Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
No ty woe, strojař ynženýr..... až fčíl (při asi osmém rozdělání osy zadní náby) sem zistil, že ta páka "quickrelease" je na tý ose na šestihranu a lze ji tím pádem přesunout do takové polohy (á 60st) aby nepřekážela/netrčela do prostoru.
Takže vyřešeno a sypu si vagony polela na hlavu, no.
Takže vyřešeno a sypu si vagony polela na hlavu, no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Když jsem teď dával novou kazetu s novou přehazovačkou a řetězem, tak mi to taky tohle dělalo - nakonec pomohlo lehký narovnání patky, aby byla přehazovačka rovnoběžně s kolem a změna napnutí řetězu na přehazovačce...pavproch píše:Stejný typ řetězu, stejná délka (počet článků). A bajk přestal krásně řadit - ať to nastavím, jak to nastavím, tak vždycky buď neřadí pěkně dole (na malých kolečkách) nebo naopak nahoře (na velkých). Ale všech 12 řadit nahoru i dolů pěkně nebude. Mně mr*ne.
Že já blb do toho gabal....
Já dneska nalejval mlíko do plášťů, takže už mám svoje první bezduše - no uvidíme jak to bude držet a jak se to bude chovat až se dostanu na kolo.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
Byl jsem v radotine, tam nic spatnyho neprodavaj. Tuhle jsem zkusil jako prvni a zadna z 20ti dalsich vyzkousenych ji nesahala ani po kolena.Stepan píše:Je to POC dobrá volba? Když jsem byl mladý a nevybouřený, POC helmy byly braný za největší styl, ale reálně nesplňovaly žádnej atest
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Nemate nekdo tip na slusny riditka? 35 x 800-780, lehky, cerny, rovny s minimalnim zvednutim/zahnutim.
Takova vec se skoro neda koupit snad..
Takova vec se skoro neda koupit snad..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
@jarka: to moje (nepěkné) řazení má pokračování a (možná) i řešení.
Sem neska proti všem svým pravidlům chování (a fčíl zato pykám, je mi blbě) vyrazil odpoledne na bajka, dvě hodiny sem kroutil nohama proti kopcu a pak i zkopca (a to vím, že tělo snáší in(g)tenzivní pohyb jen ráno, odpoledne už ne). Fajný výlet tady po okolí, docela sem si máknul (proto mi je fčíl blbě) a vypozoroval, jak proč a kdy to řazení blbě řadilo: 11 ze 12 koleček chodilo z 99% pěkně (nahoru i dolů) a beze zvuků (to 1% si sedne časem samo, doufám), jen 11-té kolečko (druhé největší) furt štrachalo, prskalo, řetěz skákal atd. Prostě na šlak trefení.
Taxem doma po návratu, sprše atak vzal plochý šroubovák a lehkým násilím /páčením (lehce = pár desetin mm, pěkně poctivě zub po zubu) zvětšil vzdálenost / rozteč 11-tého (ocel) a 12-tého (dural) kolečka, 1 až 11-té kolečko tvoří jeden celek a 12-té (největší) je k nim zezadu přišroubované (nebo nanýtované, nevím).
Krátká zkušební jízda tady okolo baráku mi vlila optimismus do žil: zdá se, že fčíl řadí pěkně už všech 12 koleček, asi tam fuckt byla nějaká poblbaná rozteč toho 12-tého kolečka). Uvidíme při příštím výletu.
Sem neska proti všem svým pravidlům chování (a fčíl zato pykám, je mi blbě) vyrazil odpoledne na bajka, dvě hodiny sem kroutil nohama proti kopcu a pak i zkopca (a to vím, že tělo snáší in(g)tenzivní pohyb jen ráno, odpoledne už ne). Fajný výlet tady po okolí, docela sem si máknul (proto mi je fčíl blbě) a vypozoroval, jak proč a kdy to řazení blbě řadilo: 11 ze 12 koleček chodilo z 99% pěkně (nahoru i dolů) a beze zvuků (to 1% si sedne časem samo, doufám), jen 11-té kolečko (druhé největší) furt štrachalo, prskalo, řetěz skákal atd. Prostě na šlak trefení.
Taxem doma po návratu, sprše atak vzal plochý šroubovák a lehkým násilím /páčením (lehce = pár desetin mm, pěkně poctivě zub po zubu) zvětšil vzdálenost / rozteč 11-tého (ocel) a 12-tého (dural) kolečka, 1 až 11-té kolečko tvoří jeden celek a 12-té (největší) je k nim zezadu přišroubované (nebo nanýtované, nevím).
