BMW Divize
Re: BMW Divize
som rad, ze je spokojnost Ano, viac sa tam uz neoplati potom riesit. Jedine co mozno, ale to uz stoji trosku ranec,nad ktorym aj tak rozmyslam a to elektronicky nastavitelne tlmice od bilstein - lacnejsie, alebo od Ohlins.
Kde mozes tlacidlom menit tuhost na comfort a sport.
Ked si hovoril o dalsom upgrade, ale uz nie na motore a pod, tak ja idem do tohto tu, uz mam objednane.
Kde mozes tlacidlom menit tuhost na comfort a sport.
Ked si hovoril o dalsom upgrade, ale uz nie na motore a pod, tak ja idem do tohto tu, uz mam objednane.
Re: BMW Divize
Ještě jednou kuju za podnět s tím podvozkem.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Já zřejmě příští týden udělám (teda matiz, ne já) ten Comfort Access "off" (nejen deaktivace senzorů v klikách, ale i nutnost zastrčení klíče do tlamy pro start a jízdu) a tím budu mít seznam "to do"promazán. Ale ono sa určitě zase něco najde, spíš dříff než později.....
EDIT: Tak sem byl krapet nepřesný/předčasný, no... až fčíl sem si zpoměl, že při příštím servisu (zbývají mi do něj 2tis km) musím kromě woleje a filtrů nechat udělat wolejovej separátor a hadice. Materiál už mám....
EDIT: Tak sem byl krapet nepřesný/předčasný, no... až fčíl sem si zpoměl, že při příštím servisu (zbývají mi do něj 2tis km) musím kromě woleje a filtrů nechat udělat wolejovej separátor a hadice. Materiál už mám....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
inak aby si mal zadok trosku kludnejsi pri tom podvozku, tak nabuduce daj pri geometrii na zadku odklony zaporne -1,50 stupna, alebo aj -1,55 ,ako pojde este k zelenemu. Je to este v zelenom na mierke,na spodnej hranici, no bude to mat v zakrute lepsi grip, Teraz na predku by si mal mat tak -2,1 do -2,22 s tymi M ramenami. No len to sa jasne uz neda nastavovat.
Ten zadok spravit samozrejme s plnou nadrzou, nech si zadok sadne pod zatazou.
Inak ja som CA nevypinal, riesil som to VAM zariadenim od slovenskej firmy, kde mas mecha-elektronicky immobilizer a aj ked by ti antenou na dialku niekto auto odomkol, tak ho kvoli tomu VAM nenastartuje, lebo blokuje start plus blokuje aj OBD zasuvku. Takze nevedia priradit novy kluc do RJ auta.
A taktiez ten AK motion Displej ti potom este vie blokovat aj pri nastartovanom aute OBD zasuvku a vie dat odblokovanie na PIN kod.
Cize tam uz vobec nie je sanca, ze ti s diagnostikou naklonuju a sparuju novy kluc ,aj ked maju antenu.
Takze ja CA vyuzivam v pohode a kludne spim
Ale tak mam aj poistenie proti kradezi
Ten zadok spravit samozrejme s plnou nadrzou, nech si zadok sadne pod zatazou.
Inak ja som CA nevypinal, riesil som to VAM zariadenim od slovenskej firmy, kde mas mecha-elektronicky immobilizer a aj ked by ti antenou na dialku niekto auto odomkol, tak ho kvoli tomu VAM nenastartuje, lebo blokuje start plus blokuje aj OBD zasuvku. Takze nevedia priradit novy kluc do RJ auta.
A taktiez ten AK motion Displej ti potom este vie blokovat aj pri nastartovanom aute OBD zasuvku a vie dat odblokovanie na PIN kod.
Cize tam uz vobec nie je sanca, ze ti s diagnostikou naklonuju a sparuju novy kluc ,aj ked maju antenu.
Takze ja CA vyuzivam v pohode a kludne spim
Ale tak mam aj poistenie proti kradezi
Re: BMW Divize
Kua toto vlakno by sa malo premenovat na "Teda, to muselo dat prisernou praci, pritom takova blbost.."
Re: BMW Divize
Neska sem brambora2 pohonil tady po Beskydských vrškoch (silnice III. třídy, vesměs se zoufalým povrchem) a jako jo - sice to na hrbech drncá a vevnitř to různě rezonuje / vydává zvuky z palubky, ze sedadel a tak, ale jede to o třídu ne-li dvě jistěji a líp než to jelo na OEM m-paket podvozku. Spokojenost. Že je v autě vevnitř kravál mi až zas tak neva (prozatím). Btw, že nekecám, že sem ho honil - na denním počítadle nesvítí ještě ani 400km a hladové woko už docela dlouho sfítí, BC říká dojezd 20 km...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Chlopi, zkuste mě nasměřovat na co se zaměřit, co ještě vylepšit abych byl na 100% spokojen, zatím sem asitak na 98%.....
Když srovnám jízdní vlastnosti (podvozkově) m4Zlika a brambora2, tak se po úpravách podvozku brambora2 hodně moc sblížily, ale stále tam je nepatrný rozdíl: zatímco m4Zlik jede v ostřeji ježděných zatáčkách (na učebnicově rovném asfaltu bez kolejí) jako motokára na milimetry jistým, plynulým obloukem přesně tam, kam ho pošlu volantem, brambor2 se ve stejné situaci chová malinko nejistě, jakoby v tu chvíli jel po podélné oblině a po té oblině sjížděl chvíli doprava a chvíli doleva pár centimetrů od ideální stopy.... prostě není tam v zatáčkáh ta milimetrová motokárová přesnost a jistota....
Po čem jít?
Kuju už předem za nápady.
Když srovnám jízdní vlastnosti (podvozkově) m4Zlika a brambora2, tak se po úpravách podvozku brambora2 hodně moc sblížily, ale stále tam je nepatrný rozdíl: zatímco m4Zlik jede v ostřeji ježděných zatáčkách (na učebnicově rovném asfaltu bez kolejí) jako motokára na milimetry jistým, plynulým obloukem přesně tam, kam ho pošlu volantem, brambor2 se ve stejné situaci chová malinko nejistě, jakoby v tu chvíli jel po podélné oblině a po té oblině sjížděl chvíli doprava a chvíli doleva pár centimetrů od ideální stopy.... prostě není tam v zatáčkáh ta milimetrová motokárová přesnost a jistota....
Po čem jít?
Kuju už předem za nápady.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Dodatek: pneu je na obou autech stejné (Michelin PSS), staggered = 225 a 255, m4Zlik je na 19" , brambor2 na 18", tlaky zastudena 2.5 a 2.9
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele: