení řidičem a tam byly docela rozdíly. Jestli budeš mít prostor, naschvál zkus do toho na geo sednout ať vidíš co to udělá.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
To tu vsichni jinak jezdej staggered? Ja mam square, a jsem cim dal vic presvedcenej, ze to bylo spravny rozhodnuti. Vlastne vubec nechci jezdit rychlejc, nez ted jezdim, chci mit hlavne zabavu. Predstava jak bych musel jet aby mi vlala vzadu misto 225 nejakych 255.... na to asi nenam
Re: BMW Divize
Já sem kdysik jezdil (v zimě) e91 (myslím, že 2011 až 13) na square 17" (225) a mmira mi prodal brambora2 taky na square setupu, ale ani tehdy ani napodruhé mne to vůbec neoslovilo. Nedělám si ale patent na rozum.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
zimní squared, letní staggered.
ty zimní dostávají dost kouř, na 255 vzadu to přece jen více drží
ty zimní dostávají dost kouř, na 255 vzadu to přece jen více drží
Pravda vyděsí