Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Aha, na tohle jsem vůbec nekoukal - mám to jak s autama, musím zkusit delší dobu a pak dyžtak změnit. Každopádně 38/42 je oproti tomu co mám já nejlehčí převod (42/34) lehký až moc - z mýho pohledu nijak extra trénovanýho člověka. Samo 10 až 11s by bylo lepších a třeba to co mám teď 42/11-34 (10s) tak jsem ještě nenašel místo kde by mi to vadilo.
PS: bych už asi kouknul po něčem s 11s, třeba tohle se mi líbí (ale nijak jsem to nestudoval): https://www.cyklopoint.cz/speeder-limit ... 60271.html
PS: bych už asi kouknul po něčem s 11s, třeba tohle se mi líbí (ale nijak jsem to nestudoval): https://www.cyklopoint.cz/speeder-limit ... 60271.html
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
Já na to přišel až s věkem a nemocema, u slečen a paní je to ale tolerovatelné v jakémkoli věku a zdraví: Co nevyšlapu, to vytlačím.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Ja mam easyfold na 2 kola a naprosto bozi vec, maly, skladny, proste dobre vymysleny.Brus píše:z trochu jineho soudku: chci nosic 3 kol na kouli na multaka. thule easyfold nebo velospace?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Jednou jsem měl půjčený nějaký thule na kouli na 4 kola a bylo to dost naprd (těžký, velký a dost složitý nandávání). Nakonec jsem pořídil Thule HangOn 9708 a radši dávám světelnou rampu.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
jsem se díval na nějaké videa a srovnával to z Mmirova odkazu s Thule a nejvíc mě fascinovalo na videu toho Thule, dává borec s neuvěřitelnou lehkostí na ten držák elektrokola. Ale taky je to pořádný řízek Mně to stačí zvedat třeba na obrubník
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Vcera jsem objevil 2 dobry veci: aplikaci Trailforks (mapa bikovejch trailu) a traily na Tocny, kde jsem za odpoledne namotal asi 30km
Pri ty prilezitosti jsem se svezl na kamosove novym Neuronu (Canyon) a zase si potvrdil, jak je spravna geometrie pro zabavu dulezita, je to kratky, vratky, vidlice jak podrazena... Ale mel na tom ty zminovany maxxis forecastery a fakt jedou oproti mejm TRS+
Pri ty prilezitosti jsem se svezl na kamosove novym Neuronu (Canyon) a zase si potvrdil, jak je spravna geometrie pro zabavu dulezita, je to kratky, vratky, vidlice jak podrazena... Ale mel na tom ty zminovany maxxis forecastery a fakt jedou oproti mejm TRS+
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Tak, nová (jiná, lehčí, pevnější) kola na bajka už mám (konečně) komplet (kola, pláště, duše, brzdové kotouče, 12-ti kolo), asi zítra je (zkušebně? = esli vše pasuje) nasadím na bajka.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Původní osazení obou kol bylo a je:
A nejradši bych to udal celé někomu najednou (podmínkou ale je, že ta nová kola budou pasovat a to se dozvím, a je tam zkusím nandat, snad zítra).
Najeta loňská sezona = cca 35 výletů á 2 až 3 hodiny = 25-30 km, čili asitak tisíc km.12-ti kolo: SRAM PG-1230, NX Eagle, 11-50, 12-speed
ráfky: WTB STX i23 TCS, 28h
náby: Formula 15x110 front, 12x148 rear w/HG driver
dráty: DT Swiss Champion (Ai Offset dish -rear)
pláště: Schwalbe Racing Ray Performance 29x 2.25 front, Racing Ralph Performance 2.25" rear, AddixCompound, tubeless ready
A nejradši bych to udal celé někomu najednou (podmínkou ale je, že ta nová kola budou pasovat a to se dozvím, a je tam zkusím nandat, snad zítra).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Co máš za kola?pavproch píše:Tak, nová (jiná, lehčí, pevnější) kola na bajka už mám (konečně) komplet (kola, pláště, duše, brzdové kotouče, 12-ti kolo), asi zítra je (zkušebně? = esli vše pasuje) nasadím na bajka.