Dobrý den, kupuji si auto, jenže se s automechaniky nedokážu dohodnout na jakém.
Proto prosím o radu jaké auto bych měl koupit v této cenové kategorii abych neudělal špatně.
Cena: 100.000 CZK
Auta:
Škoda Octavia I 1.8T (RS) (Bez RS)
Škoda Octavia II 1.8T
Mazda 6 2.3 MPS (2005)
Seat Leon Cupra 1.8T (2004)
Prosím o radu, jaké auto (když bude v dobrém stavu) mám koupit abych toho do budoucna nelitoval. Děkuji mnohokrát.
Výběr nového auta.
Re: Výběr nového auta.
Nejlepší co jde u ojetin vymyslet je koupit typ který tvůj mechanik zná do posledního šroubku. Co jsi vyjmenoval krom Mazdy je všechno stejný technický základ, tak půjde o to koupit kus v co nejméně zuboženém stavu. Mazdou bych se zabýval jen pokud máš specializovaného mechanika.
Naposledy upravil(a) Zajda dne stř 22 dub 12:48, celkem upraveno 1 x.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Výběr nového auta.
Tohle jsou všechno hodně riskatní volby. Shrnu, co by měl člověk při takové koupi zvážit:
- Jaké bude mít to auto použití?
- Kolik to auto najede?
- Město, okresky, dálnice?
- Počet pasažérů? Zavazadel?
- Délka a četnost jízd?
- Servisní zázemí? Zkušenosti okolí - kamarádů, rodiny?
- Zkušenosti řidiče?
- Peníze na servis?
A z toho bych vybral kandidáty, ty začal hledat, zkoušel je a vybral to, co mi sedne nejlépe a bude v nejllepším stavu. A při rozumné úvaze z toho bezesporu vyjde, že žádné z uvedených aut není pro tazatele dobrá volba.
- Jaké bude mít to auto použití?
- Kolik to auto najede?
- Město, okresky, dálnice?
- Počet pasažérů? Zavazadel?
- Délka a četnost jízd?
- Servisní zázemí? Zkušenosti okolí - kamarádů, rodiny?
- Zkušenosti řidiče?
- Peníze na servis?
A z toho bych vybral kandidáty, ty začal hledat, zkoušel je a vybral to, co mi sedne nejlépe a bude v nejllepším stavu. A při rozumné úvaze z toho bezesporu vyjde, že žádné z uvedených aut není pro tazatele dobrá volba.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Re: Výběr nového auta.
Takže chápu správně, že ani jedna volba není správná..
Mohu se tedy zeptat jakou volbu by jste vybrali Vy?
Mohu se tedy zeptat jakou volbu by jste vybrali Vy?
Re: Výběr nového auta.
My bychom si nejdřív odpověděli na položené otázky a podle odpovědí vybírali.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Re: Výběr nového auta.
Asi takto - 15-20 let staré auto jakéhokoliv typu nemůžeš mít pokud:
a) si ho neumíš sám opravit
nebo
b) nemáš po ruce mechanika na kterého je spoleh, funguje rychle a nesnaží se ti například prodat druhovýrobní díly pochybné kvality za dvojnásobek internetových cen.
Auto může být v zásadě ve výborném stavu, ale stejně co chvíli budeš řešit nějakou prkotinu.
Začně hučet ložisko, zlobit regulace turba, klepat náprava nebo motor padat do nouzáku kvůli ztrouchnivělé podtlakové hadici schované někde v zákoutí.
Pokud spadneš do spárů lemplů, kteří si budou účtovat nesmyslné ceny za náhodné vyměňování dílů, než aby opravili závadu, tak jsi nahraný.
Třeba kolega si faceliftovou OCT1 1,8T přivezl snad za ekvivalent necelých 50 000 Kč, v mimořádně pěkném stavu.
Většinu věcí dělá na koleně - takže si tam během pár měsíců za cenu svého času při opravách, hledání dílů v inzerci a vrakáčích a pár tisícovek peněz navrch vychytal věci, za které bych já regulérně někomu musel zaplatit třeba 20 tisíc. Hlavně tu techniku znal léta z druhého auta a věděl přesně kde šáhnout. K tomu samozřejmě je potřeba druhé auto, se kterým se jezdí po dobu odstávek.
Takže bych se opět oklikou vrátil - hledej to, co máš nejlepší šanci servisovat. Nejlépe zapoj do výběru mechanika za kterým to pak půjde:-)
a) si ho neumíš sám opravit
nebo
b) nemáš po ruce mechanika na kterého je spoleh, funguje rychle a nesnaží se ti například prodat druhovýrobní díly pochybné kvality za dvojnásobek internetových cen.
Auto může být v zásadě ve výborném stavu, ale stejně co chvíli budeš řešit nějakou prkotinu.
Začně hučet ložisko, zlobit regulace turba, klepat náprava nebo motor padat do nouzáku kvůli ztrouchnivělé podtlakové hadici schované někde v zákoutí.
Pokud spadneš do spárů lemplů, kteří si budou účtovat nesmyslné ceny za náhodné vyměňování dílů, než aby opravili závadu, tak jsi nahraný.
Třeba kolega si faceliftovou OCT1 1,8T přivezl snad za ekvivalent necelých 50 000 Kč, v mimořádně pěkném stavu.
Většinu věcí dělá na koleně - takže si tam během pár měsíců za cenu svého času při opravách, hledání dílů v inzerci a vrakáčích a pár tisícovek peněz navrch vychytal věci, za které bych já regulérně někomu musel zaplatit třeba 20 tisíc. Hlavně tu techniku znal léta z druhého auta a věděl přesně kde šáhnout. K tomu samozřejmě je potřeba druhé auto, se kterým se jezdí po dobu odstávek.
Takže bych se opět oklikou vrátil - hledej to, co máš nejlepší šanci servisovat. Nejlépe zapoj do výběru mechanika za kterým to pak půjde:-)
《》1.5 dCi & 0.9 TCe