Krátká zkušební jízda tady okolo baráku mi vlila optimismus do žil: zdá se, že fčíl řadí pěkně už všech 12 koleček, asi tam fuckt byla nějaká poblbaná rozteč toho 12-tého kolečka). Uvidíme při příštím výletu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
pp: světlo na konci tunelu je vždycky fajn. Ještě mě napadá správný utažení kazety, určitě tam je napsanej moment. Je divný, že by prodávali lepší 12s sady co by nefungovaly a potřebovali takhle upravit.
To já dnes pokračoval v mojí bezdušové odysee a už jsem si myslel, že mám vyhráno ale... Chtěl jsem dát ještě do každýho kola trochu mlíka a pak mi přišlo, že mi patka na zadní gumě úplně ideálně nezapadla, tak jsem to trochu přifouknul. Zdálo se, že je to ok, tak jsem začal s přední gumou a tak si tam něco dělám a najednou se ozve rána jako sviňa. Malinko otřesený koukám kolem sebe, všude mlíko a zadní guma vedle ráfku . Tož tímto oficiálně ukončuju mé snažení o bezdušové řešení na mém fitness kole .
To já dnes pokračoval v mojí bezdušové odysee a už jsem si myslel, že mám vyhráno ale... Chtěl jsem dát ještě do každýho kola trochu mlíka a pak mi přišlo, že mi patka na zadní gumě úplně ideálně nezapadla, tak jsem to trochu přifouknul. Zdálo se, že je to ok, tak jsem začal s přední gumou a tak si tam něco dělám a najednou se ozve rána jako sviňa. Malinko otřesený koukám kolem sebe, všude mlíko a zadní guma vedle ráfku . Tož tímto oficiálně ukončuju mé snažení o bezdušové řešení na mém fitness kole .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
No na bike-foru nejeden clovek rika ze mu 11 speed chodil lip a byl spolehlivejsi. Sram 12s se pry snadneji rozladi. Zacinat na ciste louce tak stavim 12speed shimano, pry je spolehlivejsi.
Pry je dulezity mit spravne nastaveny B-sroubek, mel by jsi k tomu mit tento nastroj
https://www.spoke.cz/sram-chain-gap-adjustment-gauge/
jarka
Mas tubeless ready rafky a plaste? Ja s tim nikdy nemel problem.
Pry je dulezity mit spravne nastaveny B-sroubek, mel by jsi k tomu mit tento nastroj
https://www.spoke.cz/sram-chain-gap-adjustment-gauge/
jarka
Mas tubeless ready rafky a plaste? Ja s tim nikdy nemel problem.
Re: Cyklistické vlákno
Pláště určitě, ráfky netuším - asi v tom bude zakopanej pes...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
Raceface Atlas?honziss píše:Nemate nekdo tip na slusny riditka? 35 x 800-780, lehky, cerny, rovny s minimalnim zvednutim/zahnutim.
Takova vec se skoro neda koupit snad..
https://www.koloshop.cz/riditka-mtb-rid ... cerna.html
Kdyžtak viz reál foto, jsou to sice risery, ale ne moc.
https://i.ibb.co/pzxDByG/2020-05-01-21-10-01.jpg
Re: Cyklistické vlákno
Treba tyhel maji jen 10mm zdvih. Ta vaha za 800mm je vetsinou kolem tech 220g
https://www.enve.com/en/products/m7-mou ... ebar-35mm/
Ale v posledni dobe mi prijde ze s prodluzovanim reache jsou zase v mode spis vyssi riditka
A jestli nezalezi na zdvihu, ale spis vaze tak wunderbary jsou o chlup lehci.
https://www.koloshop.cz/riditka-mtb-rid ... 800mm.html
Pak pripadne nejaky 31.8 ...
https://www.schmolke-carbon.com/product ... -lowriser/
Ale tam uz v konfiguratoru resi vahu jezdce, to bych se uz bal vozit
https://www.enve.com/en/products/m7-mou ... ebar-35mm/
Ale v posledni dobe mi prijde ze s prodluzovanim reache jsou zase v mode spis vyssi riditka
A jestli nezalezi na zdvihu, ale spis vaze tak wunderbary jsou o chlup lehci.
https://www.koloshop.cz/riditka-mtb-rid ... 800mm.html
Pak pripadne nejaky 31.8 ...
https://www.schmolke-carbon.com/product ... -lowriser/
Ale tam uz v konfiguratoru resi vahu jezdce, to bych se uz bal vozit
Naposledy upravil(a) Vrooom dne pát 01 kvě 20:49, celkem upraveno 1 x.